Gå til innhold

Der røk gullet

SlettProfil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Chelsea må konsentrere seg om nå, er å havne blant topp 4 i år, og prøve å vinne FA-cupen.

Og ikke minst Champions League. Jeg tror også PL-gullet er tapt - rent statistisk vinner man ikke ved å ligge på femteplass etter nyttår ni poeng (potensielt tolv) bak serielederen. To seire mot United ville selvsagt hjulpet, men det er for det første hinsides vanskelig og for det andre er det ikke nok: United må faktisk skli på bananskallene de går på og ikke hente inn 1-1-kamper med sene vinnermål. En winning streak ut sesongen hadde riktignok gjort seg, men det er en demotiverende tanke at selv ikke det er nok - november og desembers begredelige resultater tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Allikevel er det på en måte uhyre spennende å se Chelsea spille kamp om dagen. Seieren sitter litt lenger inne og jeg føler meg så usikker på kamp nå at det er litt mer glede i hvert mål og hvert poeng. Håper klubben setter all fokus på Champions League, både i serien og i CL selv. Sesongen kan fint reddes om vi klarer å dra i land en finaleplass på Wembley i Mai.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...