Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annbefaler deg at noen kjører deg inn til Sportscafeen Pirja, det blir helt sikkert god gang.

Kjører selv. Skal du der? Er litt tetag å kjøre helt inn til stvg, men alt for Liverpool :) Blir vel enten Sportscafeen eller Champs da. Er litt kjedelig å gå alene på pub'en. Så vis noen skal på en av plassene så si ifra.

Lenke til kommentar

Kjører selv. Skal du der? Er litt tetag å kjøre helt inn til stvg, men alt for Liverpool :) Blir vel enten Sportscafeen eller Champs da. Er litt kjedelig å gå alene på pub'en. Så vis noen skal på en av plassene så si ifra.

 

Ikke i dag desverre, er på jobb langt unna. Du skulle fått sittet med bordet viss ikke :) Nei, du må ikke gå på Champs, det er United bule.

Håper flere møter i dag enn det som har vert gjennomsnittet i sessongen.

Gå bort til kjernen å slå nevnen i bordet og si du kommer on behalv av Gutti Guttis, da skal du se de lager plass :p Eller bare ta et ledig sete ;)

Jeg har ofte vert å sett kamp "alene", føltes rart i starten. Det er prisen for å være motgangs supporter, dog er det alltid Røde der, så You Never Walk Alone!

Lenke til kommentar

Hehe :p Er så vandt med å se kamper hjemme eller på den lokale puben. Så når jeg må bevege meg til storbyene så blir det meste ukjent :) Føler meg litt ensom supporter når 3 man utd supportere vil ha meg med til Champs, og 2 Man Utd supportere vil ha meg med til Hinna Bistro.

 

Men vis jeg kommer inn til Sportscafeen så skal jeg skrike ut "Jeg er den utvalgte, sendt av guttorm!"

Lenke til kommentar

Fuck Viasat Fotball. Er livredd for å ikke få plass, så jeg drar om en times tid for å forhåpentligvis sikre meg plass. Er blakk som ei rotte, så det blir enten 20 min gange til pub-en eller 10 minutter sykling i par cm nysnø. Latterlig.

 

Liverpool tar denne greit. Straffe as usual som Geri setter enkelt. Tipper 1-2/1-3. I verste fall 2-2 med omkamp.

Lenke til kommentar

Men svarte helvette da! Her hadde jeg planlagt å slå meg ned i kjellerstua med kampen på prosjektoren, og kanskje ei kald pils i handa etter å ha sett Tour de Ski. Men så sier en smartass at kampen gikk på Viasat Fotball! Forbanna møkka betalkanal! Kan de ikke samle all fotball i samme pakke? Nå må man jo kjøpe 2-3 tvpakker for flere hundre kroner for å få med seg alle kampene.....

 

Typisk at nærmeste pub har lagt ned, så da må man kjøre 15-20min til nærmeste sted som viser kampen sammen med en gjeng ukjente folk...

 

Kampen går jo på ITV1 på 28.2 Free-to-Air!

Lenke til kommentar

Skal se den med en kompis så tar nok til takke med en eller annen stream på 32". Skal være et eksklusivt intervju med Kenny på LFC TV før matchen.

This? http://www.liverpoolfc.tv/video/Features/The-King-Kenny--23681.php3

 

Skal gå på LFC TV 13:30 norsk tid. Kan være at det er det klippet, og at de bare har lagt det ut selv om de sender hele greia gratis på LFC TV senere.

 

 

Det var Claire Rourke som skrev det på Twitter tidligere i dag forresten.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...