Xquzi Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Husker for to-tre år siden at jeg så en film, om at det var en mann der de visste hvordan han klarte og styre "dopet" i verden. Fra der han startet, til han ble tatt. Jeg husker ikke så mye men : - Handler om stoff, hvordan han klarte å bli verdensleder blant dette. Fra starten til slutten. - Faktafilm, men ikke dokumentar. - Handlingen er fra 70tallet tror jeg. -Filmen handler vel først om at han flytter, og kommer i kontakt med hasj etc. Til han begynner og kjøpe og selge til andre mennsker, men tilslutt blir dette bare større å større, til han blir en stor produsent. Filmen avslutter med at han blir tatt av politiet rundt juletider. På slutten kan du se fengeslet han sitter i, og at ungen hans enda ikke har besøkt han. Er det noen som har en anelse om hvilken film dette kan være? Beklager skrivefeil, og om noe av informasjonen kan være feil, husker ikke så mye som sagt. Men vil veldig gjerne se filmen igjen : ) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kan det være City Of God? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Filmen du leter etter heter Blow Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Det var Blow ja Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå