Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)

Latias

85 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet du og Jotun har en vanskelig dag. Jotun ligger nok i krampegråt siden han enda ikke har postet.

Neida neida. Tap i morra blir det uansett.

Ellers har eg ikke postet da me endelig fikk gå ut og jobbe etter gårsdagens "forfall". Så eg har vært ute i 40-50 knop og snøvær og skiftet CCTV kamera.

:new_woot:

Når det gjelder kongen deres så vil dette bare føre til at han ikke er så konge når sesongen er slutt. Ingen vil klare å snu dette laget nok til at sesongen ikke er katastrofal. Til det gjorde Benitez en alt for god jobb før han drog.

Lenke til kommentar
Når det gjelder kongen deres så vil dette bare føre til at han ikke er så konge når sesongen er slutt. Ingen vil klare å snu dette laget nok til at sesongen ikke er katastrofal. Til det gjorde Benitez en alt for god jobb før han drog.

Tror du vi forventer PL-pokalen fra Kenny? Uansett hvordan sesongen ender, så vil hvert fall ikke Kenny sitte igjen med noe skyld, det vil fullt og helt sitte fordelt på Hodgson/Benitez (litt etter hvordan man ser det), spillerne og tildels eiersituasjonen. Kennys jobb blir vel egentlig bare å heve spillet, få gutta til å få troen igjen, og sørge for at vi hvert fall havner på øverste halvdel. Mer enn det kan han egentlig ikke gjøre på de fire månedene han får, og etter alt å dømme vil han da også forlate managerposten til sommeren.

Lenke til kommentar

... så vil det fortsatt ikke være Dalglishs hovedansvar, ettersom han midlertidig overtar en klubb i krise og som er totalt blottet for selvtillit. Han har tross alt fire måneder totalt frem til sesongen er over, det er klart det er begrensende hva man kan gjøre på den tiden. Jobben hans blir å gjøre som jeg sa, om han vil lykkes eller ei blir spekulasjoner nå, men han skal gjøre veldig mye galt i denne situasjonen for å "få en ripe i lakken". Det er absolutt ingen som forventer at Dalglish kan snu laget til at sesongen ikke blir katastrofe, faktisk går det ikke an slik sesongen har blitt. Og de som tror at laget vil vinne hver kamp nå som Roy er borte og King Kenny er tilbake, vel, de er dumme. Problemene våre om dagen går litt dypere enn som så, men å bli kvitt Hodgson er første steg mot å forbedre laget.

Lenke til kommentar

Jeg vet du og Jotun har en vanskelig dag. Jotun ligger nok i krampegråt siden han enda ikke har postet.

Neida neida. Tap i morra blir det uansett.

Ellers har eg ikke postet da me endelig fikk gå ut og jobbe etter gårsdagens "forfall". Så eg har vært ute i 40-50 knop og snøvær og skiftet CCTV kamera.

:new_woot:

Storebror ser deg. Hva kan jeg si, det blåser på toppene.

Altså, nå forhåndsdømmer du noe innigranskauen. La nå først mannen få prøve seg. Ingen forventer at mannen skal vinne liga gull, samtidig VET supporterene at suppen vi er i ikke er Kenny sin feil. Han skal prøve og redde stumpene, og det kan vanskelig bli verre.

Ripe i lakken vil han ikke få, med mindre vi rykker ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...