Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpools man of the match: Reina

United:(nei, jeg skal ikke si Webb) Rafael. Mexikaneren var også god i grunn.

 

Gratulerer med seier, håper dere ikke vinner cupen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har det vært noe intervju med Berba angående straffen, har ikke kanalen ? Er virkelig spent på om idioten har baller nok til å innrømme at han filmet.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Har det vært noe intervju med Berba angående straffen, har ikke kanalen ? Er virkelig spent på om idioten har ballen nok til å innrømme at han filmet.

- Selvfølgelig var det en straffe. Det var kontakt - nok til at jeg mistet balansen. Folk vet at jeg ikke er en spiller som går over ende lett, fastslo Berbatov etterpå.

Nettavisen

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Greit fornøyd med kampen, men likte ikke ineffektiviteten. Kunne ha kostet oss, men heldigvis var ikke Liverpool noen stor trussel foran mål. Straffen kan diskuteres, mens det røde kortet er soleklart. Fullt fortjent seier, gjestene hadde lite å stille opp med i dag.

Lenke til kommentar

Har det vært noe intervju med Berba angående straffen, har ikke kanalen ? Er virkelig spent på om idioten har ballen nok til å innrømme at han filmet.

- Selvfølgelig var det en straffe. Det var kontakt - nok til at jeg mistet balansen. Folk vet at jeg ikke er en spiller som går over ende lett, fastslo Berbatov etterpå.

Nettavisen

Ikke nå lenger.

 

(Seriøst sett så tviler jeg på at England kommer til å huske Berba som en diver, da dette er den første jeg har sett. Gi det 2-3 uker så er det glemt.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Seriøst sett så tviler jeg på at England kommer til å huske Berba som en diver,

 

Spesielt med tanke på at det ikke var en dive. Ørliten kontakt som er nok til å miste balansen når du prøver å skjære inn slik han prøvde på.

 

Edit: Som keepern sier, vi skulle uansett hatt et par straffer senere i kampen, så det jevnet seg ut.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Det så ut som om han falt svært lett.

 

På jobb i morgen må jeg høre om at Gerrard ikke skulle hatt rødt kort, fordi det var mindre "farlig" enn da Rio flerret opp drakten til en eller annen tulling for et par uker siden i en hodeduell.

 

Skjønner Liverpool-supportere føler seg litt snytt, men samtidig var det vel svært få av dem som faktisk trodde på seier før kampen.

Lenke til kommentar

Må være flaut å spille på hjemmebane og høre bortsupporterene bedre enn sine egne.

 

Virkelig?

 

Kudos til deres bortesupportere i dag, de hadde sine gode perioder men Stretford End var massive i dag i store deler av kampen.

 

Det verste jeg vet er når idioter trekker slike konklusjoner som er så på viddene at det bare blir morsomt.

 

jmfr. deg.

Endret av NightKeeper
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til alle dere som er vandt med å høre på Hodgsons tragiske oppsummering av kampen der han garantert hadde vært fornøyd med bare 1 baklengsmål på OT.

 

Her er Kenny in business!

 

Kenny :"it's not a penalty" and "if everyone's going to be sent off every time they leave the ground noone will be left on the pitch"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kortet var greit da, selv om det ikke ofte dømmes på.(Dog Liverpool har allerde fått to røde for slike taklinger)

Konklusjon: Liverpoolspillere må slutte med slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...