Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikkje å henge meg opp i den usannsynleg usaklege kommentaren til Game om at alle LFC-supporterar er tilbakeståande. Blir for dumt.

 

Mitt siste innlegg, forhåpentlegvis, ang. kampen i går:

Det er greit at United vant. Det er i utgongspunktet fortjent, og eg skal ikkje gå rundt og fronte at det burde vore 0-0, 1-1 eller 0-99, sjølv om det ikkje var spektakulær fotball frå verken Liverpool eller United. Det eg derimot synest er surt, er at vinnarmålet kjem på ei straffe eg heilt ærleg, utan Liverpoolbriller, ikkje kan forstå at blir dømt straffe på. Resultatet er greit, men ikkje målet. Blir som då Nani putta(og feira) på svært usportsleg vis mot Spurs. Eg veit at fansen hadde godtatt at kampen var tapt, men at det avgjerande målet kjem på ein slik situasjon er imo heilt i orden at dei reagerer på. Det blir det samme her. At vi taper er heilt i orden og eg godtar det, men ikkje at vi gjer det som følge av den straffa.

(må nesten runde av snart, før eg gjentar meg sjølv igjen)

Det raude kortet mot Gerrard trudde eg at skulle bli gult, men har ikkje større problem med å forstå at endte i utvisning. Det er ein slik situasjon som avhenger heilt av kven som dømmer(nei, dette var ikkje meint som "Webb er Unitedsupporter").

Lenke til kommentar

Et par av LFC supporterne som har uttalt seg skarpt om resultatet innrømmer at de ikke engang har sett hele kampen. Jeg blir pinlig berørt på deres vegne. Det skrives så mye dumt her nå at jeg sprakk en påse pottetgull for å kose meg, slik jeg vanligvis bare gjør når jeg surfer innom RAWK eller kopforum.

 

Med unntak av jefe, termo, erlend er lfc folka på dette forumet helt på stålet tilbakestående.

 

Forresten. 3 strake nå, lett.

 

Om du rettet det her mot meg, så får du faen meg lese innlegget mitt igjen.

Lenke til kommentar

I kampens hete får Webb mye pepper, og kanskje er det litt riktig også. Men han har en vanskelig oppgave, og det er ganske vanskelig for ham å se fra hans posisjon at Berba filmer. Kanskje burde han heller latt være å dømme hvis han ikke ser skikkelig og sett på linjemannen som etter sigende ikke signaliserte noe, men avgjørelsen skal tas på et halvt sekund og det er vanskelig for dommeren. Det er ikke han jeg først og fremst ville anklagd, det er Berbatov. Jeg får si meg ferdig med kampen nå, den største frustrasjonen har lagt seg og jeg er bare glad for at Kenny har midlertidig overtatt for Roy og at vi endelig er kvitt han og kan jobbe litt fremover for å forbedre laget, og det er liten vits i å diskutere dette i en evighet. Men jeg står fullt og fast på at det er synd at avgjørelsen på en slik kamp kommer etter det som etter min mening er fullt bevisst juksing fra Berbatov. Filming er blitt en stor del av fotballen, men det er likevel synd hver gang kamper avgjøres på den måten - ja, også når det skjer i vårt favør.

Lenke til kommentar

I kampens hete får Webb mye pepper, og kanskje er det litt riktig også. Men han har en vanskelig oppgave, og det er ganske vanskelig for ham å se fra hans posisjon at Berba filmer. Kanskje burde han heller latt være å dømme hvis han ikke ser skikkelig og sett på linjemannen som etter sigende ikke signaliserte noe, men avgjørelsen skal tas på et halvt sekund og det er vanskelig for dommeren. Det er ikke han jeg først og fremst ville anklagd, det er Berbatov. Jeg får si meg ferdig med kampen nå, den største frustrasjonen har lagt seg og jeg er bare glad for at Kenny har midlertidig overtatt for Roy og at vi endelig er kvitt han og kan jobbe litt fremover for å forbedre laget, og det er liten vits i å diskutere dette i en evighet. Men jeg står fullt og fast på at det er synd at avgjørelsen på en slik kamp kommer etter det som etter min mening er fullt bevisst juksing fra Berbatov. Filming er blitt en stor del av fotballen, men det er likevel synd hver gang kamper avgjøres på den måten - ja, også når det skjer i vårt favør.

 

Ut ifra bildet ditt, går jeg utifra at du er Liverpool-supporter.

Personlig er jeg United-supporter, og hadde bare lyst til å si at det er godt å se en LFC-supporter som er såpass realist!

 

Jeg er helt enig i at straffen så billig ut. Dog har ikke jeg sett den fra "alle" vinkler.

Lenke til kommentar

Det ble rapportert før kampen at United vurderte å forby scouserne tilgang til toalettfasiliteter på søndag etter tidligere års erfaring med vandalisme.

 

Vel, de valgte å gi de kriminelle en sjanse..... Det burde de naturligvis ikke ha gjort. Scouserne rev også opp stoler og gjorde hærverk på andre deler av stadion. Flere ble arrestert.

 

168365_10150153089905130_700075129_8265103_7335893_n.jpg

 

For noen tapere. Var riktignok en minoritet, det skal sies. Likevel er det slikt som bidrar til å sette LFC fansen i et særdeles dårlig lys.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvilken film er det fra?

Rambo III og Spawn :)

 

Jeg synes "den din mor advarte deg mot" er mye bedre :p

Mener å huske det er en Sylvester film.

5 poeng.

 

Og jada, Red Army lager aldri så mye oppstyr, neida. Dere får nå bare tro at RA er noen engler. Vi som ikke er Man U supportere kjenner en annen historie (men for all del, dere er langt ifra de verste).

Lenke til kommentar

Det ble rapportert før kampen at United vurderte å forby scouserne tilgang til toalettfasiliteter på søndag etter tidligere års erfaring med vandalisme.

 

Vel, de valgte å gi de kriminelle en sjanse..... Det burde de naturligvis ikke ha gjort. Scouserne rev også opp stoler og gjorde hærverk på andre deler av stadion. Flere ble arrestert.

 

168365_10150153089905130_700075129_8265103_7335893_n.jpg

 

For noen tapere. Var riktignok en minoritet, det skal sies. Likevel er det slikt som bidrar til å sette LFC fansen i et særdeles dårlig lys.

Det er som jeg alltid har sagt å vil si, LFC Fans eier ikke vett, å er blåst i hue, stakkars jævlær

 

Bare innrøm at Liverpool var best og skulle vunnet 10-0 Game, så er jeg villig til å slå en strek over det hele.

Årets største å mest idiotiske innlegg, Steng han ute av forumet på livstid

Lenke til kommentar

Det ble rapportert før kampen at United vurderte å forby scouserne tilgang til toalettfasiliteter på søndag etter tidligere års erfaring med vandalisme.

 

Vel, de valgte å gi de kriminelle en sjanse..... Det burde de naturligvis ikke ha gjort. Scouserne rev også opp stoler og gjorde hærverk på andre deler av stadion. Flere ble arrestert.

 

168365_10150153089905130_700075129_8265103_7335893_n.jpg

 

For noen tapere. Var riktignok en minoritet, det skal sies. Likevel er det slikt som bidrar til å sette LFC fansen i et særdeles dårlig lys.

 

Vet ikke hvor mange som drev med det, var vel snakk om ca 15 stk. Synd det skal ødelegge for flere tusen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...