1915 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 BIL: 2001 modell opel omega B2 2.2 16v stasjonsvogn. nyeste omega karroseriet letter sagt, siste omega karroseriet som ble laget. B2 har klarta å "kræsja" omegaen for andre gang på 3 månder. først dulta jeg litt i ræva på ei merce og klarte å bungle frontfangeren og ødelegge lykta og grilln. så jeg kjøpte ny grill og lykt og retta ut bungeln. og idag klarte jeg å kjøre av veien. eller ikke helt av veien. kjørte rett inn i brøytekanten pga bilen slapp (ikke med vilje(a) hehe) så da vrengte jeg frontfangeren på ene siden mot venstre hjul og knakk noen deler av plasten på grillen i frontfangeren og venstre tåkelykt. gidder ikke begynne å reparere på dette siden det er plastikk. så hvor får jeg kjøpt ny originalfanger med venstre tåkelykt og venstre og høyre frontfangegrill og så mangler jeg den hetta over spylerdysa på høyre siden? hvor får jeg kjøpt alt dette? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Billigste utvei er jo skraphandleren da Men er nok kanskje ikke noe du finner med en gang. Vet ikke om Opel selger disse nye fortsatt, men hvis de gjør er de nok ganske dyre. Legg også ut at du ønsker å kjøpe dette på http://www.opelmotorsport.com/forum/ Det er sikkert en del Opel entusiaster som sitter på delebiler Omega. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Veng.no har nye fangere og muligens lykter Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) jaokei. får sjekke veng. har sett på opel-parts.no og der har de lyktene og grillene jeg trenger men prisene der er uten moms og ikke så billig. fant ut at det ble ca 900 kr pr tåeklykt med mva. synes det var dyrt. vet at mekonomen skaffer frontfanger til ca 1900 kr med mva. men skal sjekke veng. Endret 2. januar 2011 av hahaa Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kontakt Blomdals Opelhøgg i Bergen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Kontakt Blomdals Opelhøgg i Bergen. jeg sendte deleforespørsel igår. får jo ikke svar før imorgen og uansett så er det kunn registrerte firmaer som får handle hos veng.no de hadde jo billig frontfanger, knapt 1500 kr. var veldig billig ;D Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har handlet fra veng flere ganger jeg, var ikke snakk om noe firma Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har handlet fra veng flere ganger jeg, var ikke snakk om noe firma ringte du å bestillte da? måtte jo ha kundenr osv :S men det endte med at jeg bestilte tåkelykta og frontfangergrillene og spylerdysene på opel-parts.no og frontfangeren fra mekonomen. alt samlet ble det totalt ca 4200 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå