Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var det ikke Lilac1 som hadde velformulerte poster? Så kommer han med personangrep? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var det ikke Lilac1 som hadde velformulerte poster? Så kommer han med personangrep? Du la ned ikke så rent lite prestisje i noe så latterlig som å påstå at 3D spill nok aldri kom til Android. Det var nok fler enn meg som la merke til at du ble merkelig fraværende i debatten etter å ha fått litt motbør der. Mange spørsmål står fortsatt ubesvart etter det forsvinningsnummeret og ingen blir vel overrasket om du skulle ta det samme forsvinngsnummert en gang til. Hva kan jeg si, selverklærte "eksperter" som blander personangrep med stråmannsargumenter får fram en djevel i meg. Merkelig hvordan du valgte å fullstendig overse dette, og heller fokusere 100% på mitt innlegg. Nesten som om dette er en slags kamp som skal vinnes. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Etter å ha fulgt denne tråden en stund, er jeg kommet til min konklusjon... Du ble medlem 7. Januar i år og har hele 13 innlegg på dette forumet under dette navnet. Gudene vet hvor mange andre navn du opererer med på dette forumet og hvor mange støttende innlegg du har skrevet til dine andre poster i denne tråden PATETISK er bare ett av flere ord som "comes to mind"... Må nok dessverre skuffe deg. Tross i dine utspekulerte konspirasjonsteorier, så tar du nok feil. Kanskje du skulle være litt mindre misstenksom mot de som prøver å fortelle deg fakta, og litt mer misstenksom mot de som selger deg elektriske duppeditter, så hadde kanskje du også argumentert for Android i denne tråden. Newnick er nok en unik bruker, uten andre alias. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke flerberøring i iOS 4,3. http://www.itavisen....alle-ipad-eiere Flerberøringsgestures mener du? For flerberøring har det vel vært siden iOS 1.0? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Flerberøringsgestures mener du? For flerberøring har det vel vært siden iOS 1.0? Ikke så nøye så lenge herr itavisen får linke til noe. Newnick er nok en unik bruker, uten andre alias. I såfall er det bekymringsverdig at du refererer til den brukeren i tredjeperson. Jeg ville skrevet "Jeg" om jeg lagde en bruker med noen velplasserte stavefeil for å backe opp egne utsagn. Endret 20. januar 2011 av Lilac1 2 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er en ganske alvorlig påstand å si at en journalist er på lønningslista til Apple. Enten får du komme med dokumentasjon, eller trekke det tilbake. En som faktisk har vært på lønningslista til apple: http://crapplestore.blogspot.com/?zx=5c161c5d2c125411 Gud som du jobber for å sverte iPhone og apple.. Du avslører deg jo 1 Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var det ikke Lilac1 som hadde velformulerte poster? Så kommer han med personangrep? Er FLAFF-FLAFF-FLAFF velformulert? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er FLAFF-FLAFF-FLAFF velformulert? Nå er det ikke dine poster som det blir stilt spørsmål ved, men engasjementet er det lite å si på. 1 Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er en ganske alvorlig påstand å si at en journalist er på lønningslista til Apple. Enten får du komme med dokumentasjon, eller trekke det tilbake. En som faktisk har vært på lønningslista til apple: http://crapplestore.blogspot.com/?zx=5c161c5d2c125411 Gud som du jobber for å sverte iPhone og apple.. Du avslører deg jo Sverte? Hva snakker du om? Jeg linker til en blogg som har vært omtalt på forsiden av VGnett. Jeg kommenterer den ikke jeg lar det være helt opp til den enkelte å mene noe om bloggen uten å si noe som helst om hva jeg mener. Du skyter fra hofta (igjen) og treffer langt over hodet (igjen). Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sverte? Hva snakker du om? Jeg linker til en blogg som har vært omtalt på forsiden av VGnett. Jeg kommenterer den ikke jeg lar det være helt opp til den enkelte å mene noe om bloggen uten å si noe som helst om hva jeg mener. Du skyter fra hofta (igjen) og treffer langt over hodet (igjen). Ikke flerberøring i iOS 4,3. http://www.itavisen.no/860715/nedtur-for-alle-ipad-eiere Logikk er en god frukt. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var det ikke Lilac1 som hadde velformulerte poster? Så kommer han med personangrep? btw: jeg kan anbefale ignorer. Det er et spamfilter som virker. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) btw: jeg kan anbefale ignorer. Det er et spamfilter som virker. På flere enn én bruker Jeg er dog ikke tilhenger av å stikke fingrene i ørene og hyle som en liten unge når noen er uenige med meg. Endret 20. januar 2011 av Lilac1 3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er en ganske alvorlig påstand å si at en journalist er på lønningslista til Apple. Enten får du komme med dokumentasjon, eller trekke det tilbake. Tåpelig kommentar. Jeg kommer ikke med en påstand kjekken. Bruk hodet ditt litt. Les artiklene han har skrevet og utøv et snev av kritisk sans. Et snev er nok. Ikke prøv deg på slike trusler en gang til. Da havner du på ignorelista du også. Huff, Eisa01. Nå ble du nok veldig bekymret? 4 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er en ganske alvorlig påstand å si at en journalist er på lønningslista til Apple. Enten får du komme med dokumentasjon, eller trekke det tilbake. En som faktisk har vært på lønningslista til apple: http://crapplestore.blogspot.com/?zx=5c161c5d2c125411 Gud som du jobber for å sverte iPhone og apple.. Du avslører deg jo Sverte? Hva snakker du om? Jeg linker til en blogg som har vært omtalt på forsiden av VGnett. Jeg kommenterer den ikke jeg lar det være helt opp til den enkelte å mene noe om bloggen uten å si noe som helst om hva jeg mener. Du skyter fra hofta (igjen) og treffer langt over hodet (igjen). Neida, jeg treffer nok der jeg skal treffe, det ganske tydelig Neida, mente denne jeg quotet og posten din over der igjen. btw: jeg kan anbefale ignorer. Det er et spamfilter som virker. På flere enn én bruker Jeg er dog ikke tilhenger av å stikke fingrene i ørene og hyle som en liten unge når noen er uenige med meg. Poeng ) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var det ikke Lilac1 som hadde velformulerte poster? Så kommer han med personangrep? Du la ned ikke så rent lite prestisje i noe så latterlig som å påstå at 3D spill nok aldri kom til Android. Det var nok fler enn meg som la merke til at du ble merkelig fraværende i debatten etter å ha fått litt motbør der. Mange spørsmål står fortsatt ubesvart etter det forsvinningsnummeret og ingen blir vel overrasket om du skulle ta det samme forsvinngsnummert en gang til. Hva kan jeg si, selverklærte "eksperter" som blander personangrep med stråmannsargumenter får fram en djevel i meg. Merkelig hvordan du valgte å fullstendig overse dette, og heller fokusere 100% på mitt innlegg. Nesten som om dette er en slags kamp som skal vinnes. Jeg har heller ikke skrytt frem at noen av dem har spesielt velformulerte poster. Og er ikke aktiv nok i denne tulledebatten til å få med meg alle personangrep som blir ytret. Og personangrep er tafatte greier. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har heller ikke skrytt frem at noen av dem har spesielt velformulerte poster. Og er ikke aktiv nok i denne tulledebatten til å få med meg alle personangrep som blir ytret. Og personangrep er tafatte greier. Jeg kan ikke argumentere mot dette. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er en ganske alvorlig påstand å si at en journalist er på lønningslista til Apple. Enten får du komme med dokumentasjon, eller trekke det tilbake. En som faktisk har vært på lønningslista til apple: http://crapplestore.blogspot.com/?zx=5c161c5d2c125411 Gud som du jobber for å sverte iPhone og apple.. Du avslører deg jo Sverte? Hva snakker du om? Jeg linker til en blogg som har vært omtalt på forsiden av VGnett. Jeg kommenterer den ikke jeg lar det være helt opp til den enkelte å mene noe om bloggen uten å si noe som helst om hva jeg mener. Du skyter fra hofta (igjen) og treffer langt over hodet (igjen). Neida, jeg treffer nok der jeg skal treffe, det ganske tydelig Neida, mente denne jeg quotet og posten din over der igjen. btw: jeg kan anbefale ignorer. Det er et spamfilter som virker. På flere enn én bruker Jeg er dog ikke tilhenger av å stikke fingrene i ørene og hyle som en liten unge når noen er uenige med meg. Poeng ) Helten din har ikke kommet postet en eneste post her med substans. Det er ordkløveri og kverulering hele veien. Han gjør sitt beste for å avspore debatten. Du må gjerne slå følge med han ned den gata det er ikke noe problem for meg. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Helten din har ikke kommet postet en eneste post her med substans. Det er ordkløveri og kverulering hele veien. Han gjør sitt beste for å avspore debatten. Du må gjerne slå følge med han ned den gata det er ikke noe problem for meg. Substans, substantiv: Et foruminnlegg med link til en artikkel fra itavisen med meningsinnhold ytterligere feiltolket av innleggets forfatter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ok, så er jeg en Android bruker med pro-Apple tendenser, men denne artikkelen tok bare kaka. Er dette tidenes aller dårligste forsøk på journalistikk ? :!: Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ok, så er jeg en Android bruker med pro-Apple tendenser, men denne artikkelen tok bare kaka. Er dette tidenes aller dårligste forsøk på journalistikk ? :!: Ganske merkelig ja men ikke så uvanlig. Hadde hun vært helt frisk så hadde hun brukt en galaxy tab. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg