Pliscin Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hei, jeg har akkurat kommet ut fra et forhold der vi var forlovet. Vi passet ikke så godt i lag egentlig, så jeg er ikke veldig såret. Men nå lurer jeg på å prøve å kontakte en venninne av henne, for å se om hun er interessert, vi møttes borte til hun som nå er ekskjæresten, men vi prata ikke så mye sammen. Jeg har også tidligere gått på skole med venninna, men vi har ikke hatt noe særlig kontakt. Tror dere dette kommer for brått på, eller bør jeg gripe sjangsen? Jeg skal snart bort også, så jeg må være relativt kjapp med å bestemme meg. Kom med innspill og tanker. Endret 2. januar 2011 av Pliscin Lenke til kommentar
ttly Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du må vurdere om det er verdt det! Hvis du har en god følelse på denne veninnen, så go for it, uten tvil! Da blir du å angre hvis du ikke tar kontakt! Men hvis du bare mener hun er "helt ok" eller "fin", så er det neppe verdt det! Eksen din får mere vondt av det, enn du får godt av det! Da er det bedre å ta hvem som helst andre,fins så mange andre der ute, hvorfor akkurat veninna til eksen? med mindre du virkelig har troen på henne da! Du må bare vurdere hva det kommer mest godt ut av! Du vet det mest sannsynlig kommer til å bli et styr fra eksen med alle hennes veninner, hvis du prøver deg på denne veninnen, du må tenke over om det hadde vært verd det! (; Lenke til kommentar
Masque Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjør på. Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Om du reiser bort og aldri skal ha kontakt med eksen din, hennes og felles venner igjen; go for it. Om ikke dropp det, det er LITE populært Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har sendt en epost til henne, men ennå ikke fått svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå