Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere som er vandt med å høre på Hodgsons tragiske oppsummering av kampen der han garantert hadde vært fornøyd med bare 1 baklengsmål på OT.

 

Her er Kenny in business!

 

 

Kenny :"it's not a penalty" and "if everyone's going to be sent off every time they leave the ground noone will be left on the pitch"

 

Klaging på dommeren ja. Det er vel det dere synes er så galt med fergie

Lenke til kommentar

Liverpool stiller toppet til randen, kanskje med unntak av en eldgammel og ræva Carragher. United manglet faste startere som Edwin, Vidic, Valencia, Scholes og Rooney. Det er en hel sentrallinje det. Likevel, enkel og kontrollert seier. Det røde kortet gir bare LFC enn unnskyldning for å legge seg bakpå og safe inn tapet.

 

Forøvrig morsomt å se Giggsern pisse LFC hardt i trynet nok engang, herregud så han drilla rundt med stakkars Aurelio (eller kelly, en eller annen statist var det.)

 

Straffa var billig, men vi kunne lett hatt 2-3 til. Skrtel river ned Evans og Agger feier GIggs.

 

Meget fortjent, meget enkelt-

 

Og ja, nå fikk Smågal se hvor mye bedre Rafael er enn backene deres. Herrefred så god han er!

 

Kuz 7

 

Rafael 8+

Rio 8

Evans 8 (overraskende god, hadde jenta langt ned i lommene)

Evra 6

 

Nani 4+ (årsverste? hadde noen lekene finter, men var langt under pari til han å være)

Fletcher 7-

Carrick 7-

Giggs 8 (ser ut som han er 22 år, helt syk mann. 100x talentet til "kongen" på benken til LFC. Tidenes PL spiller)

 

Hernandez 7- (Spiller ikke allverden, men jobber som et skinn og kommer til en stor sjanse)

Berbatov 7+ (Gjør mye syke syke syke ting med ballen. Burde kanskje ha scoret ett)

 

LFC under Dalglish = Rykker ned.

Endret av Goldwing
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Gerrard taklet stygt og fikk riktig rødt kort, United var det beste laget og vant fortjent. Men dere kan faen ikke mene at det der er straffe !? Helt vanvittig hvor tykke United briller noen av dere har. Alt i alt var det kanskje greit at United fikk et straffe mtp senere hendelsen, men Berba situasjonen var ikke annet en rent skuespill imo.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Skulle bare mangle at vi fikk høre bortesupporterne, de var trossalt 10000 og det er ekstremt mange til å være på bortebane. Hjemmepublikum i PL består av "blanda" grupper, mens bortefansen storsett er britiske og de mest hardføre.

 

Forresten morsomt å lese kommentarene til arsenal barna som feks Sattern, herreminskaper for en drittunge. Virker som vedkommende helt har glemt at de divet til seg straffe senest i går og snøyt Leeds for avansement.

 

Edit: men la nå LFC gutta få kose seg med å ha laget litt liv på en ordentlig stadion. Ikke det lille hølet de vanligvis spiller på. Det slik små klubbers mentalitet har å kose seg med når de er sjanseløse på banen, årets cupfinale er å komme til OT og møte selveste Man Utd.

Endret av Goldwing
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skulle bare mangle at vi fikk høre bortesupporterne, de var trossalt 10000 og det er ekstremt mange til å være på bortebane. Hjemmepublikum i PL består av "blanda" grupper, mens bortefansen storsett er britiske og de mest hardføre.

Forresten morsomt å lese kommentarene til arsenal barna som feks Sattern, herreminskaper for en drittunge. Virker som vedkommende helt har glemt at de divet til seg straffe senest i går og snøyt Leeds for avansement.

 

Edit: men la nå LFC gutta få kose seg med å ha laget litt liv på en ordentlig stadion. Ikke det lille hølet de vanligvis spiller på. Det slik små klubbers mentalitet har å kose seg med når de er sjanseløse på banen, årets cupfinale er å komme til OT og møte selveste Man Utd.

Hva faen? Antar at du tenker på uttalelsene til Walcott, og hvis du hadde brukt litt hjernekapasitet hadde du fått med deg at det var i situasjonen før, der dommeren gav ingenting. Straffen vi fikk mot Leeds var helt kurrant, og ikke noe dive i det hele tatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen si at straffen er helt feil da? Det er jo soleklar kontakt og det hadde vert frispark utenfor 16

 

Der er ørliten kontakt også detter han etterpå. Ikke i det han blir taklet.

 

Etter at han skulle sette foten i bakken og mistet balangsen ja. Pga touchen. 50-50 situasjon, som jeg sa

Lenke til kommentar

Jeg ler hardt og brutalt av de som mener det var straffe og at dere kunne fått flere straffer. Var ikke en eneste klar straffesituasjon i dag, og heller ingen tvilsomme, det er min ærlige mening. Men det gleder meg stort at dere synes det, da det bare vil øke latteren neste gang dere griner om Gerrard-dive og straffer vi får. Det er så utrolig hyklersk og herlig, men det er sånn supportere skal være. Det er litt av sjarmen.

 

Jeg for min del fortsetter å flire av Berbatovs forvandling til 14 år gammel blondine. Søtt er det også at han forsvarer det i etterkant. Selv en die hard United-kompis av meg måtte bare innrømme at det var en flau dive.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hva faen? Antar at du tenker på uttalelsene til Walcott, og hvis du hadde brukt litt hjernekapasitet hadde du fått med deg at det var i situasjonen før, der dommeren gav ingenting. Straffen vi fikk mot Leeds var helt kurrant, og ikke noe dive i det hele tatt.

Det har absolutt ingen moralsk betydning, fjols. Verre det Walcott gjorde, for Berbatov filmet ikke. Straffe var det ei, men bulgareren er ikke typen som slenger seg. Han ble forstyrret av Agger, tråkker skeivt med høyre beinet og tryner.

 

Berba

- Ja, jeg mener det var straffe. Det var såpass kontakt at jeg ikke klarte å holde balansen. De som kjenner meg vet at jeg ikke går lett i bakken, sier Berbatov.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...