norway97 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 hei alle sammen! jeg har bestemt meg for å kjøpe ny langrennspakke :)jeg har allerede bestemt meg for hva jeg skal ha,nemlig en racingspakke fra masdhus.pakka koster rundt 3000kr men jeg lurer på hvor jeg får pakka billigst? hvilke sportkjede er billigst men har alikevel erfaren folk som hjelper deg å velge riktig ski? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nå i høysesongen er det dårlig med gode tilbud, så man kan ikke annet enn å bare sjekke i flest mulig butikker. Lenke til kommentar
norway97 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 det har jeg lagt merke til, men det er uansett butikker som holder billigere pris enn andre? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nei, slike merkevarer koster som regel det samme overalt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 det har jeg lagt merke til, men det er uansett butikker som holder billigere pris enn andre? Discount er ikke så vanlig i sportsbutikker som i matbutikker Lenke til kommentar
norway97 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 jaja, jeg får vel bare kjøpe dem, takk for svarene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå