Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Kjip kamp, rett og slett. Det skulle ikke vært straffe i Berbatov-situasjonen, men mot slutten av kampen ble Evans revet ned i feltet, noe som så ut som årets mest soleklare straffe fra min vinkel.

 

At Liverpool-supporterne sang høyere enn United-supporterne? Haha. Man hørte idiotene litt før kampen, etter scoringen var det dønn stille og vi sang dem ut gjennom hele kampen.

 

Owen herja når han kom inn, 2 tunneller. Og fy søren den lille oompa-loompaen av en Mexicaner er helt rå på hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett om igjen straffesitusjonen mange ganger og det går ikke å se at det er kontakt,

heller ikke at foten til Berbatov beveger seg som om at Agger har vært nær.

 

I interjuet etter på svarer Berbatov: Selvfølgelig var det straffe, og kontakt. Mens han klør seg i nakken og flakker med blikket. Videre sier han at han at: Folk som kjenner han, vet at han aldri går ned lett.

Lenke til kommentar

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/09/ryan-babel-howard-webb-manchester-united-liverpool

 

Ryan Babel is facing the possibility of disciplinary action from the Football Association after responding to Liverpool's 1-0 defeat at Old Trafford by posting a mocked-up photo on his Twitter site of the referee Howard Webb wearing a Manchester United shirt.

Herregud så trist.

Lenke til kommentar

Gidder ikke skrive så mye her inne da jeg føler det meste er tatt opp. Men er stolt av laget og klubben i dag, vi spiller 10v12 store deler av kampen. Men er fortsatt på høyde gjennom hele kampen (United hadde flest sjanser, men spillmessig synes jeg vi var bra). Og på mange måter synes jeg vi ryker ut av cupen med flagget til topps, imo. så var det mer innsats og glød her i dag enn vi har sett hele sesongen til nå, og det er positivt. Kelly og Agger våre beste i dag. Det var også godt å se at Torres ihvertfall la ned skikkelig innsats for laget, selv om han ble veldig isolert etter at Gerrard måtte ut (nei, han var ikke god, men jobbet bra). Også kreds til Kenny for å ta han ut når han var tom, selv om ikke N'Gog fikk utrettet noe særlig mer.

 

YNWA

Lenke til kommentar

Man Utd får som alltid lett motstand, Southampton nå. Chelsea skal bare knuses av Everton i neste runde der CA får sparken og Abramovic selger klubben, Chelsea rykker ned til 7. divisjon og blir en middelhavsfarer der. Se sannheten, Ipswich, Liverpool, FA, Man Utd, Trekninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...