Zeph Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har sett på tilbodet RKK har på forkurs ingeniør: http://www.rkk.no/plain/fokusomraader/olje_gass_maritime/les_mer_om/forkurs_ingenioer Arbeider i nordsjøen med 2 veker på jobb og 4 veker fri. I friperioden kan eg studere på fulltid (i teorien døgnet rundt minus søvn) og gå på førelesningar. I følge nettsidene til RKK er det lagt opp til at ein skal kunne ta det på denne måten. Eg er 24 år, har fagbrev elektro og vore i jobb i 3 år etter læretida. Spørsmålet er om nokon har erfaring med dette kurset, gjerne med skiftarbeid som eg har. Om det er stressande og mykje arbeid, eller om det går greit med litt innsats. Vil påstå eg er disiplinert og kan jobbe effektivt med fagene når eg først har fri. Gjekk ut av VK1 med snitt på 5 (5,25 på elektrofagene). Er nok fysikken som blir verst sidan eg aldri har hatt faget før. Matte har iallefall tidlegare gått ganske greit, men er sjølvsagt mykje nytt, norsk og engelsk bør gå bra, TS har eg ikkje vore borti før. Når eg er på jobb er det 12 timars skift, kan vel realistisk sett få jobba 3-5 timar i døgnet med skule der ute. Kurset går over 1 år og tar for seg: Matematikk Fysikk Norsk Engelsk Teknologi og samfunn Planen er å kunne ta forkurs mens eg er i jobb for deretter ta ingeniørstudie på fulltid etterpå ein eller anna plass i landet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Mange som går forkurs ved UiS arbeider offshore. Jeg har ikke inntrykk av at arbeidsmengden er avskrekkende. Du virker innstilt på å gjennomføre, så da skal det gå greit. Forelesningene sees online til en hver tid. Dersom du er offshore når eksamen skal avvikles, kan du søke om å ta den på båten eller plattformen din. Dette må gjøres i god tid før. Endret 2. januar 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå