Krissma512 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg lurer på om hvor jeg kan få tak i Zalman Spenningsregulator. Gidder ikke og kjøpe det fra Komplett eller andre nettbutikker, For jeg syns det er waste og betale 120kr i frakt for en ting som koster 60kr.. Så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Spenningsregulator i butikker? hadde vært fint vis noen kunne svare Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Tada! http://cgi.ebay.com/ZALMAN-FAN-MATE-2-System-fan-speed-controller-New-/170484739357?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b1aead1d Røfft regnet 38NOK inkl. frakt med dagens dollarkurs. Dette er jo dog sikkert bare et enkelt potentiometer som du kan kjøpe på clas ohlson og mekke til selv om du ville - ikke akkurat fancy elektronikk, men når du får det til sånne priser på ebay så er det ikke verdt å ta frem loddebolten for en gang... -Stigma Endret 2. januar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Tada! http://cgi.ebay.com/ZALMAN-FAN-MATE-2-System-fan-speed-controller-New-/170484739357?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b1aead1d Røfft regnet 38NOK inkl. frakt med dagens dollarkurs. Dette er jo dog sikkert bare et enkelt potentiometer som du kan kjøpe på clas ohlson og mekke til selv om du ville - ikke akkurat fancy elektronikk, men når du får det til sånne priser på ebay så er det ikke verdt å ta frem loddebolten for en gang... -Stigma takk, vet du sånn CA hvor langt tid dem bruker på og levere varer? er ikke dette fra et annet land? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ser ut som en helt typisk hong-kong selger, så varen går ut fra kina eller HK et sted. Levering er tregt, rundt 1-3uker (ofte veldig variabelt), men det kommer frem før eller siden. EDIT: neo forresten, varen sendes fra Seoul Sørkorea når jeg sjekker... "Delivery Time is approx. 7 - 14 business days to most US / UK / AU destinations." Sikkert mye det samme som det meste av hongkong-post i praksis. Du spurte eller billig, ikke raskt Mente du lokalbutikk? I så fall blir det nesten umulig å finne noen som selger akkurat denne dingsen du skal ha. Som sagt kan du alltid kjøpe et løst potentiometer å mekke sammen din egen vifteregulator på 10 minutter med loddebolt, men som sagt gidder du det når det snakk om slike priser? Ved mindre du har utrolig hastverk altså... Jeg kjøper en del fra denne typen selgere og har i hovedsak helt ok erfaringer med det. Det er en tradeoff i pris vs. leveringstid. -Stigma Endret 2. januar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Komplett/MPX har jo pick-up-points (39,- i frakt), vist du bor i nærheten av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå