Lilac1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ikke prøv deg på slike trusler en gang til. Da havner du på ignorelista du også. Det går fint. Vi kan godt være i et forhold. Siden det kun er på rent signaturnivå så blir det så platonisk at jeg tror eventuelle andre kjærester synes at det er greit. Det er tross alt bedre enn å onanere i ensonhet. Jeg må si jeg er smått imponert av at du bruker store mengder tid og krefter på å erklære at du ikke kan argumentere, selv om du ironisk nok befinner deg på et diskusjonsforum. En gang til bare: Spm 1 synes jeg du farer lettbent over. Apple har gitt klar beskjed om at helt bestemte ord ikke skal brukes og de har gitt retningslinjer til hvor mye bar hud som f.eks kan vises på bilder. Hvis disse ordene eller bildene dukker opp så kan apple sanksjonere. Ergo er ikke apple for yttringsfrihet slik vi kjenner den men for sensur slik vi husker fra kommunistlandene. http://techtrackr.com/2011/01/18/breaking-apple-to-remove-restrictions-on-adult-content-and-other-obscenities-this-march-hugh-hefner-playboy-ceo-says-yes/ Kommunist-playboy åpenbart Endret 21. januar 2011 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 et er vanlig å måtte dokumentere påstander om at et produkt har vesentlige mangler. Jeg kommer tilbake til linkene dine. Nå ble du svar skyldig? Nå fikk du dokumentasjonen din Som sagt, jeg kommer tilbake. Du kan roe deg helt ned Francoise. I motsetning til deg holder jeg det jeg lover og dokumenterer mine påstander. Jeg kan legge til at du med triumferingen din avslører at du (som vanlig) ikke har lest linkene det er tale om. Gjør det først du. 1 Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Så jeg må ha kilder til at jeg opplever Tab som treg? Herregud. Menmen, kilder skal bli. http://gizmodo.com/5686161/samsung-galaxy-tab-review-a-pocketable-train-wreck http://www.esphoneblog.com/2010/11/04/video-samsung-galaxy-tab-browser-lag/ http://www.ovido.net/84590/samsung-galaxy-tab-lag-problem-androidpolice-com Men iOs/Android-debatten er ikke som et regnestykke som kan måles, fatter ikke at ikke folk innser at det er snakk om preferanser. Gizmodolinken. Det han klager på er browseren. Browseren bytter man lett ut på en android. Man erstatter den med en langt bedre med et par tastetrykk. Vips så var den laggingen borte. (Jeg kjører opera som fungerer helt flott) Hva gjør man i iOS for å få en ny browser? Drapstruer Steve Jobs? Esphoneblog. Samme. Skift browser. Ovido. Samme. Skift browser. Hvis dette er det beste du kan komme opp med så er jo dette flotte beviser på at en tab lagger når brukeren er en idiot. Sorry, men en tab lagger ikke. Det er bare sprøyt. Men siden jeg er en grei kar så skal du få komme med noen nye linker. Ikke for å tilfredsstille meg men for å hjelpe meg å argumentere ovenfor sjefen for at jeg må ha en ny tab når disse kommer strømmende i alle mulige fasonger og utgaver. Jeg liker å ha en ny dings hele tiden og det er dyrt å betale alle selv. Linkene du kom med blir han bare å le av. Gå på kontoret ditt og skift browser kommer han til å si. Jeg innser forøvrig at det er snakk om preferanser. Det er godt gjort av deg å ikke ha oppdaget det så langt. Jeg har derfor i samråd med fruen blitt enig om at hun skal selge ipaden før det kommer en ipad2. Og heller kjøpe en Macbook air. Som er MYE mer anvendelig og like grei å ta med seg. Hun er en klok jente så da blir det slik. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Men siden jeg er en grei kar så skal du få komme med noen nye linker. Ikke for å tilfredsstille meg men for å hjelpe meg å argumentere ovenfor sjefen for at jeg må ha en ny tab når disse kommer strømmende i alle mulige fasonger og utgaver. Jeg liker å ha en ny dings hele tiden og det er dyrt å betale alle selv. Vanskelig å argumentere for at man trenger ny tablet når man snekrer fuglekasser for en verna bedrift. Du gikk litt langt da du refererte til høvlebenken som "kontor", dog. Gizmodolinken. Det han klager på er browseren. Browseren bytter man lett ut på en android. Man erstatter den med en langt bedre med et par tastetrykk. Vips så var den laggingen borte. (Jeg kjører opera som fungerer helt flott) Hva gjør man i iOS for å få en ny browser? Drapstruer Steve Jobs? Laster ned opera. Jeg begynner å få alvorlige mistanker om at du aldri har eid noen iphone, eller rett og slett ikke vet hva en iphone gjør. Men tregheten til tab finner man også i menyene og ved bildebrowsing/menybrowsing. Linkene du kom med blir han (sjefen) bare å le av. Han ler nok enda mer om du kiler ham på magen. Jeg innser forøvrig at det er snakk om preferanser. Det er godt gjort av deg å ikke ha oppdaget det så langt. Jeg har derfor i samråd med fruen blitt enig om at hun skal selge ipaden før det kommer en ipad2. Og heller kjøpe en Macbook air. Som er MYE mer anvendelig og like grei å ta med seg. Hun er en klok jente så da blir det slik. Hvor klok kan hun være når hun frivillig tilbringer tid med en person som bretter ut privatlivet på et internettforum i håp om å konstruere et slags argument? Betaler du henne? Du vet at de facebookprofilene som adder deg og så ber om dyre gaver slik som mac-hardware bare er svindel, sant? Endret 21. januar 2011 av Lilac1 3 Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lilac1: du fyller innboksen min med nepeskrell. Jeg har til enhver tid 4-5 meldinger om dumheter fra deg. Kan du ikke være så grei å slutte med det? Men hvis det er viktig for din mentale tilstand så kan jeg fint leve med det. Jeg er tross alt et medmenneske. Det er imidlertid på sin plass å minne om at jeg ikke ser postene dine. Kun melding om at du har postet noe FLAFF-FLAFF. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lilac1: du fyller innboksen min med nepeskrell. Jeg har til enhver tid 4-5 meldinger om dumheter fra deg. Kan du ikke være så grei å slutte med det? Men hvis det er viktig for din mentale tilstand så kan jeg fint leve med det. Jeg er tross alt et medmenneske. Det er imidlertid på sin plass å minne om at jeg ikke ser postene dine. Kun melding om at du har postet noe FLAFF-FLAFF. Så trist. Du får be moderatorene ordne opp for deg, slik at du slipper besudle objektiviteten din ved å komme med reelle argumenter. http://www.tgdaily.com/consumer-electronics-brief/52831-85-prefer-ipad-over-expensive-galaxy-tab Argumentum ad populum riktignok, men tab er ikke markedsmessig noen ipadkonkurrent. 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For en flott tråd dette er! Så det er her fanboysene henger. Da vet jeg det. Bare for å bidra litt, så har jeg iPhone og Desire HD. iOS og Android har begge sine sterke og svake sider. iOS er ekstremt stabilt, mens Android er mer personlig og konfigurerbar. Jeg liker begge to. Ferdig 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For en flott tråd dette er! Så det er her fanboysene henger. Da vet jeg det. Bare for å bidra litt, så har jeg iPhone og Desire HD. iOS og Android har begge sine sterke og svake sider. iOS er ekstremt stabilt, mens Android er mer personlig og konfigurerbar. Jeg liker begge to. Ferdig Merkelig å mange "nye" som besøker den tråden her som har AKKURAT samme innspill som deg. Blir ikke stort å diskutere på. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For en flott tråd dette er! Så det er her fanboysene henger. Da vet jeg det. Bare for å bidra litt, så har jeg iPhone og Desire HD. iOS og Android har begge sine sterke og svake sider. iOS er ekstremt stabilt, mens Android er mer personlig og konfigurerbar. Jeg liker begge to. Ferdig Jeg er redd dine iVenner får problemer med å svelge dette. Enten er du kristen eller så er du muslim. Ikke muslimkristen. Mvh en ateist. 1 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For en flott tråd dette er! Så det er her fanboysene henger. Da vet jeg det. Bare for å bidra litt, så har jeg iPhone og Desire HD. iOS og Android har begge sine sterke og svake sider. iOS er ekstremt stabilt, mens Android er mer personlig og konfigurerbar. Jeg liker begge to. Ferdig Det her er egentlig som jeg skulle sagt det selv. Har ingen Android nå lenger, men hadde det tre måneder i sommer 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For en flott tråd dette er! Så det er her fanboysene henger. Da vet jeg det. Bare for å bidra litt, så har jeg iPhone og Desire HD. iOS og Android har begge sine sterke og svake sider. iOS er ekstremt stabilt, mens Android er mer personlig og konfigurerbar. Jeg liker begge to. Ferdig Det her er egentlig som jeg skulle sagt det selv. Har ingen Android nå lenger, men hadde det tre måneder i sommer Jupp, men det er jo det som er blitt sagt hele tiden. Problemet er bare at det ikke er noe stabilitetsproblemer med android...så er nok bare oss det er noe galt med. Men ta seg en titt inn i Desire HD tråden, den flommer jo over av feil. 4 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er redd dine iVenner får problemer med å svelge dette. Enten er du kristen eller så er du muslim. Ikke muslimkristen. Mvh en ateist. Du vet at det er kun du som har inntrykk av at du ikke "velger side"? 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jupp, men det er jo det som er blitt sagt hele tiden. Problemet er bare at det ikke er noe stabilitetsproblemer med android...så er nok bare oss det er noe galt med. Men ta seg en titt inn i Desire HD tråden, den flommer jo over av feil. Går man på diverse apple-forum så er det masse feil på iPhones og. Er ikke dermed sagt at iPhone er en rævdårlig telefon. På forum blir det for det meste spørsmål om problemer. Slik er det med alle telefoner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jupp, men det er jo det som er blitt sagt hele tiden. Problemet er bare at det ikke er noe stabilitetsproblemer med android...så er nok bare oss det er noe galt med. Men ta seg en titt inn i Desire HD tråden, den flommer jo over av feil. Går man på diverse apple-forum så er det masse feil på iPhones og. Er ikke dermed sagt at iPhone er en rævdårlig telefon. På forum blir det for det meste spørsmål om problemer. Slik er det med alle telefoner. For all del. Men synes argumentet at iOS er mer stabilt enn android, er ganske så greit. Det er rett å slett det, men jeg klarer jo ikke oppdrive noe slags bevis på det, så da er vi like langt. 4 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Argumentet at ios er mer stabilt enn android faller på sin egen urimelighet. Men det er vel det eneste apple-leiren har å argumentere for, så da tviholder de vel på det lille halmstrået. Både android og ios har sine bugs og feil, så det å kåre det ene som mer stabilt enn det andre, blir helt idiotisk. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 iPhonen min er jo ikke stabil. Den slår seg av hvis youtube bufferinga tar for lang tid. Den blir også veldig treg til perioder, og da HELT uten grunn. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Da har vi altså fått brakt på det rene at browseren som kommer med galaxy tab er dritt. Vi har også fått brakt på det rene at apple sensurerer innholdet i norske aviser på ipad. Kan man bytte apple på en ipad? Endret 21. januar 2011 av Hayward Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Så vet vi det: http://www.5080.no/2011/01/steve-jobs-syk-har-fatt-flash/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Men ta seg en titt inn i Desire HD tråden, den flommer jo over av feil. Rart, jeg har ingen nemlig. Det kalles en dårlig update. Jeg syntes forøvrig det å snakke om stabilitet er et idiotisk argument. Jeg har vokst opp med windows og dets supre stabilitet. Om mobilen er ustabil restarter den seg ikke engang. HTC-sense har restarta en gang for meg og det tok nøyaktig 2 sekunder. Jeg føler man må være litt spesiell om man irriterer seg over slike ting Endret 21. januar 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Argumentet at ios er mer stabilt enn android faller på sin egen urimelighet. Men det er vel det eneste apple-leiren har å argumentere for, så da tviholder de vel på det lille halmstrået. Både android og ios har sine bugs og feil, så det å kåre det ene som mer stabilt enn det andre, blir helt idiotisk. Nei. Men føl deg fri å opprette en bruker et annet sted og gi deg i kast med en pågående diskusjon der. Har hørt at OT-baren savner verdiløse innlegg. Rart, jeg har ingen nemlig. Det kalles en dårlig update. Sånt koster deg to øyne på terningen her på bruket. Med mindre du har ekstra mange mhz for å kompensere for at selve telefonen suger, selvsagt. Endret 22. januar 2011 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg