invalid_user Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) 05.01.2011 Arsenal - Manchester City Barclays Premier League 20:45 @ Emirates Stadium TV2 PL HD1 Det hektiske kampprogrammet fortsetter og Arsenal gjester Manchester City i årets andre kamp for begge lag. Både Arsenal og Manchester City startet året med seire. Arsenal Form: WLWDW Arsène Wenger roterte 8 spillere i kampen mot Wigan og fikk mye kritikk etter at laget "kun" klarte uavgjort på bortebane. Det gav riktignok utslag i en ny tøff bortekamp da Arsenal slo Birmingham. Det blir sannsynligvis endringer også i denne kampen, men ikke så drastisk som 8 spillere. På skadelisten står Thomas Vermaelen, Kieran Gibbs, Abou Diaby, Emmanuel Frimpong og Manuel Almunia. Forventet lagoppstilling: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Denílson Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin Man to watch: Cesc Fàbregas Manchester City Form: DLWWW Roberto Mancini avslørte tirsdag ettermiddag at han kommer til å være uten David Silva og Mario Balotelli. Begge har fått kneskader, og førstnevnte risikerer å være ute i 2 uker, i følge Manchester Evening News. Emmanuel Adebayor har ikke spilt mye i det siste, men det spørs om det er skade eller om togoleseren bare er på vei bort. Forventet lagoppstilling: Joe Hart Pablo Zabaleta - Vincent Kompany - Joleon Lescott - Aleksandar Kolarov Gareth Barry - Yaya Touré - Nigel De Jong James Milner - Carlos Tévez - Adam Johnson Man to watch: Yaya Touré Resultattips: Arsenal 1-0 Manchester City Endret 4. januar 2011 av iRoman 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Måtte Arsenal vinne med 96 mål! Evt en uavgjort. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Blir Tomas foran Jack. Det er jeg ganske sikker på det. Han virker sliten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Håper virkelig at vi fortsetter med det laget som slo Chelsea og Birmingham. Da er jeg ganske sikker på seier, selv om dette ikke blir lett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 0-0 er det beste resultatet her. City kan gjerne pådra seg 2-3 røde kort for min del. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er ikke så sikker på at det blir Arsenal-seier her. I 2010 ville jeg sagt at dette ble tap, men mitt nye jeg sier at denne kampen kan tippe alle veier. Skulle jeg satt penger på kampen ville jeg sagt uavgjort. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 0 - 3 på bortebane? Tja, blir en enkel 6 - 0 seier her da mot et drittlag Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 City kommer garantert til å spille for å holde nullen og muligens få et mål på kontringer, som de alltid gjør på Emirates. Derfor blir det viktig å spille slik som vi gjorde mot Chelsea, altså å ikke sende alt for mange opp på dødballer og generelt passe oss for kontringer. Fremover på banen kan det bli ganske vanskelig å bryte ned City, men jeg tror at Cesc er i ferd med å finne storformen, akkurat i tide til denne kampen. Jeg er optimist denne gangen og føler at vi vinner dette enten 1-0 eller 2-0. Viktig at Djourou og Koscielny fortsetter i midtforsvaret! 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 But Kieran Gibbs is very close. He could be in full training again tomorrow and there is a little chance he is available for Saturday. Hvis Gibbs starter, er jeg enda mer sikker på seier. Lurer på hvem Wenger kommer til å bruke hvis begge er 100 % match fit. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Enig med iRoman. City er et lag som kommer til å spille defensivt, og muligens satse på kontringer. Ikke overraskende om de hadde gått for uavgjort heller. Likevel tror jeg på seier! Fabregas banker på storformdøra og forsvaret vårt ser solid ut for tida. Gleder meg til kamp! (Litt for tidlig å komme med et resultattips.) Btw! Helt herlig bilde i førstepost! Nydelig! Endret 3. januar 2011 av Elastico Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 But Kieran Gibbs is very close. He could be in full training again tomorrow and there is a little chance he is available for Saturday. Hvis Gibbs starter, er jeg enda mer sikker på seier. Lurer på hvem Wenger kommer til å bruke hvis begge er 100 % match fit. Sier seg selv at Gibbs ikke starter mot Shitty på onsdag når han har en liten sjanse til å bli klar til lørdag Uansett så håper jeg Gibbs får et par innhopp osv. før han starter igjen. Så og si hver gang han har startet en kamp for oss de siste sesongene har han jo blitt skadet.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sier seg selv at Gibbs ikke starter mot Shitty på onsdag når han har en liten sjanse til å bli klar til lørdag Hehe, skylder på ferien. Ikke lett å holde orden på dagene når alle er like. 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Håper dere knuser den sjelløse og nyrike drittklubben. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) City kommer til å få juling! Igjen Endret 3. januar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Nå skal vi ikke bli for cocky heller. City er tricky, og alle må gi 100% om vi skal ha 3 poeng i denne kampen. Det blir en tøff oppgave å prøve å bryte ned forsvarsmuren samtidig som man må passe seg for kontringssterke spillere som Tevez, Yaya og Silva. Adam Johnson er også en spiller som kan vise seg frem, spesielt mot en wobbly Clichy. Jeg håper for all del at han blir benket enten til fordel for Milner eller Balotelli. Endret 4. januar 2011 av iRoman 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Må bli benket iforhold til Milner da. Balotelli mot Clichy blir stygt. Men jeg er fremdeles sikker på at City får juling, kjenner det på meg. Vi vinner denne kampen og starter en temmelig lang winningstreak, slik at når vi møter United i slutten av april har ikke utfallet av den kampen alt å si om sesongen vår. Det tror jeg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tevez slet virkelig med å sette sjansene sine forrige kamp. Får håpe han ikke har en ekstra "sult" etter å putte mot oss på grunn av det. Kan jo slå negativt ut også, mtp dårlig selvtillit. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Har oppdatert førsteposten. Silva og Balotelli er ute med skader, noe som betyr at City må stille med Milner og Johnson på kantene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har oppdatert førsteposten. Silva og Balotelli er ute med skader, noe som betyr at City må stille med Milner og Johnson på kantene. Usikker på om dette er positivt eller ikke. Milner og Johnson kan skade trøbbel for forsvaret vårt selv om de på papiret er dårligere spillere enn Silva og Balotelli. Dzeko blir vel ikke klar til denne kampen? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tviler, Dzeko har vel enda til gode å signere en kontrakt? (Er jo helt klart at fyren egentlig ikke vil til City) Uansett, om han signerer idag så må han enda igjennom en medical og diverse shit, så vil vel si at det er så godt som 90% sikkert at han ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå