shozo Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 hei! jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, om det er feil så beklager jeg det.. men har levert inn en yrkeskade ang min sak om vold/trakkassering mot meg, jeg vet at arbeidstilsyne kommer til og lese igjennom hele saken men vet noen om de kommer til og skrive om jeg har en sak mot tidligere arbeidsgiver? i og med jeg mistet jobben og har gått sykmeldt i 14 mnd pga dette? Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hei! jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, om det er feil så beklager jeg det.. men har levert inn en yrkeskade ang min sak om vold/trakkassering mot meg, jeg vet at arbeidstilsyne kommer til og lese igjennom hele saken men vet noen om de kommer til og skrive om jeg har en sak mot tidligere arbeidsgiver? i og med jeg mistet jobben og har gått sykmeldt i 14 mnd pga dette? Aner ikke,men prøv å legge inn spørsmålet under tema JUSS:-) Der bør du vel få svar. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 hei! jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, om det er feil så beklager jeg det.. men har levert inn en yrkeskade ang min sak om vold/trakkassering mot meg, jeg vet at arbeidstilsyne kommer til og lese igjennom hele saken men vet noen om de kommer til og skrive om jeg har en sak mot tidligere arbeidsgiver? i og med jeg mistet jobben og har gått sykmeldt i 14 mnd pga dette? Aner ikke,men prøv å legge inn spørsmålet under tema JUSS:-) Der bør du vel få svar. ah, er den ikke under juss da?:S kansje jeg som så feil;) men skal prøve! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Er det bare trygdeytelser du er ute etter? http://voldsoffererstatning.no/ http://www.erstatningsjus.no/Arbeidsrett.html Endret 27. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 hei! jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, om det er feil så beklager jeg det.. men har levert inn en yrkeskade ang min sak om vold/trakkassering mot meg, jeg vet at arbeidstilsyne kommer til og lese igjennom hele saken men vet noen om de kommer til og skrive om jeg har en sak mot tidligere arbeidsgiver? i og med jeg mistet jobben og har gått sykmeldt i 14 mnd pga dette? Aner ikke,men prøv å legge inn spørsmålet under tema JUSS:-) Der bør du vel få svar. ah, er den ikke under juss da?:S kansje jeg som så feil;) men skal prøve! Sorry...så det i ettertid du hadde postet den riktig...rødme:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå