Gå til innhold

Hvilke krav har man ved feil hos operatør?


Anbefalte innlegg

Dette er ganske rett fram i grunn.

Jeg skaffet ny telefon med abo. Men det har seg dessverre slik at operatøren har klart å rote det helt til, med det resultat at jeg har vært uten telefon fra 10. desember til 23. desember og fra i går og til d.d.

 

Først og fremst har jeg brukt i overkant av 100,- kr på kundeservice, i tillegg må jeg betale 175,- i mnd. for abo (som jeg knapt har kunne bruke).

Jeg må da ha noen rettigheter her?.

 

Evt. er dette nok kluss til at jeg kan heve hele kjøpet? (har 12 mnd. binding). Altså uten å måtte betale for de gjenstående bindingstiden.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12 måneders binding tyder på at du har kjøpt abonnement med en subsidiert mobiltelefon. Kan du levere tilbake mobiltelefonen i "tilnærmet ny" stand?

 

Rent umiddelbart fra det du sier mener jeg du kan kreve fradrag for 1/2 måned (175/2) for perioden 10 til 23 desember.

Lenke til kommentar

Kan nok ikke levere tilbake telefonen i "tilnærmet ny" stand. Jeg tenkte egentlig mer eller mindre å oppheve abonnementet. Men regner egentlig ikke med å få det igjennom, siden det subsidierer telefonen. Dog føler jeg uansett ikke for å være fri for telefon i enda en uke+ for å skifte operatør uansett. Jeg syns det holder med de to jeg har til nå.

 

Ufattelig amatørmessing av operatør å kødde det til så mye. Satser på at dem klarer å fikse i morgen, så får jeg bare kreve de pengene jeg kan.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...