Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lurt å kjøpe xbox live fra ebay?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe 12 måneders xbox live, men synes det er for å dyrt å betale 600kr i Norge.

På ebay ser jeg at det koster 300kr for samme vare. Det jeg lurer på er om det er lurt å tro på dette tilbudet og kjøpe xbox live for halv pris. Kan det vare for godt til å være sant eller er det vanlig pris i utlandet?

Kort sagt: Bør jeg kjøpe fra ebay for 300kr eller fra norske butikker for dobbelt pris.

Her er varen jeg snakker om: http://viewitem.eim.ebay.no/XBOX_360_LIVE_12_MONTH_GOLD_MEMBERSHIP_FREE_FAST_POST/170584169856/item

eller

http://viewitem.eim.ebay.no/XBOX_360_LIVE_GOLD_12_MONTHS_MEMBERSHIP_SUBSCRIPTION_/280608775788/item

Takk for all svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser helt straight ut dette. Det er ofte en del penger å spare på slike type elektroniske "produkter" ved å kjøpe via nett.

Selgeren har grei respons og mange salg, så betaler du i tillegg via Paypal så er du relativt greit sikret i forhold til evt. svindelforsøk også ihvertfall på slike relativt lave beløp.

Jeg tror ikke har hadde hatt noe problem med å bestille derfra nei.

Det kommer sånne tilbud her og der hvor de selger ut sånne kort for så lite som 28-30USD (så lite som 165NOK altså), blandt annet er det en kampansje for det på almart i statene nå. Det er nok fra dealer på sånne ting at de kan få ned prisene såpass og likevel tjene noe på det. Jeg ville passet på at det ikek er kodeer som bare fungerer for US kontoer - men det står jo spesifikt at disse fungerer på UK/EURO, så da skal jo det også være greit.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Kjøpte points og 3 månder fra en annen ebaymedlem enn de du linket til.

Gikk til helvette:

Først så ville han at jeg skulle kontakte han på email-

Jeg gjorde så fra min Gmail.

Da skrev han at siden Gmail ikke oppgir IP'en min så kunne han ikke verifisere at jeg var meg (doh).

Han ville da at jeg skulle oppgi telefonnummer for at han skulle ringe meg.

Leste da på feedbacken at andre også hadde had problemer med fyren at de ikke hadde fått koden.

Fikk beløpet refundert av en knøvlete og idiotisk måte (Ebay fikset det).

Edit: Men kjøp da! Og fortell hvordan det gikk!

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Det hjelper å ha verifisert sin Paypal - for de selgerene som er mer kresne enn andre (pga. svindel som skjer fra kjøperenes side).

Jeg har aldr isett noe problem med det etter å ha fått verifisert min Paypal til å vise at jeg er nordmann ihvertfall.

Men selvfølgleig, er man usikker på sånt så er det best å spørre i forveien.

-Stigma

Lenke til kommentar

Beklager at jeg svarer litt sent, men fikk ikke tid til å svare :p.

Takk for hjelpen og jeg tror jeg skal kjøpe fra Ebay. Jeg tror det går fint, fordi personen har 99,9% positiv tilbakemelding og jeg vil uansett få pengene tilbake hvis det skjer noe.

Gleder meg til en veldig billig xbox live :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...