Vestaa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Liker optimismen idag. Noen som har fått vite start11ern enda? Poster den med en gang jeg får tak i den. Du er ikke alene Torstein! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 14 - Arsenal have won the last 14 league games in which Johan Djourou has played. Gem. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fabianski, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Wilshere, Song, Fabregas, Nasri, Walcott, Van Persie #Arsenal Herlig! 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi skal vinne. Herregud vi må vinne og vi SKAL vinne. Come on you gooners! Get the fuck in! (er gira litt lenge før kampstart.. får hoppe litt i sofaen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Forstår ikke hvorfor alle er så optimistiske. City er virkelig i form for tiden. De har vel tre strake på rad nå ? Sier ikke at jeg tror vi taper, men skal det bli seier i dag så må spillerne yte sitt beste. Birmigham kampen var dog en perfekt selvtillit-boost til denne kampen. Håper de tar det med seg og spiller skiten ut av City. Det dumme er at vi har nesten ikke råd til og tape i kveld. Da er vi 5 poeng bak ManU med en kamp mer spilt. Tipperesultat: 3-1 2-1 Endret 5. januar 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forstår ikke hvorfor alle er så optimistiske. Tipperesultat: 3-1 2-1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Utrolig kjekt å se at Henry er på stadion igjen. Hvor mange kamper har han vært på i år? Blir så glad av å se han Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 4 - 0 Gl hf , snakkes etter kampen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Utrolig kjekt å se at Henry er på stadion igjen. Hvor mange kamper har han vært på i år? Dette blir hans første. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Utrolig kjekt å se at Henry er på stadion igjen. Hvor mange kamper har han vært på i år? Dette blir hans første. Oh my god. Mente sesongen Edit: fuck it. Fabianski skadet seg på oppvarming. Chesney er i oppvarming også, men de vurderer å starte med Lukasz. Jeg sier at han IKKE skal starte om han er litt skadet. Endret 5. januar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det stemmer ikke. Mener bestemt at han ikke var å se på St. Andrews, men kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fabianski skadet før oppvarming, slettes ikke ille hvis Tech 9 må stå. Dette blir da hans andre opptreden i ligaen, henholdsvis mot City og United, ikke dårlig å ha på CV-en det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forstår ikke hvorfor alle er så optimistiske. Tipperesultat: 3-1 2-1 Hvis spillerne yter sitt beste. Noe de ikke akkurat har gjort for mange ganger denne sesongen. Burde kanskje forklart meg litt tydeligere. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det stemmer ikke. Mener bestemt at han ikke var å se på St. Andrews, men kanskje jeg tar feil. Baah. Luring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Haha Song ser ut som Wolverine! Men faen i satan den skal vi sette!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Faen da. Så mange sjanser, fortsatt ingen scoring. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor skal venstrebeinte suge så hemningsløst med høyrefoten? Se å skaff Clichy en høyrefot som ikke har downs. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Nvm. Jeg er hax0r. Endret 5. januar 2011 av GrandMa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva faen ?! Dette skal ikke være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå