Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Jeg så ikke hele kampen, men det jeg hørte når jeg så var ivertfall ikke United supportere. Rart LFC supporterene bare sang når jeg så?

Var de ikke åtte tusen? Ja, dere var bare en 9 ganger mer.......

Det var 9tusen.

 

Og nei, vi var ikke 9 ganger mer. Det var masse turister, ja, det er helt korrekt. Liverpool-supporterne var dønn stille hele kampen utenom når vi begynte med "we won it x-antall times". Før kampen sang travelling kop så høyt at det smallt i hele Old Trafford og det var nesten litt pinlig, men etter scoringen var det dønn stille før noen krampetrekninger fra forbryterne rett før slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så ikke hele kampen, men det jeg hørte når jeg så var ivertfall ikke United supportere. Rart LFC supporterene bare sang når jeg så?

Var de ikke åtte tusen? Ja, dere var bare en 9 ganger mer.......

Det var 9tusen.

 

Og nei, vi var ikke 9 ganger mer. Det var masse turister, ja, det er helt korrekt. Liverpool-supporterne var dønn stille hele kampen utenom når vi begynte med "we won it x-antall times". Før kampen sang travelling kop så høyt at det smallt i hele Old Trafford og det var nesten litt pinlig, men etter scoringen var det dønn stille før noen krampetrekninger fra forbryterne rett før slutt.

 

Ikkje drit deg ut. Fields of Anfield Road gikk i store delar av kampen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så ikke hele kampen, men det jeg hørte når jeg så var ivertfall ikke United supportere. Rart LFC supporterene bare sang når jeg så?

Var de ikke åtte tusen? Ja, dere var bare en 9 ganger mer.......

Det var 9tusen.

 

Og nei, vi var ikke 9 ganger mer. Det var masse turister, ja, det er helt korrekt. Liverpool-supporterne var dønn stille hele kampen utenom når vi begynte med "we won it x-antall times". Før kampen sang travelling kop så høyt at det smallt i hele Old Trafford og det var nesten litt pinlig, men etter scoringen var det dønn stille før noen krampetrekninger fra forbryterne rett før slutt.

 

Ikkje drit deg ut. Fields of Anfield Road gikk i store delar av kampen

 

Å være på stadion > høre kampen fra random mikrofoner satt ut

 

Hadde Liverpool-supporterne vært bedre hadde jeg sagt det rett ut. Og det var de før kampen. Det var faktisk pinlig. Etter scoringen var det totalt stille.

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snipp

 

Vrøl, eller Vrøvl, you get the drwaing. Eller må jeg tattovere det på kuken og pule det i deg?

(Ikke bokstavlig )

 

Var i hovedsak det etter Aurelios frispark jeg ikke så. Fått med meg at Reina gjorde noen solide reddninger da. Fikk med meg ganske mye synging på den tiden.

8000 tusen billetter er vell ganske vanelig på Cupkamp, eller tar jeg feil? Greit nok om det var 10K, det forandrer ikke regnestykket veldig. Dere må regne med å få det i fleisen etter alle diskusjonene vi har hatt, såpass vet dere også. Hvor man stod på kampen kan være med ¨på å ødelegge lydbildet fra et samlet stadion, så ville ikke lagt for mye vekt på det.

 

Litt generalisering fra min side, du la kansje ikke så mye vekt på hvor "gode" dere var.

 

Godt du synes det, for det stemmer! Vidic spilte ikke da, prøv å være litt ærlige med dere selv. Hadde ikke 10 mot 10 vert bedre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rart hvordan dere alltid klager på at det er dårlig liv på Liverpool kamper, at vi bare lever i fortiden og bla bla bla, mens når noen påpeker at stemningen i deres egen storstue suger hestekuk, så kommer dere med de samme argumentene som dere har latterliggjort (mikrofoner plassert blant bortesupportere, helt annet når man faktisk er der etc). Men for all del, dette går jo begge veier da, så skal ikke si vi er noe bedre.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du vil? Prøver meg på ditt nivå: Stapp kuken til morra di i kjeften og kos deg med null trofeer i år og. (Nå følte jeg meg slem, beklager guttis).

 

No offence niko, men var det du som skrev at du synes kvaliteten på innleggene våre var lav?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

No offence niko, men var det du som skrev at du synes kvaliteten på innleggene våre var lav?

Seriøst, Jefe? Se på de 3 innleggene jeg postet i denne tråden. Diskusjonen har kommet til en absolutt ende og jeg fleipa litt med guttorm bare for å sette strek (hvertfall for min egen del) :) Håper du så det selv og at det siste innlegget ditt var et smålig forsøk på noen enkle plusser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

No offence niko, men var det du som skrev at du synes kvaliteten på innleggene våre var lav?

Seriøst, Jefe? Se på de 3 innleggene jeg postet i denne tråden. Diskusjonen har kommet til en absolutt ende og jeg fleipa litt med guttorm bare for å sette strek (hvertfall for min egen del) :) Håper du så det selv og at det siste innlegget ditt var et smålig forsøk på noen enkle plusser.

 

Greit det, men jeg synes bare ikke at det er en nevneverdig forskjell på kvaliteten på innleggene mellom våre to leire. Hehe, her i fotball-kategorien er det nok mange av dem du.

Lenke til kommentar

Rart hvordan dere alltid klager på at det er dårlig liv på Liverpool kamper, at vi bare lever i fortiden og bla bla bla, mens når noen påpeker at stemningen i deres egen storstue suger hestekuk, så kommer dere med de samme argumentene som dere har latterliggjort (mikrofoner plassert blant bortesupportere, helt annet når man faktisk er der etc). Men for all del, dette går jo begge veier da, så skal ikke si vi er noe bedre.

Jeg var der. Du så kampen på tv. Jeg hadde innrømmet det om dere var bedre. Det var dere ikke. Det var dønn stille fra Pool-supporterne etter scoringen. Dere hadde en form for dans med henda ila kampen, men desibel 0. Krampetrekning mot slutten og etter kampen sang dere, men da dro jo United-supporterne. banansplitt full 2011 ut. Nå skal vi ut og feire seieren som om det var en "god prestasjon" å slå et av de store taperlagene, et av bunnlagene i Premier League.

 

Kampens store høydepunkt var når starfish ble utvist. Hadde ikke turt å gå ut av banen engang, herregud som taperen ble tyna.

 

Dere er en gjeng med tapere, enough said. For dere som har meg på facebook, se videoen når travelling kop ankommer old trafford. Smålig. Se hvor mange fra politiet det trengs for å passe på en haug med forbrytere. Er jo nesten 2 politimenn per forbryter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da har jeg bare en ting å si til deg banansplitt når jeg tradisjon tro skal gjøre som andre her og gå ned på ditt nivå: sleng hodet i veggen og kom tilbake når du har ett innlegg med litt mer substans og mening. Faktum er ihvertfall at per innbygger er manchester mye verre enn Liverpool. Vi får håper Phil Dowd eller Howard Webb ikke dømmer neste Man U - Liverpool kamp. Isåfall kan de like gjerne ta på seg United drakta :p

Lenke til kommentar

Da har jeg bare en ting å si til deg banansplitt når jeg tradisjon tro skal gjøre som andre her og gå ned på ditt nivå: sleng hodet i veggen og kom tilbake når du har ett innlegg med litt mer substans og mening. Faktum er ihvertfall at per innbygger er manchester mye verre enn Liverpool. Vi får håper Phil Dowd eller Howard Webb ikke dømmer neste Man U - Liverpool kamp. Isåfall kan de like gjerne ta på seg United drakta :p

Du har jo neppe vært der selv regner jeg med, så jeg informerer gledelig om at slum-delen av Manchester er "Citys område". Bare så du er klar over det. Hadde du vært en engel og posta statestikken igjen?

Lenke til kommentar

Hva med litt selvinnsikt, jeg tror kun Game og noen få andre har innsett at smellen kommer.

 

Hmmm... Ser bare tegn på at ting er på vei opp og opp og opp etter en ræææv sesongstart med uendelig mange drittresultater i form av uavgjort. At United ikke har tapt enda i serien er et mirakel så dårlig som de har vært til tider. Men den siste tiden har ting snudd, og hva skjer da? Jo, drar rett i fra.

 

Med ræææv sesongstart mener eg ikke Liverpoolstart. Men ræv til å være United.

 

Forøvrig skal dere gjerne få "vinne" tribunen i dag. Det er det eneste Liverpool kommer til å vinne på år fremover.

 

Eg foretrekker 3 poeng og PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...