Roberto Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Nei vettu hva...nå er det nok her! Jeg har vært tålmodig og akseptert deres überbruk av bannere en god stund nå...men nå i tillegg så har de delt skjermen (nesten) i to!? Hva er dette for no' piss!! Nå boikotter jeg vg.no!! Du kan ta en titt her for å se hva jeg mener! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Skjønner ikke helt.. Ta et screenshot og modd det i paint med noe rød maling, så ting blir bedre markert? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Så det jeg óg.. Virker som Telenor Mobil nesten har tatt over vg. Reklamer over alt! Til og med på musa, har vi jo sett eksempler på... Slike reklamer får jeg ikke mer lyst til å støtte Telenor av! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Dø Microsoft, Dø Telenor! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg må scrolle meg helt ned for å se den djuice-dritten. Med Opera 7.11. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hmm. Er dere klar over hvor mye en slik reklame gir VG i inntekter? Husk at de gikk med et saftig underskudd i fjor og de trenger de pengene de klarer å få inn. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Husk at de gikk med et saftig underskudd i fjor og de trenger de pengene de klarer å få inn. På en sånn måte? Det gir jo et ganske uprofesjonelt bilde av VG da... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Dø Microsoft, Dø Telenor! Einig! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Husk at de gikk med et saftig underskudd i fjor og de trenger de pengene de klarer å få inn. På en sånn måte? Det gir jo et ganske uprofesjonelt bilde av VG da... de burde klart det uten så mye reklame! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Syns det er helt greit at det er reklame på sidene jeg. Heller det enn at jeg må betale en månedlig avgift for å lese. Husk at reklamen er den eneste inntektskilden vg.no har Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Syns det er helt greit at det er reklame på sidene jeg. Heller det enn at jeg må betale en månedlig avgift for å lese. Husk at reklamen er den eneste inntektskilden vg.no har Det er ikke helt riktig. Det koster blant annet penger å delta på fotball-chatten dems. Og de selger faktisk kopper, capser, t-skjorter osv med bilder på. (Man sender da inn bilde og får tingen i posten). Bare titt litt på sidene så ser dere at de ikke er kun reklamen som de får inn inntekter på. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er ikke helt riktig. Det koster blant annet penger å delta på fotball-chatten dems. Og de selger faktisk kopper, capser, t-skjorter osv med bilder på. (Man sender da inn bilde og får tingen i posten). Bare titt litt på sidene så ser dere at de ikke er kun reklamen som de får inn inntekter på. Så er VG en avis, og ikke en butikk, de må da klare å tjene nok, de selger jo mange aviser, masse reklame på sidene demmers, og ikke minst i avisa, en helsides reklame side koster vell ca. 70-80 tusen vell.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nettavisenes eneste inntekt er reklame, blir nok værre... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Blir nok som i uniten, man må registrere seg for å lese nyheter, så selger de kunderegisteret sitt til en spamfaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå