f(x) Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei! Et par bilder fra ferien i sommer som jeg vil høre hva folk synes om: Fish by MLSollie, on Flickr Cat by MLSollie, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fiskebildet ble litt rotete med personene i bakrunnen synes jeg, men jeg likte kattebildet veldig! Du kunne kanskje blurre bakrunnen litt på fiskebildet? Bare et tips Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Fiske bilde er som sagt rotete og det ødelegger endel for meg. Bilde av katten er derimot mye bedre, location der er utrolig bra og det eneste jeg tror hadde vært bedre var vis katten så opp og inn i kameraet. Endret 2. januar 2011 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Du kunne kanskje blurre bakrunnen litt på fiskebildet? Bare et tips Et forsøk: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det var vel Photoshop-blur det der. Det synes jeg ikke fungerte. For min del, så synes jeg ikke at det er noe problem at det er mye rot rundt omkring - det gir bare lokal-koloritt. I hvertfall i dette bildet. Det som ødelegger for meg, er de to personene som holder på med fryseren i bakgrunn. De burde stått ved disken og smilt til deg, eventuellt vist frem den flotte sverdfisken. Her virker det som om du har tatt bildet i skjul. Det fungererer sjeldent bra. Når det gjelder katteildet, så er jeg enig med RasmusKRiis at det hadde hjulpet at katten hadde sett mot oss. I tillegg blir katten litt for midtstilt for meg.Jeg ville kuttet litt i bunn og til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå