Prizefighter Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er det verdt og bytte ut mitt Chieftech silver midi tower med ett Xaser 3 Thermaltake m/vindu og i aliminium. ca 1800,- uten strømforskyning. Er ikke det greit da. Har ganske lyst på det.. Quick yes/no Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 veldig dumt spørsmål om det er verdt det.. du kommer jo ikke til å merke noen forskjell på pcen uansett liksom så spørsmålet er jo heller om det er verdt å bruke 1800kr for å skryte til venner.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 nå har han vel muligheten til og se hvor varmt det er inni kabinettet samt stille på viftene Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det er et sinnsykt stilig og meget bra kabinett. I tillegg får du med 7 80mm vifter og viftestyring hvor du også kan se temperaturer. Jeg angrer ikke på at jeg kjøptet kabinettet iallfall, men du bør tenke på hva annet du har av utstyr i maskinen din. Hvis du har gamle komponenter ville jeg oppgradert dem først, men har du en ny god pc ville jeg ikke nølt med å kjøpe kabinettet. Det koster forøvrig 1765kr hos Quad.no, og hvis du har muligheten til å hente det i Oslo så sparer du en del penger i porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå