Hei Sveis Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) 4.5% alkohol i Pokal-øl, og 37.5% i vodkaen. Endret 2. januar 2011 av skomakeren Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Himkoket til bonden gir garantert mest alkohol for pengene Håkon Litt mer seriøst: Øllen gir 3liter * 4.5% = 0,135 liter ren sprit for 106 kr Spriten gir 0,5liter * 37.5% = 0,1875 liter ren sprit for 169,7 kr. Dette gir: Øl: 785kr/liter ren sprit Vodka: 905kr/liter ren sprit Så det er billigere med øl, om det er alkoholen du er ute etter. Endret 2. januar 2011 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk for hjelpen. Heimkok har jeg dessverre ikke tilgang til. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ikke glem at du må drikke nær 10x så mye øl for å bli like full som du blir av (bar) vodka da (forutsatt at det er poenget...) Av denne grunn er det langt lettere å bli full av vodka enn av øl for de aller fleste. Endret 2. januar 2011 av satchman Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vil anbefale deg å kjøpe alkohol for å kose deg, ikke for å bli mest mulig dritings, bare for å ha sagt det. Regner med at jeg taler for døve ører, men man vet aldri... 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vil anbefale deg å kjøpe alkohol for å kose deg, ikke for å bli mest mulig dritings, bare for å ha sagt det. Regner med at jeg taler for døve ører, men man vet aldri... Fullstendig enig. Med mindre du er 14 år eller alkholiker så er det latterlig harry å gå etter fluidumet som gir mest smell. 1 Lenke til kommentar
satchman Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Med mindre du er 14 år eller alkholiker så er det latterlig harry å gå etter fluidumet som gir mest smell. Og ikke minst det desidert billigste ølet (pokal) uten engang å vurdere smak. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Man drikker for å bli ruset, ikke for å bli maurings, da har man drukket for mye. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Man drikker for å bli ruset, ikke for å bli maurings, da har man drukket for mye. Maurings var et nytt uttrykk for meg, hva mener du med det? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Man drikker for å bli ruset, ikke for å bli maurings, da har man drukket for mye. Maurings var et nytt uttrykk for meg, hva mener du med det? Kan også beskrives som sanseløs. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 http://billigfyll.com/?sok=6&side=1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det gjør meg trist at det finnes en slik nettside. 1 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://billigfyll.com/?sok=6&side=1 Det må være den mest harry nettsiden jeg noen gang har sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå