SlettProfil Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Forbanna drit. Ikke faen om vi klarer å ta igjen ManU nå etter nok et poengtap mot Aston Villa. Uten at vi vinner begge kampene mot ManU kan vi bare vinke farvell til gullet. Vi får bare krysse fingrene for at et mirakel. 2 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Å vinne hjemme og borte mot ManU er langt i fra umulig. Vi må finne tilbake til flytsonen. Få litt selvtillit. Et Chelsea i form er nesten uslåelige. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skjer ikke. Det Chelsea må konsentrere seg om nå, er å havne blant topp 4 i år, og prøve å vinne FA-cupen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det Chelsea må konsentrere seg om nå, er å havne blant topp 4 i år, og prøve å vinne FA-cupen. Og ikke minst Champions League. Jeg tror også PL-gullet er tapt - rent statistisk vinner man ikke ved å ligge på femteplass etter nyttår ni poeng (potensielt tolv) bak serielederen. To seire mot United ville selvsagt hjulpet, men det er for det første hinsides vanskelig og for det andre er det ikke nok: United må faktisk skli på bananskallene de går på og ikke hente inn 1-1-kamper med sene vinnermål. En winning streak ut sesongen hadde riktignok gjort seg, men det er en demotiverende tanke at selv ikke det er nok - november og desembers begredelige resultater tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Allikevel er det på en måte uhyre spennende å se Chelsea spille kamp om dagen. Seieren sitter litt lenger inne og jeg føler meg så usikker på kamp nå at det er litt mer glede i hvert mål og hvert poeng. Håper klubben setter all fokus på Champions League, både i serien og i CL selv. Sesongen kan fint reddes om vi klarer å dra i land en finaleplass på Wembley i Mai. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå