Gå til innhold

Valg av partysted sommern 2011

MrL

Anbefalte innlegg

Hvis jeg måtte velge mellom de 3 stedene hadde jeg gått for Magaluf.

Personlig ville jeg dratt til Ios. Dette er partysted nr. 1 i Hellas, trekker rundt 100 000 festklare ungdommer hvert år og er billig. Lite bråk er det å finne der også! eneste minuset er at det ikke er flyplass på øya.

De uthevede områdene henger ikke på greip :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg måtte velge mellom de 3 stedene hadde jeg gått for Magaluf.

Personlig ville jeg dratt til Ios. Dette er partysted nr. 1 i Hellas, trekker rundt 100 000 festklare ungdommer hvert år og er billig. Lite bråk er det å finne der også! eneste minuset er at det ikke er flyplass på øya.

De uthevede områdene henger ikke på greip :)

hvis de ikke gjør det, så kan du vell i det minste begrunne det, fakta, anything?..

Lenke til kommentar

Hvis du trenger fakta for å forstå at 100 000 festklare ungdommer lager bråk, så kan du hittil i livet kun sett døde ungdommer.

Må si du er veldig negativ på dette forumet, hva gjør du egentli inne på denne siden ? Er du kun her for og snakke ned på ungdom som har lyst til og feste ilamme andre ungdommer ? Kom me nå fornuftigt å si når du først skal skrive inn. Å må si at selv om du kansje har hatt en dårli party tur (hvis ikke hvorfor tror du du kan prate om det da) så betyr det ikke at vi får det. Alle turer er høydt preget av hvem du drar med og hvem du møter =)

Og etter min mening burde alle ungdomer reise , er en veldig god måte og møte nye folk på , samtidi så en go fest aldri skader ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg er på forumet her? Fordi jeg er glad i å reise. Fordi jeg elsker å oppleve nye byer og nye kulturer.

Å dra på fylletur til syden i to uker regnes i min bok nesten ikke som å reise. Du treffer en haug med nordmenn, som du uka etter like gjerne kunne truffet på byen i Oslo, og alle er usjarmerende drita.

Jeg har vært på én såkalt partytur, og det var ikke noe galt med folka jeg reiste med. Har reist med mange av de flere ganger senere, og alle er enige om at turene hvor vi har vært på "ordentlige" steder har vært hundre ganger bedre.

Jeg prøver altså å overbevise andre ungdommer om det samme. Det er mer givende å dra til en storby og feste med de lokale, enn å dra til et overpriset høl hvor det ikke finnes neon som heslt lokalbefolkning, kultur eller opplevelser bortsett fra stranda.

Lenke til kommentar

Må si du er veldig negativ på dette forumet, hva gjør du egentli inne på denne siden ? Er du kun her for og snakke ned på ungdom som har lyst til og feste ilamme andre ungdommer ? Kom me nå fornuftigt å si når du først skal skrive inn. Å må si at selv om du kansje har hatt en dårli party tur (hvis ikke hvorfor tror du du kan prate om det da) så betyr det ikke at vi får det. Alle turer er høydt preget av hvem du drar med og hvem du møter =)

Jeg synes også partytur er et meget harry fenomen. Noen av oss setter pris på minner fra ferien mens andre drikker seg ravende dritings.

Jeg har vært på en partytur tidligere og jeg synes hele opplegget var latterlig.

Og etter min mening burde alle ungdomer reise , er en veldig god måte og møte nye folk på , samtidi så en go fest aldri skader ;)

Nye folk eller de samme man møter en fredagskveld på byen i Oslo?

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg er på forumet her? Fordi jeg er glad i å reise. Fordi jeg elsker å oppleve nye byer og nye kulturer.

Å dra på fylletur til syden i to uker regnes i min bok nesten ikke som å reise. Du treffer en haug med nordmenn, som du uka etter like gjerne kunne truffet på byen i Oslo, og alle er usjarmerende drita.

Jeg har vært på én såkalt partytur, og det var ikke noe galt med folka jeg reiste med. Har reist med mange av de flere ganger senere, og alle er enige om at turene hvor vi har vært på "ordentlige" steder har vært hundre ganger bedre.

Jeg prøver altså å overbevise andre ungdommer om det samme. Det er mer givende å dra til en storby og feste med de lokale, enn å dra til et overpriset høl hvor det ikke finnes neon som heslt lokalbefolkning, kultur eller opplevelser bortsett fra stranda.

Det blir en helt annen stemning og setting i syden, folk er annerledes også og slår seg mere løs, samtidig som det er herlig å daffe i rundt i varmen om dagen og bade, noe Oslo blir helt usammenlignbart med.

For all, ingenting galt å dra på ordentlig tur, vi skal faktisk på en lang USA roadtrip neste år, men føler jeg kan dra på partyturer enn så lenge jeg er ung og enda kan :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg synes også partytur er et meget harry fenomen. Noen av oss setter pris på minner fra ferien mens andre drikker seg ravende dritings.

Jeg har vært på en partytur tidligere og jeg synes hele opplegget var latterlig.

Nye folk eller de samme man møter en fredagskveld på byen i Oslo?

Tråden heter : Valg av partysted sommern 2011.

Lenke til kommentar

...

Du mener at du ikke kan feste og bli kjent med nye folk på andre steder enn de aller verste partystedene i syden?

Og når du først skal bli kjent med nye folk, skulle jeg gjerne blitt kjent med noen andre enn de samme partyfolkene fra Norge..

Men herregud, det er da vell ikke noe problem å unngå nordmennene selvom de er der? Finnes da massevis annet å velge mellom, nedlendere, dansker, og ikke minst svensker :D

Dog skjønner jeg ikke hva som er galt å bli kjent med nordmenn(aka norske damer), da de er ofte "annerledes" når de er i syden .. ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Men herregud, det er da vell ikke noe problem å unngå nordmennene selvom de er der? Finnes da massevis annet å velge mellom, nedlendere, dansker, og ikke minst svensker :D

Dog skjønner jeg ikke hva som er galt å bli kjent med nordmenn(aka norske damer), da de er ofte "annerledes" når de er i syden .. ;)

Fordi nordmenn kan du bli kjent med over hele ditt hjemland, selvom de er "annerledes".

Hvis du først skal til utlandet så blir du kjent med utenlandske folk..

Hvis jeg skal til utlandet så skal jeg til utlandet, og ikke til mini-Skandinavia med litt varmere klima.

Lenke til kommentar

Og poenget ditt er? Kan godt feste i Oslo, og da er det et partysted.

Må forøvrig si meg enig med de andre kritiske røstene over, jeg ville heller brukt pengene på noe annet. Det blir nok ikke like billig, men heller 5 dager i f.eks. NYC, Barcelona eller Paris og omtrent alle større byer med et snev av kultur enn 15 dager på samtlige av stedene nevnt i denne tråden.

Lenke til kommentar

La nå folk reise hvor de vil, uten å måtte prakke på dem deres egne meninger. Det er ganske tydelig at fyren vil dra til et populært og harry partysted sammen med guttegjengen, og det får være deres beslutning. Han vet sikkert like godt selv at han ikke akkurat drar på en kulturell reise, men bare en fyllatur til et land med likesinnede og litt varmere klima.

Har er ikke 20 år engang og har sikkert lyst til å erfare hvordan det er på et sted hvor alle har kommet for å drikke, danse, bade, sole seg og ha sex.

Jeg skjønner at det er for å "hjelpe", men det bitre inntrykket mange her gir er at de bare synes han er en komplett idiot som ikke har samme preferanser om hva en bra ferie burde være som dere selv. Dessuten har han vel gitt klar beskjed om at han vil reise på en slik ferie, og alt det maset om andre steder som han ikke vil til er jo bare off-topic.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og poenget ditt er? Kan godt feste i Oslo, og da er det et partysted.

Må forøvrig si meg enig med de andre kritiske røstene over, jeg ville heller brukt pengene på noe annet. Det blir nok ikke like billig, men heller 5 dager i f.eks. NYC, Barcelona eller Paris og omtrent alle større byer med et snev av kultur enn 15 dager på samtlige av stedene nevnt i denne tråden.

5 dager i NYC eller BCN blir veldig mye billigere enn en 14 dagers tur til Magaluf e.l. Det kan jeg love deg.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Turen her går iallefall til Magaluf i år. Har vært både i Ayia Napa (Som er jææævlig stort, og verdenskjent for sitt festliv) og Kos (som var lite, få barer, dårlig strand, generelt mye kjipere). Ikke misforstå meg, full blir du begge plassene, men hadde valgt Ayia Napa forran Kos anyday. Tar turen til Magaluf enkelt og greit for å teste noe "nytt"

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg var i Magaluf i 08 med en gjeng kamerater, vi hadde det drit fett, været var rellativt stabilt (det regnet hvertfall ikke) Men Magaluf er et bra sted å dra på fylltur.

Du har i hovedsak en lang bargate som splitter seg opp over kilometer og treffes igjen. så det er mer enn nok barer å stikke innom, noen er store andre er små, noen er fylt med aggresive briter andre med snertene svenske damer, uansett hva du liker av festing så kan du finne det i magaluf. Om du ønsker større klubber er det også å finne der, BCM er 4 etasjer om jeg ikke husker helt feil, og der arangeres det forskjellige fester utifra dag. Eks: mandag: Laserparty, Onsdag: Waterparty, Fredag: PopcornParty og Lørdag FoamParty.

Vi pleide å karve oss opp av senga stikk ned til poolen eller beachen, ligge å sløve ta noen pils og bare laxe fram til vi blei sultene, stakk til Lunch, gikk tilbake til hotellet tok en liten siesta, og stikke til middag. etter det var det bare å gasse på. vi dro ofte ut på vorse-barer, der var det billig alkohol, god stemning og mye fete folk, etter det stakk vi bare videre ettersom hvor vi ville, og det er liv i byen frem til 08:00 om du ønsker det ^^

Så håper det hjalp deg litt Med Magaluf, om det er noe mer så bare spørr.

De andre stedene har jeg ikke vært så de veit jeg ikke noe om. Lykke til med å velge

Peace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...