ZitHless Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er vel som tittelen sier, telefonen min lever sitt eget liv: p Den har funket helt greit, helt til jeg plutselig merket telefonen hadde slådd seg av av seg selv.. og jeg fikk den ikke på før det var gådd ca. 6-7 timer og jeg hadde ikke gjort noe, den bare PLUTSELIG startet igjen og alt fungerte sånn som det skulle. Men nå skjer det hele tiden, får ikke telefonen på i mere en 2-3 minutter før den enten låser seg, touch-skjermen slutter å respondere eller den bare slår seg av og da tar det gjerne 10-15minutter til den vil på igjen.. Noen tips til fiks? klarte å resette fabrikkinstillingene men det funket ikke, og da den ser ut til å funke så ikke funke så tyder jo det på SOFTWARE(?) feil. Noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette, eller hvordan jeg kan reinstallere android via pc'n? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Her er det flere ting jeg frykter : *Kuldeproblemer : Brukeren har hatt mobilen i lomma og brukt den ute i kulda eller oppbevart seg selv i kulde over en lengre periode og gått inn i et varmt hus med telefonen og kanskje fått fuktskader ved opphetning av telefonen. *Eventuelle uhell med fukt eller vann. *Defekt hovedkort på telefonen. God mulighet for at det kan være det i og med desire har vært kjent for dette i en periode men man kan ikke overse også andre muligheter. Det du kan gjøre : *Få tatt ut batteriet og sørg for å plassere telefonen og batteriet på et rom som er både varmt og tørt , la telefonen stå her i minst 4-6 dager. *Prøv å rengjøre både sim kortet og batteriet. *Lad telefonen på nytt i noen timer men slå den ikke på. Etter dette kan du prøve å slå den på, gjentar problemene seg så må du nok ta den rett på service. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Her er det flere ting jeg frykter : *Kuldeproblemer : Brukeren har hatt mobilen i lomma og brukt den ute i kulda eller oppbevart seg selv i kulde over en lengre periode og gått inn i et varmt hus med telefonen og kanskje fått fuktskader ved opphetning av telefonen. *Eventuelle uhell med fukt eller vann. *Defekt hovedkort på telefonen. God mulighet for at det kan være det i og med desire har vært kjent for dette i en periode men man kan ikke overse også andre muligheter. Det du kan gjøre : *Få tatt ut batteriet og sørg for å plassere telefonen og batteriet på et rom som er både varmt og tørt , la telefonen stå her i minst 4-6 dager. *Prøv å rengjøre både sim kortet og batteriet. *Lad telefonen på nytt i noen timer men slå den ikke på. Etter dette kan du prøve å slå den på, gjentar problemene seg så må du nok ta den rett på service. Problemet er bare det at dette skjedde etter jeg IKKE har vært noe ute utenom en gåtur på 5 minutter, og jeg kjøpte telefonen brukt så jeg har ikke service eller garanti, så jeg ser forr meg at jeg må reinstallere android, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det via pc'n: s + det som skjer hver gang den ikke slår seg av etter jeg har fådd den på er at touch skjermen slutter å fungere, ser at ladeikonet beveger seg osv, men skjermen reagerer ikke på trykk Endret 2. januar 2011 av ZitHless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå