reminett Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=27 Viser bare 2 sider, selv om det er mange tusen tråder her.... Er det jeg som er komplett idiot og overser noe veldig basic? Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje det har noe med at Linux ikke er så altfor stort ? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje kategorien er ganske ny, eller kanskje "overhalt" i det siste, men dette er ville gjetninger fra min side. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Den viser bare tråder der der har vært aktivitet de siste 30 dagene. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Det skal være 20.582 emner der.. xaco: Det kan da ikke stemme.. Man må jo kunne lete i historikken.. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvis du ser helt nederst på siden kan du forandre hvor langt tilbake du vil se. Endret 3. januar 2011 av xaco 1 Lenke til kommentar
reminett Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det var det jeg visste. Jeg er en idiot Edit: Takk, forresten! Endret 3. januar 2011 av reminett Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det var det jeg visste. Jeg er en idiot Edit: Takk, forresten! Neida, idiot er du ikke, er ikke din skyld at det er litt gjømt vekk Lenke til kommentar
reminett Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hehe, takker for all støtte Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Den viser bare tråder der der har vært aktivitet de siste 30 dagene. Korrekt, men det kan såvidt jeg vet endres. Flytter tråden til en mer egnet kategori for spørsmålet/ønsket da jeg anser det som en lur ting hvis vi lar historikken gå litt lenger bakover så nye folk kan bla og lære uten å lete etter "obskure" innstillinger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, synes dere vi skal endre dette slik at standarden i alle kategorier er at den viser samtlige sider med tråder? Jeg er personlig for. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Absolutt, TSP. Det er jo det som er det vanlige, og da forventer folk at det skal være slik. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg er enig. Jeg antok at dette var standard, og trodde først det var en feil i sql-basen eller noe slikt.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er satt slik grunnet ytelseshensyn, skal snakke litt med drift hvor mye det påvirker ytelsen. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Så gøy at dere tar slike ting til etterretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå