Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man Utd får som alltid lett motstand, Southampton nå. Chelsea skal bare knuses av Everton i neste runde der CA får sparken og Abramovic selger klubben, Chelsea rykker ned til 7. divisjon og blir en middelhavsfarer der. Se sannheten, Ipswich, Liverpool, FA, Man Utd, Trekninger.

Haha?

 

Trakk ikke vi nettopp Liverpool? Og i X antall trekninger det siste tiåret har vi trekt Premier League motstand? Er vel en sjeldenhet at vi får noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden det var så mye snakk om fitte og stuping på berbatov og brenning av dommere så må jeg si.

 

Hadde håpet på at webb skulle gjøre en bedre jobb en det han gjor.

Berbatov filmet.

United vant på en uheldig måte men de vant og det er jeg glad for.

Gerrard fortjente det røde kortet, han er jo verre en scholes .

Hadde håpet united skulle vinne på en skikkelig måte.

Og til dere liverpool fans så hadde dere det bedre med benitez.

Lenke til kommentar

Masse vrøl

 

Jeg så ikke hele kampen, men det jeg hørte når jeg så var ivertfall ikke United supportere. Rart LFC supporterene bare sang når jeg så?

 

 

Dersom deres lag var så fantastisk bra, hvorfor vinner dere bare 1-0 mot et lag som hatt sin svakeste liga start på over 50 år?

I tillegg spilte de i over 1 omgang med 10 man, og kapteinen utvist. Faktisk spiller flere urutinerte spillere omgangen, og laget er ikke samkjørt i det hele.

 

åja, de sparte på kreftene. Selvsagt.

 

Hva med litt selvinnsikt, jeg tror kun Game og noen få andre har innsett at smellen kommer. Bare jævlig synd ikke de andre lagene i ligaen kan vise hva de er gode for.

Nei jeg er ikke bitter, jeg er bare lei den som kun ser flisa i andres øyne.

 

Straffe øst straffe vest, det som er synd er at sånn latterlig opptreden skal ødelegge slike oppgjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle bare mangle at vi fikk høre bortesupporterne, de var trossalt 10000 og det er ekstremt mange til å være på bortebane. Hjemmepublikum i PL består av "blanda" grupper, mens bortefansen storsett er britiske og de mest hardføre.

 

Edit: men la nå LFC gutta få kose seg med å ha laget litt liv på en ordentlig stadion. Ikke det lille hølet de vanligvis spiller på. Det slik små klubbers mentalitet har å kose seg med når de er sjanseløse på banen, årets cupfinale er å komme til OT og møte selveste Man Utd.

 

Var de ikke åtte tusen? Ja, dere var bare en 9 ganger mer.......

 

Det er forøvrig det eneste livet dere får se på en stund, mja, til neste gang vi kommer. Dette har jeg jo også nevnt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høyrearmen på 0:13

 

Han dytter jo Berba overende :p

 

Han dytter berbatov i venstre overarm slik at berbatov kaster høyrefoten ut til høyre,

og venstrefoten settes ned med kneet først?

Skal det være straffe, det skjer jo mye værre ting på hver eneste hjørnespark!

 

Har opptak fra ITV1. Kan bare lure på hvorfor webb ikke snakker med linjemann.

Lenke til kommentar

Av prinsipp pleier jeg ikke diskutere kamper med folk som ikke har sett kampene det er snakk om, guttorm. Tror du jeg sitter å finner opp at dere ble sunget ut ved flere anledninger? Som banansplitt nevner (han var vel på stadion også om jeg husker rett) så er faktum det at Stretford End hadde sine perioder som gjorde Kop stilt som musene. Som jeg nevner i avsnittet du refererer til som vrøl (tipper du tenker på ordet vrøvl forresten) så hadde dere 10.000 mennesker, som er ekstremt mye for bortesupportere å være, og det ble deretter bra med desibel. Jeg har ikke prøvd å ta fra deg den eneste gleden dere har i dag i en høylytt supportergruppe.

 

Hvem har sagt at laget var så fantastisk bra i dag forresten? Ikke jeg hvertfall. Som jeg trakk frem så gjorde Evans en mye bedre opptreden enn jeg hadde forventet etter måneder på sidelinjen (ikke engang benkplass) samt Giggs som nok en gang var udødelig. Jeg syns laget spilte bra som en enhet og for å være helt ærlig er 1-0 lite flatterende og et veldig lite pent bilde på hvor kontroll vi hadde. I samtlige ledd. Vi spilte jo også uten en hel sentrallinje, noe hvertfall jeg syns er brukbart. VDS, Vidic, Scholes og Rooney.

 

Innleggene deres er av så lav kvalitet nå at det frister å bare svare "sug kukk" tilbake, for det virker som et håpløst prosjekt å skulle lære bikkjene nye triks. På en annen side så kan jeg skjønne frustrasjonen. Hvorfor dere skylder på Berbatov og Webb fremfor det tafatte laget deres og den urutinerte tåpa av en kaptein kan jeg derimot ikke skjønne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Innleggene deres er av så lav kvalitet nå at det frister å bare svare "sug kukk" tilbake, for det virker som et håpløst prosjekt å skulle lære bikkjene nye triks. På en annen side så kan jeg skjønne frustrasjonen. Hvorfor dere skylder på Berbatov og Webb fremfor det tafatte laget deres og den urutinerte tåpa av en kaptein kan jeg derimot ikke skjønne.

Nå er ikke kvaliteten på en del av Man Utd fansa sine innlegg noe bedre heller. Så det argumentet kan ikke brukes.

 

Men hva forventer man? Denne diskusjonen kan foregå i evigheter. For det vil aldri bli enighet. Så jeg gir denne tråden maks et par dager til neste kamp for begge lag før den dør ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...