Stalthy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hallois! Har kjøpt meg en gamestop advanced kontroller til pc, gamepad.... Men jeg sliter med å få den ene analoge sticken til å funke, åssen får jeg den til å se opp og ned og til sidene den andre skal jeg bruke til å gå fram og tilbake og til sidene, ltit rotete post, beklager http://www.gamestop.no/game.asp?id=230 , den gamepaden har jeg, åssen får jeg brukt den hlyre analog sticken som sikte? EDIT: Jeg skal gå med den ene sticken, altså den som er tril venstre, og bruke den til høyre med å aime med, på xpadder så får jeg bare den til venstre som movement, den til høyre funker ikke :/ Endret 20. januar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Først og fremst hvilke spill snakker vi her? De fleste Third-person spill på PC bruker musen som kamera / sikte. Det gjør også FPS spill. Da kan du bare sette den høyre analoge spaken til mus på Xpadder (Men jeg anbefaler litt tweaking av settings får å få det smooth og slik du vil). Hvis ikke, kan du vel sette høyre analoge spaker til knapper som f.eks pil opp, pil ned, pil venstre & høyre og så konfigurere piltastene til å aime / bevege kamera in-game via kontroll-menyene? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 YEY! Et svar! Vell, tenker på fps først med third person hadde også vært kult, når jeg bruker xpadder så kjenner den ikke igjen den høyre joystikcen bare den venstre. Har du evt en guide? eller om åssen jeg får den som mus? Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 YEY! Et svar! Vell, tenker på fps først med third person hadde også vært kult, når jeg bruker xpadder så kjenner den ikke igjen den høyre joystikcen bare den venstre. Har du evt en guide? eller om åssen jeg får den som mus? Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du sier at du ikke får den høyre analoge spak til å " funke" . Reagerer den ikke i Xpadder? For å få høyre analoge spak til mus i Xpadder, åpner du programmet, konfigurerer joysticken din slik at du vet at du har alle knappene klar til å tas i bruk i Xpadder. Når det er gjordt, trykker du på skiftenøkkel ikonet under høyre analoge spak i Xpadder programmet og velger " Mus" . Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg skjønner ingenting av deg heller ^^). I dette bildet så har jeg bevegd den høyre joystick'n, du ser at den telles som en knapp :S, har lagt alle knappene, slik som knapp 1, 2, 3 osv. Skjønner heller ikke hvor jeg finner den som man kan gjøre til musen hen(?) har sett overalt, er bare riste funksjonen og noe annet, har gått inn på den derre calibration function men får bar eden ene til å merkes, den andre er knapper :S Endret 2. februar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg skjønner ingenting av deg heller ^^). I dette bildet så har jeg bevegd den høyre joystick'n, du ser at den telles som en knapp :S, har lagt alle knappene, slik som knapp 1, 2, 3 osv. Skjønner heller ikke hvor jeg finner den som man kan gjøre til musen hen(?) har sett overalt, er bare riste funksjonen og noe annet, har gått inn på den derre calibration function men får bar eden ene til å merkes, den andre er knapper :S Jeg er midlertidlig på en laptop utlånd fra skolen til jeg for ordnet egen. jeg ikke kan gjøre mye på den så jeg kan ikke vise deg. Jeg har en xbox 360 controller og bruker Xpadder en del. Hvis du klarer å huske meg på det om et par dager eller hvis jeg kommer på det kan jeg filme en liten slags tutorial om hvordan. Btw, hva slags bilde snakker du om? Jeg ser inget bilde. I mellomtiden kan du jo ta å sjekke guider på youtube. Endret 2. februar 2011 av Haygon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå