Gå til innhold

VG.no med reklameframe!?

Roberto

Anbefalte innlegg

Nei vettu hva...nå er det nok her! Jeg har vært tålmodig og akseptert deres überbruk av bannere en god stund nå...men nå i tillegg så har de delt skjermen (nesten) i to!? Hva er dette for no' piss!! Nå boikotter jeg vg.no!!

Du kan ta en titt her for å se hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er helt greit at det er reklame på sidene jeg. Heller det enn at jeg må betale en månedlig avgift for å lese. Husk at reklamen er den eneste inntektskilden vg.no har ;)

Det er ikke helt riktig. Det koster blant annet penger å delta på fotball-chatten dems. Og de selger faktisk kopper, capser, t-skjorter osv med bilder på. (Man sender da inn bilde og får tingen i posten). Bare titt litt på sidene så ser dere at de ikke er kun reklamen som de får inn inntekter på.

Lenke til kommentar
Det er ikke helt riktig. Det koster blant annet penger å delta på fotball-chatten dems. Og de selger faktisk kopper, capser, t-skjorter osv med bilder på. (Man sender da inn bilde og får tingen i posten). Bare titt litt på sidene så ser dere at de ikke er kun reklamen som de får inn inntekter på.

Så er VG en avis, og ikke en butikk, de må da klare å tjene nok, de selger jo mange aviser, masse reklame på sidene demmers, og ikke minst i avisa, en helsides reklame side koster vell ca. 70-80 tusen vell....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...