Mannen med ljåen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei! Jeg har Riks-TV. Tidligere brukte jeg dekoder fra Sagem, nå har jeg en LG flatskjerm med alt innebygd. Abbonnementet står på hytta. Jeg er her med noen ukers mellomrom. Hver gang jeg kommer hit og fyrer opp TVen, virker den fint, men det kommer en dialogboks på skjermen som sier at noen kanaler har byttet frekvens eller noe slikt. Selv om alt funker, og jeg kan klikke bort den irriterende menyen, ønsker jeg jo å oppdatere kanallisten og få inn ALT. Altså tar jeg nytt kanalsøk. Er dette helt vanlig, eller er det min TV som har en bug? Mener å huske at Sagem også var sånn, men jeg husker ikke helt. Den gjør det ikke hver dag når jeg starter apparatet. Kun når jeg kommer her etter å ha vært borte en stund. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 RiksTV har hos meg med Grundig dekoder kun "mast" om dette et fåtall ganger, og kun når RiksTV har lagt til nye kanaler som TV2 Sport og Premier league, SVT1&2, Bliss, Max etc. Og dekom vel noenlunde samtidig i høst, etter at bakkenettet hadde fått kapasitet til å legge inn to nye MUXer eller frekvenser med kanalpakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå