Gå til innhold

HTC Desire HD kun ukjent ringer!

Anbefalte innlegg

hei! kjøpte meg en htc desire på torsdag å er storfornøyd! :D men når noen ringer meg står det ukjent selom nr å personen er lagret, er irriterende.... noen som hvet hva som må gjøres? har gått gjennom innstilingene å har ikke funnet noe gale der...

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å sett tilbake til fabrikkstand. Virker ikke det får du snakke med de der du kjøpte den, er helt klart en software feil.

da var den tilbakestilt men hjalp ikke :( føler det alltid er noe med mobilene nå for tiden... :p

Lenke til kommentar

Høres litt ut som om du har duplikate nummer på tlf din. har du samme numrene f.eks på sim og i tlf? Vet at tlf før i tiden fikk problemer med å vise navn på innringer når man har 2 oppføringer på de...

fikk med nytt simkort + ny mobil så hadde ingen nr lagret... står ukjent også når jeg ringer fra hustelefonen å den er ikke lagret på mobilen ;) har bare nummerene til facebook kontaktene mine som ble lagt til automatisk med facebook kontoen min :D

Endret av Fire^^
Lenke til kommentar

problemet ditt fikser netcom på 10 sekunder. Det hender at id-tjeneste faller ut, f.eks om man bytter fra saldobasert abo til vanlig abo, f.eks flexi talk. Ring 05050 for hjelp i morgen tidlig. Eventuelt send pm på netcoms Facebook-side om det ikke haster veeeldig. Litt behandlingstid der vanligvis.

Om noen lurer - javisst. Jobber i Netcom.

Lenke til kommentar

problemet ditt fikser netcom på 10 sekunder. Det hender at id-tjeneste faller ut, f.eks om man bytter fra saldobasert abo til vanlig abo, f.eks flexi talk. Ring 05050 for hjelp i morgen tidlig. Eventuelt send pm på netcoms Facebook-side om det ikke haster veeeldig. Litt behandlingstid der vanligvis.

Om noen lurer - javisst. Jobber i Netcom.

takk! :D byttet faktisk fra yougtalk til flexitalk! :) ringer netcom imorgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...