Gå til innhold

help? :S vegger og gulv forsvinner, pixels strekker seg og deformeres (left4dead2)

Anbefalte innlegg

Først og fremst så vil jeg bare si at grunnen til at jeg har skrevet på engelsk er fordi

jeg har ca nettopp postet samme tråd på et annet spennende sted. Beklager hvis det er noen ulempe men jeg er alt for trøtt til å skrive det på nytt:P

Hey, I`m having some issues with my Left 4 dead 2 game and I was hoping I might get some help finding the solution here.

Basically what is happening is that I`m playing the game and all of a sudden, the walls/floors etc dissappear and objects/pixels have becomed stretched for no apparent reason. The game runs very smooth, it just happens out of the blue usually after like 5-15 mins of gameplay.

I`ve uploaded a printscreen of it happening ingame because I really don`t know the best way to describe it.

http://img.ihack.se/images/1512939196250.jpg <-- pretty much this. Most of the surrounding ingame stuff have dissappeard and if you look at the gun in the pic, it has clearly deformed.

I will appriciate any help I can get with my gfx issue:) thanks alot for any assistance:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...