ToBBeN- Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 er det noen som vet om en butikk eller webshop som har undervannshus til ixus 400 på lager?? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 er det noen som vet om en butikk eller webshop som har undervannshus til ixus 400 på lager?? www.xd.no...tror ihvertfall de hadde det sist jeg var innom og kikka. Lenke til kommentar
kcmayes Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Du fant sikkert undervannshus, men har du peiling på en blitz som kan brukes sammen med denne? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 blitzen på kameraet kan brukes i det huset visstnok Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Noen som vet hvordan bildene blir med undervannshus? Er det synlig forskjell på bilder med og uten? forutsatt at undervannshuset ikke er skitent. Har lurt litt på å kjøpe undervannshus hvor jeg bruker det mere som beskytelse mot vær osv. Også evt ta det med i skibakken til vintern. Lenke til kommentar
kcmayes Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 BILDER MED DYKKERHUS Så lenge du holder huset rent er det greit å ta bilder over vann med dykkerhuset også. Brukte det på ferie nå og det ble bra bilder på stranden med kameraet i huset sitt. EKSTERN BLITZ Lurer fortsatt på om noen vet om en eksternt blitz jeg kan bruke til dykkerhuset!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå