Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Det ble rapportert før kampen at United vurderte å forby scouserne tilgang til toalettfasiliteter på søndag etter tidligere års erfaring med vandalisme.

 

Vel, de valgte å gi de kriminelle en sjanse..... Det burde de naturligvis ikke ha gjort. Scouserne rev også opp stoler og gjorde hærverk på andre deler av stadion. Flere ble arrestert.

 

 

168365_10150153089905130_700075129_8265103_7335893_n.jpg

 

 

For noen tapere. Var riktignok en minoritet, det skal sies. Likevel er det slikt som bidrar til å sette LFC fansen i et særdeles dårlig lys.

Kan si meg enig at det er jævlig smålig, tragisk og patetisk at noe sånt gjøres. Jeg er flau på vegne at LFC supporterene og de som gjorde det. Men en skal ikke ta alle Liverpool supporterene under en kam etter en slik hendelse. Det er en liten gjeng som reiser bare for å gjøre helvette, såkalte hooligans. And belive me. Alle klubber i England har hooligans som ødelegger for andre. Det har ingenting med at de holder med Liverpool. De er bare vokst opp i byen, og liker å gjøre helvette. Dessverre har Liverpool en mørk side av byen, hvor de fleste av disse kommer fra. Retards.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er Ferdinan guttorm?

 

Rio begynner å bli greit poppis i Sør Korea nå som følge av twitter. Han har maset om at Park får så mye gaver, så koreanerne har begynt å sende godteri hans vei også

 

http://plixi.com/p/69285448

 

the boxes are filled with south korean sweets+chocolates! The dentist is not gonna be happy!

 

WOW!! Name the player who owns this piece of terrible clothing?!

 

http://plixi.com/p/69280583

 

The most common shout for them rascal boxers is Evra...wrong!

 

100 spenn på at det er Nani. Må jo være han.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Etter en het debatt tar vi nå litt uskyldig humor, det må du tåle Amunds.

Han Ferdinan Finne vettu Game.

 

Bruker nesten alle Spillere Twitter eller? Hvor mange er det på United?

 

Var det humor ?? :-D

 

Da syns jeg du skal bruke et par minutt til før du poster.. ;-)

Lenke til kommentar

Med denne posten angriper du kanskje meg og tusenvis av andre. Å være supporter for et annet lag gir deg ingen rett til å kalle noen andre tilbakestående, take it or beat it.

 

:)

 

Å ta drittslenging fra andre lags supportere personlig kan også gjøre ting litt vanskelig for deg... ;-)

Lenke til kommentar

Dessuten har vi noe som heter ytringsfrihet. Å kalle en stor ansamling mennesker for tilbakestående er muligens usmakelig og mindre seriøst, men det er ikke personangrep og meg bekjent bryter det ikke med rettningslinjene. Så jeg tror jeg hverken "tar den, eller stikker," thank you very much mate.

 

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...