Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen? Antar at du tenker på uttalelsene til Walcott, og hvis du hadde brukt litt hjernekapasitet hadde du fått med deg at det var i situasjonen før, der dommeren gav ingenting. Straffen vi fikk mot Leeds var helt kurrant, og ikke noe dive i det hele tatt.

Det har absolutt ingen moralsk betydning, fjols. Verre det Walcott gjorde, for Berbatov filmet ikke. Straffe var det ei, men bulgareren er ikke typen som slenger seg. Han ble forstyrret av Agger, tråkker skeivt med høyre beinet og tryner.

 

Berba

- Ja, jeg mener det var straffe. Det var såpass kontakt at jeg ikke klarte å holde balansen. De som kjenner meg vet at jeg ikke går lett i bakken, sier Berbatov.

Berbatov filmet, EOD. Han er ikke en helgen eller noe lignende. Han er kanskje ikke en person som hiver seg ofte, slik som Drogba, men idag filmet han.

 

Hadde det vært Gerrard som fikk den straffen i en kamp mot hvilket som helst lag utennom Utd hadde du fremdeles stukket hodet ditt inn i TiA evt en kamptråd og spredd galle der som vanlig.

 

Forrige latterlig holdning. "Walcott var verre, så Berba er unnskyldt."

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ler hardt og brutalt av de som mener det var straffe og at dere kunne fått flere straffer. Var ikke en eneste klar straffesituasjon i dag, og heller ingen tvilsomme, det er min ærlige mening. Men det gleder meg stort at dere synes det, da det bare vil øke latteren neste gang dere griner om Gerrard-dive og straffer vi får. Det er så utrolig hyklersk og herlig, men det er sånn supportere skal være. Det er litt av sjarmen.

 

Jeg for min del fortsetter å flire av Berbatovs forvandling til 14 år gammel blondine. Søtt er det også at han forsvarer det i etterkant. Selv en die hard United-kompis av meg måtte bare innrømme at det var en flau dive.

 

Du har vel hjernevasket han

 

Og man kan da ikke sammenligne Gerrard sine starfish dive med dette. Han trenger jo ikke kontakt i hele tatt

Lenke til kommentar

Jeg håpet virkelig at det skulle komme flere mål, slik at straffen ikke ble avgjørende. Straffen er ikke diskutabel en gang, den var enkelt og greit ikke straffe. Kortet var diskutabelt: streng idømt men absolutt mulig å forsvare den avgjørelsen. Selve kampen var ikke allverdens, men helt grei, ihvertfall for vi som holder med de respektive lag :p

Lenke til kommentar

Hva faen? Antar at du tenker på uttalelsene til Walcott, og hvis du hadde brukt litt hjernekapasitet hadde du fått med deg at det var i situasjonen før, der dommeren gav ingenting. Straffen vi fikk mot Leeds var helt kurrant, og ikke noe dive i det hele tatt.

Det har absolutt ingen moralsk betydning, fjols. Verre det Walcott gjorde, for Berbatov filmet ikke. Straffe var det ei, men bulgareren er ikke typen som slenger seg. Han ble forstyrret av Agger, tråkker skeivt med høyre beinet og tryner.

 

Berba

- Ja, jeg mener det var straffe. Det var såpass kontakt at jeg ikke klarte å holde balansen. De som kjenner meg vet at jeg ikke går lett i bakken, sier Berbatov.

Berbatov filmet, EOD. Han er ikke en helgen eller noe lignende. Han er kanskje ikke en person som hiver seg ofte, slik som Drogba, men idag filmet han.

 

Hadde det vært Gerrard som fikk den straffen i en kamp mot hvilket som helst lag utennom Utd hadde du fremdeles stukket hodet ditt inn i TiA evt en kamptråd og spredd galle der som vanlig.

 

Forrige latterlig holdning. "Walcott var verre, så Berba er unnskyldt."

 

 

 

Jeg har sett mer på det og Det skulle ikke vært straffe, var veldig billig i mine øyne, enkelt og greit.. men det gidder jeg ikke å henge meg opp i.

 

Det jeg derimot henger meg opp i, er at Liverpool spillte toppet (?), får ett mål i mot etter 2 minutter, også klarer de ikke å vise noen ting etter det, + at de får en utvisning?

Hallo, det er FA Cup og dems eneste sjans til no suksess i england i år, da må man jo satse litt for å prøve å komme seg videre? Enten så er det tap eller omkamp, men de klarer ikke å vise noe og United kontrollerer full ut.

 

Jeg syns heller Liverpool supporterene burde se litt på hvordan laget spiller hele matchen jeg, enn å henge seg opp i å whine konstant om den straffesituasjonen-

 

Jeg er 100% sikker på at om United hadde behøvd, så hadde de overkjørt Liverpool med flere mål.

 

Også artig å lese at når laget spiller crap, så må dere bruke "Supporterene våre synger bedre enn dere, blædi blædi bla bla" greia deres..

 

 

Det er vel snart på tide at dere får sprekke den lille bobla dere lever i syns jeg..

Lenke til kommentar

Herlig hvordan Liverpool-fansen må finne nye ting å skylde på? Men er det Gerrard eller noen av de andre som underpresterte som vanlig som får skyld her idag? Nei Berbatov og Webb, hva med å løfte hånda å si at idag hadde dere ikke en sjanse uavhengig om straffen var billig? Og grunnen til at dere hvertfall ikke hadde en sjanse het ikke Webb eller Berbatov idag, den het Steven Gerrard.

 

Vi kontrollerer kampen fra A til B. Liverpool har lite, kunne ikke se at det var et så stort oppgjør med noen få unntak. Lite gnist og innsats fra Liverpool-gjengen, jeg trodde de trivdes som underdogs. Lyset i tunnelen ble plutselig borte.

 

Ratings:

 

PIG: 7, stille dag på jobben. Gjør det godt, men har en farlig retur.

 

Evra: 7+ Beste på en stund, er mye involvert offensivt kommer på mange overlapper til rett tid.

Rio: 8 as always.

Evans: 7+ kontrollerer Torres hele kampen, taper vel en hodeduell. Ikke friskmeldt, men det er håp.

Rafael:8 Gutten er jo blitt helt herlig? Uredd og knalltøff, samtidig leken og teknisk. Evra skal prise seg lykkelig over at han ikke spiller på venstre.

 

Nani: 6 Får dobbeltmarkering på seg hele kampen, er likevel ikke flink nok til å finne rom. Og blir ikke brukt når han har plass.

Fletcher: 6+ Flere feil idag, kler ikke rollen i 442 sammen med Carrick når vi har så dedikerte vinger.

Carrick: 7 Der han skal være, fyller opp rom og holder seg spillbar. Kontroll.

Giggs: 8 Hvor gammel er han egentlig? Syk syk mann. Hadde vi hatt Anderson eller Scholes fra start er jeg sikker på at vi hadde fått enda mer Giggs-magi

 

Berbatov: 7 Jobber hele kampen gjennom, får lite å jobbe med der han liker det. Er likevel der hele kampen, gjemmer seg litt for mye inne i feltet når ballen er på kant.

Hernandez: 7- Usynlig enkelte deler av kampen, var litt borte når ballen ramlet ned i feltet. Når han derimot fikk ballen i feltet var han potent. Minner meg mer og mer om Solskjær.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, nå er ikke jeg Liverpool supporter så jeg bryr meg egentlig ikke så mye om resten av kampen. Gerrard fikk fortjent rødt, selv om jeg reagerte med engang og trodde det var i overkant strengt og resten av kampen var så som så. Pool var underlegne United i banespillet etter Gerrard forsvant og hadde det ikke vært for at målet kom på et slikt vis som det gjor så hadde jeg ikke brydd meg. Ikke at jeg gjør det sånn nå egentlig, selv om jeg hadde likt at begge lagene hadde måttet ut i omkamp og fått masse røde kort så gjør det meg ingenting at Utd gikk videre til 4. Runde.

 

Selvfølgelig kommer Pool supporterne til å klage på straffen, det var faktisk den som avgjorde kampen og uansett enn hva folk mener om den så er den veldig kontroversiell, du kan ikke forvente noe annet egentlig.

 

Edit: @ Olehenri.

Endret av Big Tone
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man City vant 2-1, Tottenham vant 3-0. Og Chelsea vant 7-0.

 

 

City er da så vidt ferdig med 1 omgang..

 

 

Når begynte de, da?

 

Kl 17

 

 

Vel, nå er ikke jeg Liverpool supporter så jeg bryr meg egentlig ikke så mye om resten av kampen. Gerrard fikk fortjent rødt, selv om jeg reagerte med engang og trodde det var i overkant strengt og resten av kampen var så som så. Pool var underlegne United i banespillet etter Gerrard forsvant og hadde det ikke vært for at målet kom på et slikt vis som det gjor så hadde jeg ikke brydd meg. Ikke at jeg gjør det sånn nå egentlig, selv om jeg hadde likt at begge lagene hadde måttet ut i omkamp og fått masse røde kort så gjør det meg ingenting at Utd gikk videre til 4. Runde.

 

Selvfølgelig kommer Pool supporterne til å klage på straffen, det var faktisk den som avgjorde kampen og uansett enn hva folk mener om den så er den veldig kontroversiell, du kan ikke forvente noe annet egentlig.

 

Edit: @ Olehenri.

 

 

Ja, så klart. Hadde det vært helt motsatt situasjon på Anfield så hadde det vært United supportere som hadde survet på straffen, og samme hadde det vært på Emirates, Brua, COMS osv med respektive supportere, slik er fotballen :)

Lenke til kommentar

OOOOOOOOOOOOOOOOOg hvem er det som synger? Game? Niko? Hørte ikke?

 

 

Må være flaut å spille på hjemmebane og høre bortsupporterene bedre enn sine egne.

Nå kom det både en og to i forkjøpet på å svare på det pisset her, men la gå. Er dere helt fjols eller? Det var 15 minutters streaks med We'll Never Die, Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing og U-N-I-T-E-D for å nevne de man hørte best. At 10000 (var oppunder det LFC fikk) supportere på bortebane lager lyd bør være, og er, en selvfølge. Stretford End var gode i dag, det er langsidene som har litt vel mye jallasupportere. Traveling Kop var også gode. Uten tvil.

 

Allikevel godt å se så sur subjektivitet som finnes her inne. Gjelder såklart for begge leire. Liverpool var utter shaite hele kampen gjennom og dere skylder på Berbatov og Webb? Faen så latterlig. Hva med Torres? Hva med Gerrard? Hva med Kuyt? Beyond patetiske prestasjoner, og dere skylder på Berbatov og Webb. I rettferdighetens navn, det er kontakt (Agger v Berbatov), men aldri i helvete om det er straffe. Så har vi situasjonen med Giggs, som heller ikke er straffe i mine øyne, også har vi situajonen med Evans som igjen det godt kunne vært dømt for. Heldigvis for alle parter så kompensasjonsdømmer Webb og lar de to i andre omgang passere. 3 straffesituasjoner hvor 1 er forholdsvis klar og 2 er (høyst) tvilomme (men med kontakt) syns jeg erlik én straffe. Apropos straffen ... RYAN GIGGS. Fint at han ble matchvinner. Er det virkelig mulig å holde formen slik han gjør? Hadde han vært 25 år hadde han blitt regna som en av de beste kantene i ligaen, helt klart. Folk har blitt vandt til at han er "gammel og avdanka" og ser ikke prestasjonene. Han drilla rundt med forsvaret til LFC så det sang etter gang på gang i dag. Nydelig å se på. Johnny Evans stepper det opp så jævlig også. Klasseforskjell (som det skal være når Utd spiller mot 10 mann) og resultatet lyver noget vil jeg si.

 

Fint for dere at dere kan dra hjem med æren i behold minus de gjøkhuene som drar opp seter, synger om Munchen-ulykken osv.

 

Kort oppsummert for barna der ute: Straffen: Kontakt er det, men det er aldri i livet straffe. Dive: Nei(, siden det er kontakt), men overspilling deluxe. Det røde kortet er soleklart.

 

Videre i FA-cupen, gruppevinner i CL-gruppa, Unbeaten i ligaen og topper med både én og to kamper mindre enn motstanderne. Det begynner å ligne på noe :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Selv en die hard United-kompis av meg måtte bare innrømme at det var en flau dive.

 

Eg har 5 die hard liverpool supportere som sa at det helt klart var en legitim straffe.

 

Ser du hvor LATTERLIG det patetiske argumentet ditt er?

 

By the way: Eg kjenner Harald. Harald er helt konge! Se, nå gjorde eg det igjen. Lyger så det renner av meg.

 

Trist.

 

For å glede begge leire: City med 2-2 mot leicester :)

Lenke til kommentar

OOOOOOOOOOOOOOOOOg hvem er det som synger? Game? Niko? Hørte ikke?

 

 

Må være flaut å spille på hjemmebane og høre bortsupporterene bedre enn sine egne.

Nå kom det både en og to i forkjøpet på å svare på det pisset her, men la gå. Er dere helt fjols eller? Det var 15 minutters streaks med We'll Never Die, Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing og U-N-I-T-E-D for å nevne de man hørte best. At 10000 (var oppunder det LFC fikk) supportere på bortebane lager lyd bør være, og er, en selvfølge. Stretford End var gode i dag, det er langsidene som har litt vel mye jallasupportere. Traveling Kop var også gode. Uten tvil.

 

Allikevel godt å se så sur subjektivitet som finnes her inne. Gjelder såklart for begge leire. Liverpool var utter shaite hele kampen gjennom og dere skylder på Berbatov og Webb? Faen så latterlig. Hva med Torres? Hva med Gerrard? Hva med Kuyt? Beyond patetiske prestasjoner, og dere skylder på Berbatov og Webb. I rettferdighetens navn, det er kontakt (Agger v Berbatov), men aldri i helvete om det er straffe. Så har vi situasjonen med Giggs, som heller ikke er straffe i mine øyne, også har vi situajonen med Evans som igjen det godt kunne vært dømt for. Heldigvis for alle parter så kompensasjonsdømmer Webb og lar de to i andre omgang passere. 3 straffesituasjoner hvor 1 er forholdsvis klar og 2 er (høyst) tvilomme (men med kontakt) syns jeg erlik én straffe. Apropos straffen ... RYAN GIGGS. Fint at han ble matchvinner. Er det virkelig mulig å holde formen slik han gjør? Hadde han vært 25 år hadde han blitt regna som en av de beste kantene i ligaen, helt klart. Folk har blitt vandt til at han er "gammel og avdanka" og ser ikke prestasjonene. Han drilla rundt med forsvaret til LFC så det sang etter gang på gang i dag. Nydelig å se på. Johnny Evans stepper det opp så jævlig også. Klasseforskjell (som det skal være når Utd spiller mot 10 mann) og resultatet lyver noget vil jeg si.

 

Fint for dere at dere kan dra hjem med æren i behold minus de gjøkhuene som drar opp seter, synger om Munchen-ulykken osv.

 

Kort oppsummert for barna der ute: Straffen: Kontakt er det, men det er aldri i livet straffe. Dive: Nei(, siden det er kontakt), men overspilling deluxe. Det røde kortet er soleklart.

 

Videre i FA-cupen, gruppevinner i CL-gruppa, Unbeaten i ligaen og topper med både én og to kamper mindre enn motstanderne. Det begynner å ligne på noe :)

 

 

 

HAIL HAIL!

 

:yes::new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...