Bmx123 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei,jeg er så dritt lei av alle i klassen min og andre som skryter av Iphonen sin,den er faen ikke så bra! Jeg vil ha en telefon som banker dritten ut av den skraphaugen Spesielt på musikkfunksjonen! På alle telefonene jeg har prøvd blir det ikke like høy lyd på aux som på Iphone. Jeg skal ha en telefon som nærmest sprenger Iphonen , noe som er ganske vanskelig med en Sony Ericsson Xperia x10 mini Vær så snill å hjelp meg! Android er et stort pluss Fanboys dere er hjertelig velkommene! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nexus S kanskje? Google itselfs nye kjæledyr. Har ikke prøvd den, da jeg har Nexus One, men med en rein Android og direkte oppdateringer fra Gurgle, så er den ganske high-tec. Hvis ikke så skulle det komme en ny mobil med dualcore prosessor og Nvidia Tegra hvis jeg husker rett. Hvis ikke så er jo Desire HD den med best specs i dag? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hva vil du med dette? Du kommer ikke til å oppnå noe som helst. Sier ikke at du ikke skal kjøpe deg kule ting. For all del. Men er dette noe du selv egentlig har lyst til, eller vil du bare ha noe bedre enn andre? Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Neivell, du har ikke forstått? Jeg vil ha noe som er bedre enn Iphone! Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 23 Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk, den var jo bare ! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjøp en bra musikkmobil og en hodetelefonforsterker. Da tenker jeg du "banker" iPhone 4. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Er Nokia N8 et godt alternativ da? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nokia N8 er en ganske god telefon, spesielt mtp det veldig gode kameraet. Men den har symbian, og jeg kan love deg at det OS- et er så sinnsykt grisestygt, at jeg ville satsa på noe som var basert på Android. HTC desire HD er visst konge. Tasta litt på den i dag, virket "bedre" enn iPhone. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Bedre enn iPhone... Bedre enn iPhone... hmmm... Blir vel Nokia 8810 det... Evt en av de to nye HTC Desire'ene... Som FlinkeFreddy sier er OSet til Nokia helt jævelig. Det gjelder også den nye Linux-baserte møkka de har kokt opp. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 God mobil gir deg ikke status lenger... 3 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Desire HD & Galaxy S er vel "iphone-killerene" som er på markedet idag. Har selv en Desire HD og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Det er ikke status jeg er ute etter..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 htc mozart skryter jo av knall lyd... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er ikke status jeg er ute etter..! Hva er du da ute etter? For meg høres det ut som en venn av deg som har iPhone 4 og du vil ha status/skryterett ved å kjøpe en bedre telefon... Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 iPhone har vært noe dritt siden tidenes morgben, det eneste som er bra er at den har fått alle andre mobilprodusentene til å tenke nytt Skal du ha noe "bedre" så er vell X10i, HTC Desire Z og HD gode telefoner. Galaxy (den store) er også bra. DU må se på hva du trenger, drit i om noen "trendye" folk har iPhone. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Status, nei? Er bare ute etter å bevise at "Fantastiske apple" er kanskje ikke så fantastisk og så har jeg veldig lyst på ny tlf Så tror kanskje det blir HTC desire HD Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Takker, hvor får jeg kjøpt denne herligheten? :!: Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Kjøp deg en HTC DESIRE HD, Banker dritten ut av iPhone, kjører android 2.2 og er har en kraftig prosessor og deilig HD skjerm. ANBEFALES PS! Den kan spores via Htcsense.com lurt for alle med htc. Endret 3. januar 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå