Shaeltal Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) tror de som ønsker å benytte "alt" sandy bridge har å by på, må vente litt lenger.. http://www.techradar.com/news/computing-components/intel-s-sandy-bridge-video-transcoder-cock-up-919110 Endret 5. januar 2011 av Shaeltal Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Og der kom test av prosessoren jeg har ventet på! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 vil du ha sandy bridge NÅ gå til PS.no og bestill før dem er tomme . Hadde jeg hatt penger så hadde jeg slengt inn en bestilling NU. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Ett sprørmål bare. Har en Noctua U12 tror jeg den heter som jeg bruker til sokkel 775. Er det mulig å bruke denne CPU viften bare på den nye sokkelen? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ett sprørmål bare. Har en Noctua U12 tror jeg den heter som jeg bruker til sokkel 775. Er det mulig å bruke denne CPU viften bare på den nye sokkelen? Det er fult mulig om du kjøper hovedkort fra ASrock, de har hull for både 1156/1155 og 775 på flere av kortene sine http://www.multicom.no/ASRock-P67-Extreme6,-socket-1155,-ATX,-DDR3,-3xPCI-E-x16,-SATA3,-USB3/cat-p/c101335/p10599845 Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Mener jeg leste en plass at Noctua sender gratis universal brakett til diverse sokler mot fremvisning av kvittering for kjøp av kjøler og / eller hovedkort. Eventuellt kan denn kjøpes på komplett.no eller liknende for rundt en 100 dings. Denne her ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502505 Endret 6. januar 2011 av Phyltre Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Leste også noe om det samme som Phyltre, hvor det stod på Noctua sin hjemmeside at det bare var å sende mail av prosessoren og hovedkortet sitt også fikk man tilsent braketten gratis. Stod desverre ikke noe om hvilken mail man skulle sende det til... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Link her : http://www.noctua.at/main.php?show=nm_i3_upgrade_order&setlng=en Link til å bestille overgangs brakett til Noctua Kjøler Endret 6. januar 2011 av Phyltre Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har også lest dette i reviews, men husker ikke om det var hos Anandtech eller Tomshardware. Men ulåst multiplier er 100grr. mer attraktivt enn VT-d og TXT støtte skulle jeg tro Jeg sjekket på Intel sine sider, og der opplyses det om at TXT og VT-d ikke er på Intel Core i5 2500k prosessoren. Så det er korrekt som du sier. Hva som er attraktivt kommer vel ann på bruken. I Virtualbox og Vmware kan det se ut som man må ha en VT-d prosessor for å kunne installere et 64bits gjest OS. I tillegg kan det virke som om hastigheten er endel bedre i gjest OS dersom man har VT-d slått på. Men fant ikke noen tester som viste dette. Spørsmålet er om ikke en overklokking vil kunne gjøre litt for å gjøre gjest OSet raskere. Men det vil uansett ikke hjelpe på første punkt. I og med at jeg vil kjøre Virualbox eller Vmware med to gjest OS ble jeg veldig i tvil om hva jeg skal velge. Men i følge denne har ikke Virtualbox støtte for VT-d. Etter å ha lest litt, innser jeg at det er forskjell på VT-x og VT-d. Begge prosessorene har støtte for VT-x, noe som gjør at begge kan benyttes for å installere et 64bits os. Men kun Intel Core i5 2500 har støtte for VT-d. Det skulle vel strengt tatt avgjøre saken. Det blir nok en 2500k Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Har vært mye snakk om prosessor her, men fikk aldri tips til hovedkort Som jeg ser det er P67 chipsettet riktig vei å gå. Så blant annet på Asus sine modeller. Hvordan er det med x68 chipsettet, kommer det snart? I tillegg har det vært snakk om RAM med tri channel og ram med dual channel. P67 har ikke støtte for tri channel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå