Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer jeg kanskje litt utifra inntet i denne diskusjonen, da jeg ikke vet helt hva dere krangler om, men det er ofte bedre å høre forsjellen på TV enn live på stadion. Nå kan ikke jeg utale meg så mye om Old Trafford da jeg aldri har vært der, men om jeg er så uheldig å ikke får plass på gammle hansa tribunen på brann stadion og blir sittende feks. rett over banen for borte supporterene så hører jeg de veldig godt, selv om jeg vet at hjemmesupporterene er mye bedre. For alt jeg vet fikk du trykke fra red army or what ever rett i tryne og lyden fra pool supporterene gikk i en annen rettning. Just saying.

Lenke til kommentar

Jaja. Uansett om dere gjennom tv,n konkluderer med at dere sang høyest. Dere er en gjeng med tapere. Banan full ut 2011

 

Slapp av, TV'en konkluderte heller ikke med det. På tide at folk lærer seg sangene til lagene sine. Men man skal helt klart gi kudos til de 10k fra Merseyside i dag, men det burde man også forvente. Bortesupporterne er som regel hardcore. Bare å høre på Red Army på bortebane det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dere er en gjeng med tapere. Banan full ut 2011

Slipper vi å se deg resten av 2011 altså? Synd du gir Man U supportere dårlig rykte. De fleste jeg kjenner av Man U supportere er sympatiske mennesker, også er det noen som ødelegger.

Også er det du som ikke klarer å omtale United supportere riktig :whistle: Tror ikke folk blir så veldig lei seg når du formulerer deg slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dere er en gjeng med tapere. Banan full ut 2011

Slipper vi å se deg resten av 2011 altså? Synd du gir Man U supportere dårlig rykte. De fleste jeg kjenner av Man U supportere er sympatiske mennesker, også er det noen som ødelegger.

 

Rookie... Points (banan) full er normal etiquette her. Om du ikke setter pris på humoren får du bare la det ligge og vente til han sover ut rusen utpå dagen i morgen.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Så ikke kampen, men så straffesituasjonen.

 

Er vel den billigste straffen jeg noen gang har sett tror jeg. Syns også det røde kortet er strengt, da Carrick går minst like hardt inn i duellen. Gult hadde vært fair.

 

Nok om det. Gratulerer med seiern.

 

Carrick sklir inn med knottene vendt vekk. Gerrard hopper inn med 2 strake ben med knottene fram. Er ikke akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Også er det du som ikke klarer å omtale United supportere riktig :whistle: Tror ikke folk blir så veldig lei seg når du formulerer deg slik.

Forklar?

 

Hvem faen er du?

Your worst fucking nightmare. Hvem faen er du?

 

Rookie... Points (banan) full er normal etiquette her. Om du ikke setter pris på humoren får du bare la det ligge og vente til han sover ut rusen utpå dagen i morgen.

Hvem har sagt han er den eneste? :p

Fra spøk til revolver: congrats med seieren. Forundrer meg ikke veldig om dere tar the Double med FA cup og PL i år. For meg personlig synes jeg det var en del positivt å ta med seg fra denne kampen, ihvertfall iforhold til hva burugla hadde fått til. Enjoy it, selvom jeg går utifra det har en liten bismak.

Endret av Kimma16
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også er det du som ikke klarer å omtale United supportere riktig :whistle: Tror ikke folk blir så veldig lei seg når du formulerer deg slik.

Forklar?

 

Hvem faen er du?

Your worst fucking nightmare. Hvem faen er du?

 

Rookie... Points (banan) full er normal etiquette her. Om du ikke setter pris på humoren får du bare la det ligge og vente til han sover ut rusen utpå dagen i morgen.

 

 

Hvilken film er det fra?

Lenke til kommentar

Et par av LFC supporterne som har uttalt seg skarpt om resultatet innrømmer at de ikke engang har sett hele kampen. Jeg blir pinlig berørt på deres vegne. Det skrives så mye dumt her nå at jeg sprakk en påse pottetgull for å kose meg, slik jeg vanligvis bare gjør når jeg surfer innom RAWK eller kopforum.

 

Med unntak av jefe, termo, erlend er lfc folka på dette forumet helt på stålet tilbakestående.

 

Forresten. 3 strake nå, lett.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...