noreg Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har tenkt, å slutte på videregående, gikk på bygg & anlegg, men sluttet med programfagene i november. fordi jeg ikke var interissert i de. så det jeg lurer på er: må jeg betale tilbake hele stipendet mitt? blir det vanskeligere for meg enn andre, å komme inn på vgs etter sommerferien? eller stiller jeg på lik linje? MVH: noreg! Lenke til kommentar
hockey1440 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ein trenge ikkje å betale tilbake stipend, ettersom dette ikkje er noe lån. Det er derimot slik at ved studier kan ein få utdelt lån som delvis kan gjerast om til stipend dersom ein består eksamen. Du vil ikkje miste stipendet ditt. Det vil også vere samme opptakskrav for deg om du ønskjer å starte på VGS. Du må derimot starte heilt frå starten av, ettersom Bygg og anlegg ikkje har dei same forutsetningane fagmessig som ein vanleg Vidaregåande skole. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 takk for at du svarte meg, hockey1440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå