protoneedhelp Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jeg har noen spørsmål om bostipend: Det står på lånekassen at ''Flytter du fra eller til foreldrene dine i løpet av skoleåret, må du sende et brev til Lånekassen med flyttedato og den nye adressen din''. Da mener de vel at jeg skal sende et brev og ikke en e-post? Jeg har funnet et sted hvor jeg kan bo, jeg skal nemlig leie et rom i et hus av noen faren min kjenner. Hva må jeg gjøre nå? Gjøre det som er skrevet over (sende et brev til Lånekassen)+ leiekontrakten? Hvor lang tid tar det før jeg får svar? Eller det blir kanskje enklere hvis noen skriver steg for steg? takk på forhånd Endret 2. januar 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Send en epost til lånekassen og spør. Da får du sikkert svar at du kan sende epost til en annen epost-adresse der du skriver din nåværende adresse og den adressen du skal flytte til. Masse opplysninger som personnummer, kontonummer, kontaktinfo, kontaktinfo til foreldra, osv. Hvis dette ikke er så langt fra foreldra dine, får du lusent med penger. Jo større avstand fra foreldra, jo mer penger får du lol Endret 2. januar 2011 av heh115 Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Send en epost til lånekassen og spør. Da får du sikkert svar at du kan sende epost til en annen epost-adresse der du skriver din nåværende adresse og den adressen du skal flytte til. Masse opplysninger som personnummer, kontonummer, kontaktinfo, kontaktinfo til foreldra, osv. Hvis dette ikke er så langt fra foreldra dine, får du lusent med penger. Jo større avstand fra foreldra, jo mer penger får du lol E-post * Send oss en e-post med spørsmål om kundeforholdet ditt inne fra Dine sider. Du må logge inn på Dine sider for å få sendt e-post med spørsmål om kundeforholdet ditt. ** Send e-post om tekniske problemer med nettsidene. Du får ikke svar på spørsmål om kundeforholdet ditt her. Hvilken av ''*''ene skal jeg velge hvis jeg skal sende dem en epost angående dette? link til ''Kontakt oss'' siden : http://lanekassen.no/Toppmeny/Kontakt-oss/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå