tempozzz Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Skal overføre penger til et tippeselskap og har fyllt ut skjemaet med IBAN nummer og resten som må fylles ut. Når jeg da trykker videre får jeg opp denne meldingen: "Du kan ikke benytte lavpris for denne betalingen. Se hjelp (1205)" Noen som vet hva dette kommer av? Edit: Bruker postbanken Endret 2. januar 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg regner med at banken har sperret det, siden det ikke er lovlig å overføre penger til slike selskaper fra norske kontoer. Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg regner med at banken har sperret det, siden det ikke er lovlig å overføre penger til slike selskaper fra norske kontoer. Det har ikke noe med dette å gjøre. TS, du har antagelig valgt feil overføringstype. "Lavpris" gjelder kun overføringer i Euro innen EU hvis jeg husker rett, og kun hvis du har både IBAN og BIC/SWIFT til mottaker. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Du husket rett, det gikk nå. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå