Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger hadde ikke stor respekt for Engelsk kultur og sportsånd når han kom, han mislikte den, det er noe de fleste er klar over. De senere årene har han likevel uttalt seg utelukkende positiv om det og varmet opp til den. Det sitter selvfølgelig noe igjen, dermed kan han nok tillate seg til å si sånt. Fa-cupen er så britisk som det kommer, ingen cuper har slike tradisjoner. Det er bare piss om folk nevner den i samme ordlag som Ligacupen. Det betyr selvfølgelig mer å vinne CL og Ligaen. Likvel er Fa-cupen noe helt annet, å avslutte sesongen på Wembley er stort for alle med angofile følelser.

Lenke til kommentar

... så vil det fortsatt ikke være Dalglishs hovedansvar, ettersom han midlertidig overtar en klubb i krise og som er totalt blottet for selvtillit.

 

Så det du sier er at det er ikke Hodgson sin feil, men Benitez? For hvordan kan Hodgson holdes ansvarlig hvis Knugen ikke kan det etter vel en halv sesong?

 

Det var ikke akkurat en toppklubb Roy overtok av Faktaens mester.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hodgson fikk mer tid på seg enn Dalglish fikk. Dalglish tar over et lag midt i en sesong, i tillegg et lag som har gjort en katastrofal sesong og som er helt blottet for selvtillit. Hodgson fikk i tillegg gjøre noen kjøp selv. Vi får se om Kenny får det før overgangsvinduet stenger. Men Hodgson hadde pre-season med laget, og ok med tid til å sette en taktikk og sin fotballfilosofi i laget. Vi så bare at det slett ikke fungerte. Det jeg mener med at Benitez også må ta litt ansvar, er fordi Hodgson overtok Benitez lag. Mange gode spillere, men også en litt for spinkel tropp og en del spillere som ikke holder nivået, og akkurat det var Benitez' ansvar i hans tid i klubben. Men det er klart at selv om det er mangler i laget, er det enkelt å se at Hodgson ikke fungerte i klubben, og det laget vi har er langt bedre enn det har prestert i år. Så at Hodgson ble sparket er helt riktig, og ikke for tidlig.

 

Plassen vi havner på i ligaen vil ikke være Kenny sitt ansvar, hans jobb er enkelt og greit å heve spillet og egentlig å sørge for at klubben overlever i Premier League, selv om en klubb som Liverpool skal være på øvre halvdel. Du sier jo at Kenny vil få en ripe i lakken fordi han uansett ikke vil greie å sørge for at Liverpool får en god sesong, men det blir jo helt feil, i og med at det er umulig og ikke hans ansvar hvordan vi har gjort det til nå. Det er ikke det som er jobben hans, den biten er allerede spolert av Hodgson. Kenny skal sprøyte en positivtet i klubben igjen, både hos spillere og supportere, og generelt sett bare kjøre klubben inn til sommeren - det er det som er poenget med hans ansettelse. Jeg tror neppe han ble ansatt på grunn av sine managerferdigheter alene, her er det snakk om å få troen igjen, å få håpet og entusiasmen hos spillere og supportere tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men svarte helvette da! Her hadde jeg planlagt å slå meg ned i kjellerstua med kampen på prosjektoren, og kanskje ei kald pils i handa etter å ha sett Tour de Ski. Men så sier en smartass at kampen gikk på Viasat Fotball! Forbanna møkka betalkanal! Kan de ikke samle all fotball i samme pakke? Nå må man jo kjøpe 2-3 tvpakker for flere hundre kroner for å få med seg alle kampene.....

 

Typisk at nærmeste pub har lagt ned, så da må man kjøre 15-20min til nærmeste sted som viser kampen sammen med en gjeng ukjente folk...

Lenke til kommentar

Blir pub for min del. Regner med at det blir litt mer intenst der enn til vanlig, mtp. kanalen den går på, kommer det nok til å komme en god del supportere fra begge lag. De fleste kampene jeg har sett til nå er EL, og det er liksom litt begrenset hvor mange Utrecht-fans det fins i nærområdet :tease:

 

Kommer til å være tidlig ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...