Gå til innhold

starte med wow igjen?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg spilte sist wow for en 2 år siden. Solgte da kontoen min og har ikke spilt siden.

Tenkte jeg skulle starte igjen nå for å ha litt tidsfordriv, ingen raiding eller noe slikt, bare for å ha det gøy.

Jeg må da kjøpe spillet på nytt og det jeg lurer på da er:

kan jeg kjøpe KUN cataclysm eller må jeg kjøpe wow, tbc, wotlk OG cataclysm da?

Og jeg har heller ikke lyst til å starte som lvl 1. Om jeg starter som Worgen hvilken lvl starter jeg da på?

Tenker det blir litt slit å starte på nytt som lvl 1, med 0gull og 0 achievements.

Noen tips eller råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke bare kjøpe Cataclysm, må nok kjøpe alle.

Og du starter som level 1 med alle classene, utenom death knight. Men skal du starte death knight må du ha en karakter som er minst level 55.

Ingen venner du kan RAF'e med? Ellers ville jeg i det minste begynt på en server der du kjenner noen personer så evt. låne gull av de.

Lenke til kommentar

ok, det virka leit. Orker ikke begynne å lvle helt på nytt fra lvl 1, altfor kjedelig. Så da ser det ikke ut som det blir noe wow på meg nei :(

Jeg startet en shaman i går kveld og er level 22 nå. Jeg har gjort instancer, pvp og low lvl quests for reputation.

Det tar ikke så lang tid som det gjorde for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Broren til en kompis av meg levla en druid fra 1-60 på 2 dager nå i juleferien uten raf.

Han er 12 år, så ikke akkurat den mest rutinerte hardcore gameren :p Det går fort.

Selv driver jeg med recruit a friend og dual boxer nå.

Med effektiv spilling kan man fint ta 1-60 på en dag med raf.

Om du får noen til å booste deg går det lett på en dag. :)

Lenke til kommentar

da drar jeg og kjøper wow nå :) hvis det går på 1-2 dager fra 1-60 uten RAF så kan jeg jo gjøre det selv like så godt :)

men hvorfor tar det kun 1-2 dager? synes å huske at når jeg lvla så tok det ganske så lang tid.

og er det kun fra 1-60 det går fort ikke 61-85?

Lenke til kommentar

Jeg slutta og for 2 år siden, men jeg beholdt kontoen min. selv om jeg kunne begynne direkte på cata og levle, så var jeg 80 med naxxramas gear. Var litt hardt i starten men kom seg alvorlig fort. Leveling er i og for seg rimelig kjapt nå etter cata og så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...