The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Det er en menge mennesker her på forumet som forsvarer søppel telefoner som X10 og som ville solgt mora si om det gagnet Android os'et. At du ikke får med deg dette tyder jo egentlig bare på at du selv er blind for alt annet enn android. Du er ikke rette typen som kan snakke om XPERIA X10. Du solgte din før den hadde fått Android 2.1. Og det er faktisk gode grunner på hvorfor vi som har telefonen nå med Android 2.1 forsvarer telefonen. Alle jeg vet om som har XPERIA X10 nå med Android 2.1 er for det meste fornøyd, og det er jeg også. Det eneste vi kan klage på er at X10 ikke har multitouch nå. Men nå er det slikt at vi faktisk kommer til å få multitouch på X10, men i litt begrenset utgave. Sony Ericsson har hacket firmwaren til touchpanelet som er i telefonen og har klart å få til multitouch. Så om du vil se hvordan det kommer til å bli, så kan du bare se her. Det andre som vi ikke er helt fornøyde med (selv om man ikke ser store forskjellen faktisk) er at vi bare kan se 65536 farger med XPERIA X10 i Android 2.1. Sony Ericsson foklarte at grunnen hadde noe med ytelsen i telefonen å gjøre. Så bare for å spare CPU'en for mere load, så bestemte Sony Ericsson seg for å bruke 65536 farger i stedet for å spare mere strøm. Kanskje det er en grunn til hvorfor en del klager på at HTC Desire har dårlig batteritid med at den kjører på 16.7 mill farger? Nå etter at XPERIA X10 fikk Android 2.1, så er telefonen MYYYYYYE bedre og en fryd å bruke. Batteriet varer en del lengere nå enn det den gjorde med Android 1.6. Telefonen er mye mere snappy og er mye mere smooth. Så for meg så funker alt perfekt med telefonen. Er absolutt ingenting å klage på utenom de 2 tingene over. Android 2.2 vil vi nok ikke få på XPERIA X10. Men det er fordi Sony Ericsson har gått rett over til Android 2.3 som kommer med den nye Sony Ericsson XPERIA Arc mobilen, som jeg mest sannsynligvis blir til å kjøpe meg i April - Mai i år. Du hadde forsvart X10'en din uansett om den hadde vært årsaken til armageddon. Vindicator er veldig glad i sin Sony Ericsson XPERIA X10i telefon. Statusen din er nok til å forstå at dine synspunkter er så farget av din kjærlighet til din X10. Og når jeg kjøper telefon så ønsker jeg at den fungerer tilfredstillende med en gang, jeg er IKKE interessert i å vente på patcher som kommer 5-6 måneder senere. Ellers er det jo utrolig hvordan du forsetter å forsvare manglene til X10. Er en grunn til at du ble bannet ett par ganger for oppførselen din. Du var rett å slett latterlig til tider i din argumentasjon. Ja oooohhh, min status sier at jeg er glad i min XPERIA X10. Men, skal jeg fortelle deg en fin hemmelighet kanskje? Ok, listen up. Det er fordi telefonen er meget bra med Android 2.1. Kom dette som en bombe? Og nei, jeg hadde ikke forsvart XPERIA X10 i dag om den fortsatt hadde hatt Android 1.6. Jeg forsvarte XPERIA X10 tidligere når den hadde Android 1.6 fordi den funket som den skulle da, selv om den manglet noen ting som vi har i Android 2.1 nå. Men det er lenge siden det. Nå har vi Android 2.1 på XPERIA X10. Og ALT fungerer knirkefritt for meg hvertfall. Endret 9. januar 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Men tror jeg skal holde ut til at android 3.0 kommer før at jeg vurderer å gi android en sjanse til. Tror du for holde ut i mange år da, for Android 3.0 Honeycomb kommer ikke til vanlige smart mobiler. Android 3.0 er kun beregnet til Tablets. Så om du ikke vil gå for en Android Tablet, så må du nok nøye deg med Android 2.3 eller Android 2.4. Trodde du var så oppdatert på Android at du viste at Android 3.0 er kun for Tablets . Men skitt au, jeg tok jaggu meg feil gitt. jaja Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja oooohhh, min status sier at jeg er glad i min XPERIA X10. Men, skal jeg fortelle deg en fin hemmelighet kanskje? Ok, listen up. Det er fordi telefonen er meget bra med Android 2.1. Kom dette som en bombe? Og nei, jeg hadde ikke forsvart XPERIA X10 i dag om den fortsatt hadde hatt Android 1.6. Jeg forsvarte XPERIA X10 tidligere når den hadde Android 1.6. Men det er lenge siden det. Nå har vi Android 2.1 på XPERIA X10. Og ALT fungerer knirkefritt for meg hvertfall. Glad er man i mennesker, ikke i telefoner. Du burde vite såpass, du er jo tross alt blitt kjønnsmoden. Skjerp deg. Samme status hadde du i vår når du forsvarte X10 med nebb og klør. Greit at du har tid å vente på android 2.1 i ett halvt år, men du burde jo forstå at andre ikke gidder det. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ja oooohhh, min status sier at jeg er glad i min XPERIA X10. Men, skal jeg fortelle deg en fin hemmelighet kanskje? Ok, listen up. Det er fordi telefonen er meget bra med Android 2.1. Kom dette som en bombe? Og nei, jeg hadde ikke forsvart XPERIA X10 i dag om den fortsatt hadde hatt Android 1.6. Jeg forsvarte XPERIA X10 tidligere når den hadde Android 1.6. Men det er lenge siden det. Nå har vi Android 2.1 på XPERIA X10. Og ALT fungerer knirkefritt for meg hvertfall. Glad er man i mennesker, ikke i telefoner. Du burde vite såpass, du er jo tross alt blitt kjønnsmoden. Skjerp deg. Samme status hadde du i vår når du forsvarte X10 med nebb og klør. Greit at du har tid å vente på android 2.1 i ett halvt år, men du burde jo forstå at andre ikke gidder det. Jeg er glad i mennesker jeg, men jeg er fortsatt glad i min XPERIA X10 også. Og er ikke sikker på om du vet det, men du vil vel aldri tro at jeg har kjøpt meg en 2010 modell av 11.6 tommeren av Apple MacBook Air. Den kjøpte jeg for noen måneder siden til 8490 kr. Var litt dyrt, men var definitivt verdt det for hva den er og på hva den kan gjøre. Så jeg er VEEEEEEEELDIG glad i min nye MacBook Air også. Hadde vi ikke kunne kjørt Windows 7 på den så hadde jeg aldri kjøpt den heller. Du vet at valgfrihet er veldig viktig . Jeg som absolutt ikke likte Apple og sa at jeg aldri ville kjøpe noe i fra dem lengere :!: . Men men, som jeg alltid har sagt. Jeg kjøper KUN det som er bra. Og det beviste Apple at dem hadde laget et meget godt produkt når dem viste frem de nye MacBook Air maskinene. Hadde iPhone 4 vært bra, så hadde jeg kjøpt den også. Så bare for å ha det sagt. Når det kommer til laptops, så er Apple meget bra, men når det kommer til mobiletelefoner, så er Apple bare sånn middels. Endret 9. januar 2011 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Det er en menge mennesker her på forumet som forsvarer søppel telefoner som X10 og som ville solgt mora si om det gagnet Android os'et. At du ikke får med deg dette tyder jo egentlig bare på at du selv er blind for alt annet enn android. Du er ikke rette typen som kan snakke om XPERIA X10. Du solgte din før den hadde fått Android 2.1. Og det er faktisk gode grunner på hvorfor vi som har telefonen nå med Android 2.1 forsvarer telefonen. Alle jeg vet om som har XPERIA X10 nå med Android 2.1 er for det meste fornøyd, og det er jeg også. Det eneste vi kan klage på er at X10 ikke har multitouch nå. Men nå er det slikt at vi faktisk kommer til å få multitouch på X10, men i litt begrenset utgave. Sony Ericsson har hacket firmwaren til touchpanelet som er i telefonen og har klart å få til multitouch. Så om du vil se hvordan det kommer til å bli, så kan du bare se her. Det andre som vi ikke er helt fornøyde med (selv om man ikke ser store forskjellen faktisk) er at vi bare kan se 65536 farger med XPERIA X10 i Android 2.1. Sony Ericsson foklarte at grunnen hadde noe med ytelsen i telefonen å gjøre. Så bare for å spare CPU'en for mere load, så bestemte Sony Ericsson seg for å bruke 65536 farger bare for å spare mere strøm. Kanskje det er en grunn til hvorfor en del klager på at HTC Desire har dårlig batteritid med at den kjører på 16.7 mill farger? Nå etter at XPERIA X10 fikk Android 2.1, så er telefonen MYYYYYYE bedre og en fryd å bruke. Batteriet varer en del lengere nå enn det den gjorde med Android 1.6. Telefonen er mye mere snappy og er mye mere smooth. Så for meg så funker alt perfekt med telefonen. Er absolutt ingenting å klage på utenom de 2 tingene over. Android 2.2 vil vi nok ikke få på XPERIA X10. Men det er fordi Sony Ericsson har gått rett over til Android 2.3 som kommer med den nye Sony Ericsson XPERIA Arc mobilen, som jeg mest sannsynligvis blir til å kjøpe meg i April - Mai i år. Men tror jeg skal holde ut til at android 3.0 kommer før at jeg vurderer å gi android en sjanse til. Tror du for holde ut i mange år da, for Android 3.0 Honeycomb kommer ikke til vanlige smart mobiler. Android 3.0 er kun beregnet til Tablets. Så om du ikke vil gå for en Android Tablet, så må du nok nøye deg med Android 2.3 eller Android 2.4. Men er mulig at Android 3.0 kommer i en mindre utgave senere en gang etter at Android 3.0 er sluppet på Tablets som da er beregnet for smart mobiler. Who knows? Trodde du var så oppdatert på Android at du viste at Android 3.0 er kun for Tablets så langt :!: . Men skitt au, jeg tok jaggu meg feil gitt. Se dette intervjuet med en utviklingstopp i Android. Han sier at Honeycomb godt kan brukes på mobiler. http://www.engadget.com/2011/01/07/exclusive-interview-googles-matias-duarte-talks-honeycomb-tab/&category=classic&postPage=1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 borchgrevink: Ingen vits i å prøve å overbevise Vindicator, når han tror noe så er det rett. Vindicator: Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tro deg angående Mac kjøpet ditt? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Se dette intervjuet med en utviklingstopp i Android. Han sier at Honeycomb godt kan brukes på mobiler. http://www.engadget.com/2011/01/07/exclusive-interview-googles-matias-duarte-talks-honeycomb-tab/&category=classic&postPage=1 Vel, den linken funker ikke. Men er fullt mulig at Android 3.0 vil funke på smart mobiler med store skjermer fra 4.3 til 5 tommer f.eks. Men til å begynne med så vil Android 3.0 bli brukt til Tablets. Men jeg nektet ikke noe på at Android 3.0 ikke kunne brukes på smart mobiler heller. Jeg bare sa at til å begynne med så vil Android 3.0 kun bli brukt til Tablets. For så senere at det kan komme til smart mobiler. Var liksom derfor jeg sa at UrgeLOL fikk lov til å vente på at Android 3.0 skal komme ut på smart mobiler. Vindicator: Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tro deg angående Mac kjøpet ditt? Fordi du vet at jeg har vært en STOR motstander av Apple på hvordan dem er og på hva dem driver på med. Selvfølgelig trenger ikke Apple å gjøre noe dårlig hele tiden selv om dem ikke akkurat gjorde det så bra på mobilsiden. Så Apple laget en ny laptop som viste seg å være meget bra, så jeg gikk så langt til å gå innom Eplehuset i Ålesund for å prøve den nye MacBook Air maskinen (11.6 tommeren) etter at den var kommet ut i Oktober som var. Jeg hadde allerede planlagt å kjøpe meg denne her. Så hva tror du egentlig som fikk meg til å skifte mening totalt kun etter 10 minutt inne på Eplehuset etter å ha prøvd MacBook Air der? Apple må ha gjort noe usedvanlig bra når jeg kan gå inn til Eplehuset som en Apple hater lol, til å gå ut med en helt splitter ny MacBook Air 10 minutt senere og bare har glemt alt som har med Sony VAIO laptops å gjøre og faktisk elske Apple når det kommer til laptops. Men men, denne topic'en handler ikke om MacBook's eller laptops da. Så la oss holde oss on-topic før noen forum mods blir litt for sint hehe. Endret 9. januar 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hadde iPhone 4 vært bra, så hadde jeg kjøpt den også. Men men, eg har jo kjøpt iPhone 4. Eg også kjøper kun dupeditter som er bra Før det hadde eg en HTC Desire, som eg også syns var veldig bra Endret 9. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det andre som vi ikke er helt fornøyde med (selv om man ikke ser store forskjellen faktisk) er at vi bare kan se 65536 farger med XPERIA X10 i Android 2.1. Sony Ericsson foklarte at grunnen hadde noe med ytelsen i telefonen å gjøre. Så bare for å spare CPU'en for mere load, så bestemte Sony Ericsson seg for å bruke 65536 farger bare for å spare mere strøm. Kanskje det er en grunn til hvorfor en del klager på at HTC Desire har dårlig batteritid med at den kjører på 16.7 mill farger? Det er nok ikke fargene i seg selv som gir telefonen dårlig batteritid. Ting som opdateringsfrekvens, oppløsning og skjermtype har like mye å si for belastningen på CPU. Og ikke minst hvordan du bruker telefonen. Nå etter at XPERIA X10 fikk Android 2.1, så er telefonen MYYYYYYE bedre og en fryd å bruke. Batteriet varer en del lengere nå enn det den gjorde med Android 1.6. Telefonen er mye mere snappy og er mye mere smooth. Dette er en uting, at man må kjøpe et halvgodt produkt for der etter å oppdatere det til at det virker som det burde. Det gjelder forsåvidt ikke bare Xperia X10. Galaxy S lugger alt for mye etter min smak, men for å få det helt bort så er man nødt til å ty til 3. parts OS/ROM. Der har i alle fall Android noe å lære fra iOS. En annen ting er det faktum at jeg enda ikke har opplevd at iOS har gått i heng på 3 mnd. mens Android telefonen har gått i heng minst tre ganger på 2 mnd. Så for å svare på topic: iOS har stabilitet, det har ikke Android. Enten det, eller så har stort sett samtlige selskaper som implementerer Android det så travelt med å få telefoner ut på markedet, med mest mulig finesser at brukeropplevelsen må lide for dette. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Så for å svare på topic: iOS har stabilitet, det har ikke Android. Enten det, eller så har stort sett samtlige selskaper som implementerer Android det så travelt med å få telefoner ut på markedet, med mest mulig finesser at brukeropplevelsen må lide for dette. Vil tro det har med selskapene som leverer Android telefoner å gjøre. For til å begynne med etter at jeg kjøpte XPERIA X10 med Android 1.6, så var det en del ting som var litt ustabilt. Men etter noen oppdateringer så var det meste fikset og jeg hadde nesten ingen bugs eller problemer. Eneste bug'en jeg kunne finne på Android 1.6 før jeg gikk over til Android 2.1 på min XPERIA X10 var at XPERIA X10 hadde en liten tildens til å bare reboote seg selv av og til. Dette gikk fra å være 1 gang i uken til å være 3-4 ganger om dagen. Var helt random. Men jeg fant ut hva problemet / bug'en var. Det var at jeg hadde 'Nettverksmodus' på GSM / WCDMA hele tiden. Så slo jeg den på 'Kun GSM' så forsvant problemet. For problemet var når den sto på 'GSM / WCDMA' når jeg ikke brukte 3G nettverket og det der. Så når jeg ikke brukte 3G nettverket, så slo jeg bare Nettverksmodusen over på kun GSM. Og da hadde jeg ikke dette problemet lengere. Og som sagt, så var dette den eneste bug'en jeg hadde på Android 1.6 like før jeg gikk over til Android 2.1. Så i bunn og grunn, så var Android 1.6 på XPERIA X10 meget stabilt. I Android 2.1 har jeg ikke funnet noen bug'er / problemer enda. Så her går det helt fint. Endret 9. januar 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Se dette intervjuet med en utviklingstopp i Android. Han sier at Honeycomb godt kan brukes på mobiler. http://www.engadget....ssic&postPage=1 Vel, den linken funker ikke. Men er fullt mulig at Android 3.0 vil funke på smart mobiler med store skjermer fra 4.3 til 5 tommer f.eks. Men til å begynne med så vil Android 3.0 bli brukt til Tablets. Men jeg nektet ikke noe på at Android 3.0 ikke kunne brukes på smart mobiler heller. Jeg bare sa at til å begynne med så vil Android 3.0 kun bli brukt til Tablets. For så senere at det kan komme til smart mobiler. Var liksom derfor jeg sa at UrgeLOL fikk lov til å vente på at Android 3.0 skal komme ut på smart mobiler. Vindicator: Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tro deg angående Mac kjøpet ditt? Fordi du vet at jeg har vært en STOR motstander av Apple på hvordan dem er og på hva dem driver på med. Selvfølgelig trenger ikke Apple å gjøre noe dårlig hele tiden selv om dem ikke akkurat gjorde det så bra på mobilsiden. Så Apple laget en ny laptop som viste seg å være meget bra, så jeg gikk så langt til å gå innom Eplehuset i Ålesund for å prøve den nye MacBook Air maskinen (11.6 tommeren) etter at den var kommet ut i Oktober som var. Jeg hadde allerede planlagt å kjøpe meg denne her. Så hva tror du egentlig som fikk meg til å skifte mening totalt kun etter 10 minutt inne på Eplehuset etter å ha prøvd MacBook Air der? Apple må ha gjort noe usedvanlig bra når jeg kan gå inn til Eplehuset som en Apple hater lol, til å gå ut med en helt splitter ny MacBook Air 10 minutt senere og bare har glemt alt som har med Sony VAIO laptops å gjøre og faktisk elske Apple når det kommer til laptops. Men men, denne topic'en handler ikke om MacBook's eller laptops da. Så la oss holde oss on-topic før noen forum mods blir litt for sint hehe. Bestem deg da. Hvor mange år må jeg vente på android 3.0 er det du sier? Tipper vi har android 3.0 mobiler raskere enn det du fikk android 2.1 på din X10. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Bestem deg da. Hvor mange år må jeg vente på android 3.0 er det du sier? Tipper vi har android 3.0 mobiler raskere enn det du fikk android 2.1 på din X10. Blir litt vanskelig å si. Har ingen info om når det vil skje. Så alt jeg vet er at Android 3.0 Honeycomb vil komme ut til Tablets i starten. Og ja, kan si meg enig i at det vil komme ut Android 3.0 til smart mobiler raskere enn det Sony Ericsson klarte å få ut Android 2.1 til XPERIA X10. Sony Ericsson gjorde en del tabber som dem ikke skulle ha gjort. Men ser ut til at dem har lært av feilene sine nå med den nye Sony Ericsson XPERIA Arc mobilen som kommer snart. Alle selskaper kan gjøre noen feil i ny og ne. Selv Apple har gjort tabber i massevis dem også. Er en grunn til at Amobil tok ned karakteren på iPhone 4 fra 6 til 4 da. Endret 9. januar 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Husk at det er HTC, SE, Samsung etc som legger inn de crappy tingene oppå Android-oset. Så mye av feilen kan dem takke seg for feil. Hvis Android hadde vært som iOS, altså likt på alle mobiler, hadde man sannsynligvis sett mer til hvilke telefoner som er hot eller not. Thouchwiz har jo gjort mye for at Samsung telefonen blir betydelig tregere og dårligere i bruk enn de ville vært med Stock-Android. Apple og iOS har et generelt mer søkelys enn Android, så Apple må leve med at folk hater og elsker dem. Det må alle parter. Jeg har en iPhone selv og ser hvilke goder jeg får med den kontra enn Android telefon, men for meg er Android telefonen et bedre alternativ. Men sånn er det ikke for alle. Men å gå til angrep på hverandre og dra inn laptoper og alt som ikke har noe med iOS å gjøre blir tull, det samme gjelder med all den dobbelpostingen som foregår her nå. Det går faktisk an å multisitere et innlegg. Så vær så snill og bruk den! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Eg gikk over til helt "clean" Android 2.2 ROM, uten HTC sitt sense skall, og alle disse forhåndsinnstallerte sakene man får med HTC sine telefoner. Skal si man merket ytelsesforskjeller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde kjøpt en iPhone om den hadde vært noe for meg. Men det er den ikke, derfor valgte jeg å kjøpe en mobil til tilsvarende pris og som jeg er svært fornøyd med, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 merkelig hvordan endel iPhone-eiere plutselig er spesialister på mobiler. Kom tilbake når telefonen støtter videosamtaler over 3G. Tradisjonelt har den hatt mange mangler. mms er bare en av tingene og der finnes flere. iphone 4 er alt for dyr i forhold til hva den leverer. Det er en toppers 3500 kroners telefon med hhvisse mangler, men det er ikke noen god 6000 kroners telefon. Til den prisen forventer man mere... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tok ikke veldig lang tid før noen følte seg personlig såret av angrep på 'sitt OS' Til de som utøver det: Ironi har INGENTING å gjøre på et forum. Som oftest er det umulig/veldig vanskelig å forstå i tekst-form, spesielt uten smilies. Disse diskusjonene bunner ut i følgende poeng. Enten kjøper folk en mobil uvisst om hvilket OS det kjører eller så kjøper de en telefon som svarer til sine behov. Android tilbyr mer variasjon, men er mindre finpusset enn IOS. Personlig kjøpte jeg Desire HD pga. skjermen og specsa (som man bør ta hensyn til på en Android telefon). Klarer meg ikke uten bla widgets og den lett tilgjengelige informasjonen de tilbyr. Dessuten finnes iPhone4 kun i en versjon og dermed kun en skjermstørrelse. 3.5" er for lite for meg. Fattern derimot skal få en iPhone 4 til bursdagen sin om et par uker. Han har ikke mye peiling på tekniske dupeditter og dermed er iPhone4 perfekt. Han trenger heller ikke mer avanserte funksjoner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Skype videosamtale over 3G funker i værtfall bra. Og du er ikke i nærheten like skeptisk til alle android eiere som er eksperter over iphoner. Hvorfor det tror du? Prisen på en iPhone er 4890, ikke 6000 kr. Endret 9. januar 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ble litt drama i tråden ja :!: Kjøpte meg iPhone 4 pga jeg hadde en iPhone 3G fra før av, så visste hva jeg gikk til innkjøp av Den er som flere nevner i tråden, utrolig lettvindt. Man trenger ikke rote lenge før man skal gjøre noe. Alt kommer på sølvfat. Appstoren har jo også et betydlig bedre utvalg enn Marketstore. Er jo flere spill\programutviklere som synes iOS er et bedre valg og selge sine spill\programmer til. Uansett, tror begge parter kan være enige om at både iOS og Android er 2 sterke operativsystemer som vil nå langt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Skype videosamtale over 3G funker i værtfall bra. Og du er ikke i nærheten like skeptisk til alle android eiere som er eksperter over iphoner. Hvorfor det tror du? Prisen på en iPhone er 4890, ikke 6000 kr. Skype er ikke temaet, mener vel FaceTime, så vidt jeg forsto. Prisen på 16 GB iPhone er 4890 ja, men 32 gb koster 5790. Uansett så ligger de fleste telefonen på rundt 4000 (som er betegnet som gode telefoner). Av de er iPhone omtrent den dyreste av de med dårligst specs, hvorfor? Appstoren har jo også et betydlig bedre utvalg enn Marketstore. Er jo flere spill\programutviklere som synes iOS er et bedre valg og selge sine spill\programmer til. Marketstore består vel av rundt 200 000 apps, App Store består av 300 000. Så forskjellen er ikke gigantisk. Det har også blitt sagt man tror Marketstore er forbi App Store allerede til sommeren. Det med spill ogsånt kan jeg vel si meg enig i. Men så har også iPhone hatt bedre mulighet for å dra de mer krevende spillene. Nå derimot kommer det Tegra 2 telefoner som vil være kraftigere enn iPhone 4. Det er sagt at det komme til å komme mange krevende spill nå med Tegra 2 bølgen. Så de med Android har mye å glede seg til. Endret 9. januar 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg