Gå til innhold

Valg av partysted sommern 2011


MrL

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Blir ayia napa hær , 16 dager =)

Ja er sykt å være på partyferie i 2 uker, man "trutner" virkelig, og etter en stund er det overhode ikke problem med og drikke rent vodka feks ^^

Men om man da skal komme seg opp å få med seg litt av dagen er det kansje lurt å ikke drikke alle dagene ?

I de 16 dagene vi skal ned , regner jeg med at kanskje 20% blir alkohol frie dager =)

 

Har dere kjøpt solkrem ?

På apotek 1 har de nemlig 30 og 50 % på solkremer denne uken, jeg kjøpte 2 flasker med vanfast faktor 30, og en krem i tilfelle man blir solbrent + en stift for ansiktet, og havnet på 405,- :)

Hvor mye lommepenger tar du med ?

Jeg tar med 16k , slikt at jeg har 1000 kr dagen (om det skulle trengs)

Lenke til kommentar

Blir ayia napa hær , 16 dager =)

Ja er sykt å være på partyferie i 2 uker, man "trutner" virkelig, og etter en stund er det overhode ikke problem med og drikke rent vodka feks ^^

Men om man da skal komme seg opp å få med seg litt av dagen er det kansje lurt å ikke drikke alle dagene ?

I de 16 dagene vi skal ned , regner jeg med at kanskje 20% blir alkohol frie dager =)

 

Har dere kjøpt solkrem ?

På apotek 1 har de nemlig 30 og 50 % på solkremer denne uken, jeg kjøpte 2 flasker med vanfast faktor 30, og en krem i tilfelle man blir solbrent + en stift for ansiktet, og havnet på 405,- :)

Hvor mye lommepenger tar du med ?

Jeg tar med 16k , slikt at jeg har 1000 kr dagen (om det skulle trengs)

 

Jeg har ikke tenkt til å drikke alle dagene, men skal ikke se bort fra at det fort blir til det uannsett :p

Jeg kjøpe ganske billig solkrem fra nelly.com, husker ikke prisen, men var billigere enn butikkene ihvertfall;)

 

Jeg beregner nok også 1000 kr dagen, men tar også med med et masterkort med grense på 20k just in case :)

Lenke til kommentar

1000 kr dagen høres u som et vanvittig forbruk om man tar bort overnatting og reise. Ok skal innrømme at jeg nesten har sølt bort 1000 kr på et par dager i Beijing, men kjøpte togbilletter og te osv... Men nå har jeg stengt igjen pengekrana

 

Altså jeg regner overhodet ikke med å bruke 1000 kr dagen, men jeg tar med meg nok penger slik at jeg kan bruke det hvis jeg vil/nødvendig.

Lenke til kommentar

Reiser med en vennegjeng på 10 mann til Beograd i august. Kanskje ikke den typiske festdestinasjonen a'la Magaluf, Aya Napah osv, men har store forhåpninger til Europas festhovedsted. Østeuropeiske damer, god øl og sol og sommer. Blir ikke bedre enn som så. Skål.

 

Noen med erfaringer?

Endret av juxtapose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...