Gå til innhold

Hvor mye får jeg for.. ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt til å selge min xbox og noen xbox spill.

Det jeg lurer på er hvor mye jeg vil kunne selge det for på f.eks Finn.no

Grunnen er at jeg skal kjøpe meg ps3, på grunn av bluray og gratis online spilling.

Liste over ting jeg skal selge:

Konsoll: Microsoft Xbox360 Pro med alle kabler.

2.stk Fjernkontroller og en Guitar Hero gitar (Mener å huske at jeg ikke får noe for gitaren)

Et Xbox Headset

Spill:

-Baja / Edge of control

-Guitar Hero / Aerosmith

-Guitar Hero / World tour

-Call of duty / World at War

-Need for speed / ProStreet

-Call of duty / Modern Warfare

-Grand theft auto IV

Håper noen vet sånn cirka hvor mye jeg kan selge dette for, noe jeg er veldig usikker på :)

Takk for alle svar...

Endret av marcuswaldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvor gammel er boksen?

bytte til PS3 for bluray? har hørt at den skal være noe drit. og gratis online spilling, det koster jo ikke så mye for xbox live om du kjøper på rette stedet. så om det er dine grunner til å bytte bør du kanskje tenke deg litt om.

Lenke til kommentar

Hvor stor HD er det på Xboxen? Hvor gammel er den? Har den HDMI?

Hvis den har 60GB hardisk, og siden du har så mye ekstra tipper jeg du får minst 1000kr for den. Legg den ut for 1500 på finn, og se hva som skjer. Husk en god og oversiktlig annonse med masse bilder og shit, det er det som selger ;) Blir så oppgit når jeg ser annonser med ett bilde henta fra nettet og teksten "Lite brukt Xbox selges, xxxxKR".

Lenke til kommentar

Takk for alle svar.

Tror jeg prøver å legge den ut for 1500 og ser om noen biter, eller så går jeg bare lavere..

Noen som vet hva en Ps3 slim 120gb går for om dagen?

Edit: Det eneste xbox er bedre på, er fjernkontrollen.

Ps3 finner du brukt fra 1700 og oppover. Har du masse penger, så kan du gjøre årets dustedeal, og kjøpe den på finn til 12.000kr hehehehe....

Lenke til kommentar

hvor gammel er boksen?

bytte til PS3 for bluray? har hørt at den skal være noe drit. og gratis online spilling, det koster jo ikke så mye for xbox live om du kjøper på rette stedet. så om det er dine grunner til å bytte bør du kanskje tenke deg litt om.

Er nok ikke bare Blu-Ray og gratis spilling PS3 kan, bare se å eksklusivene til PS3 som gjør mirakler ;). Kjenner 16 personer som hoppa av 360en og til PS3 etter de var hjemme hos meg å game PS3 med sine eksklusiver, spesielt grafikken sa mange av dem var sykt bra.

Jeg har også hørt at 360 har en tendens til å ikke lese spill, det er det min flunka nye Slim gjør, Top Spin 2 og Ghost Recon AW2 klarer ikke 360 S å lese, kansje dette er også en grunn til å bytte....

Tror du kan få maks 1100kr for din 360 med de spillene, er jo lov til å gi denne personen et håp da folkens :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...