thomassit0 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ja, jeg har en Kindle, og inntil nå nylig fikk jeg handlet bøker fra US Kindle Store bare ved å endre min location til USA. Men nå har jeg begynt å få en beskjed om at handelen ikke kan fullføres fordi jeg ikke befinner meg i USA. Har forsøkt å lure Amazon ved å bruke en US proxy, men ser ikke ut til at det fungerer så veldig bra. Problemet er at det er så utrolig mye bedre utvalg på US store. Mange av bøkene ser ikke ut til å være tilgjengelig digitalt noe annet sted enn nettopp US Kindle Store. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Sliter selv med det der... Amazon i USA har f.eks 3 ganger så mye innen fantasy-sjangeren, sci-fi også. Men nå fungerer ikke Hotspot Shield og andre proxyer en gang. Irriterende at de ikke kan se litt gjennom fingrene, så kunne de fått betalt for bøkene. Det jeg har gjort i det siste er å konvertere pdf-bøker med Calibre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, det gjør jeg og, caset er når du ikke finner den digitalt noe sted. Er litt kjipt å kjøpe papirbok som man må vente på, betale frakt på og ha plass til. Er det ingen som vet hvordan man lurer denne verifiseringen til amazon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå