Gå til innhold

Januarvinduet: Ryktebørs

Maefteda

Anbefalte innlegg

Agüero har signert ny kontrakt med Atletico :thumbup:

4 januar ja.....

Lukter Ronaldo kontrakt av det uansett, ryktes bort til sommeren, Real Madrid i førersetet.

Han ble enig med Atletico 4 januar, men signerte den offisielt i en presentasjon eller noe lignende i dag klokken 12.

Vell, om han reiser til Real blir jeg veldig overasket. Tviler ikke på at han reiser i framtiden, men ikke til real. Han har gått ut å sagt tidligere at Real aldri blir et valg, da han har alt for mye følelser til Atletico.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det ikke at vi bare bydde 8mill £ for Chamberlain? Ser ikke ut som det kommer et nytt bud, iallefall ikke nå i Januar.

Vi ville gi £5m samt £3m i klausuler. Southampton vil helst ha mer penger med en gang, og de krever opp i mot £10m for ham. Det skal bli spennende å se hva som skjer. Jeg vil aller helst ha en stopper eller defensiv midtbanespiller, men jeg stiller meg svært positiv til et Chamberlain-kjøp.

Edit:

If Torres has left Melwood by helicopter, does that mean there's something in the air tonight Fernando?

:!:

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Agüero har signert ny kontrakt med Atletico :thumbup:

4 januar ja.....

Lukter Ronaldo kontrakt av det uansett, ryktes bort til sommeren, Real Madrid i førersetet.

Han ble enig med Atletico 4 januar, men signerte den offisielt i en presentasjon eller noe lignende i dag klokken 12.

Vell, om han reiser til Real blir jeg veldig overasket. Tviler ikke på at han reiser i framtiden, men ikke til real. Han har gått ut å sagt tidligere at Real aldri blir et valg, da han har alt for mye følelser til Atletico.

Avtalen har vært klar, har aldri vært noe spørsmål om at han ikke kom til å signere den så synes bare det blir feil at folk kommer med at han har signert nå og dermed ikke kommer til å gå.

Følelsene han har er nok litt overvurdert, han har selv hintet til en overgang, noe den nye klausulen hans er et tegn på. Ned fra 60 til 40(45) millioner.

Lenke til kommentar

Å liker ikke at andy caroll forsvinner fra NEWCASTLE !!

northern rock.

oida update : :)

kl. 17:41 The Times' James Caulkin: Newcastle har mottatt et forbedret bud fra Liverpool for Andy Carroll - som de har avslått.

Blir greit med penger til erstatning ;) . Bare en sykt dårlig timing, hvert fall for Liverpool. Newcastle skal være fornøyd med 35-40 millioner for Carroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...