Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Det positive er at 0-0 borte på Old Trafford er et ganske bra resultat. Men klart det føles kjipt slik kampen ble. Men tror nok laget vil vokse mer under Dalglish, så får vi ta det derfra resten av sesongen.

Hahaha, skal du ha det til at dere spilte 0-0 på Old Trafford, siden straffen var feildømt? I så fall, ta deg en bolle. Dere tapte 1-0, som fort kunne vært 2 eller 3 mer i vår fordel.

Klart det, den er jo klar. Dere står med 1-0 offisielt sett, men det skulle aldri vært et mål. Dere vant fortjent spillmessig, vi klarte ikke å komme opp der allerede nå og hvert fall ikke med ti mann, men det er vanskelig å kalle en seier fortjent når det ene målet kommer etter en kjempedive. Men gratulerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det positive er at 0-0 borte på Old Trafford er et ganske bra resultat. Men klart det føles kjipt slik kampen ble. Men tror nok laget vil vokse mer under Dalglish, så får vi ta det derfra resten av sesongen.

Hahaha, skal du ha det til at dere spilte 0-0 på Old Trafford, siden straffen var feildømt? I så fall, ta deg en bolle. Dere tapte 1-0, som fort kunne vært 2 eller 3 mer i vår fordel.

Klart det, den er jo klar. Dere står med 1-0 offisielt sett, men det skulle aldri vært et mål. Dere vant fortjent spillmessig, vi klarte ikke å komme opp der allerede nå og hvert fall ikke med ti mann, men det er vanskelig å kalle en seier fortjent når det ene målet kommer etter en kjempedive. Men gratulerer.

 

Ååååååå buuhuuu

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja da var denne storkampen også over. Vi gikk til kampen med skyhøye forventninger. Både fordi vi hadde fått ny manager, og fordi man vet at form har ingenting å si mot United. Vi fikk en tidlig kaldusj som ødela mye, men ingenting var umulig, helt til Gerrard satte spikeren i kista. Det skjer ikke mirakler over natta. Dalglish landet i Liverpool, direkte fra avbrutt ferie igår kveld. Så han har jo omtrent kun tilbragt reisen til Manchester sammen med spillerene. Så de som skal dømme Dalglish etter denne kampen(les: Man Utd supportere) kan ta seg en bolle å legge seg.

 

Vi prøver å angripe med 10 mann, mens Man Utd forsvarer seg med 11. Da blir det fort en litt kjedelig kamp. Webb gjorde vel alt i bunn å grunn riktig, men Man Utd har fått en ny førsteklasses diva.

 

Men jeg gleder meg over hva Dalglish gjorde ved sidelinja. Han brukte faktisk alle 3 byttene FØR 80min, og det var svært gode bytter. Torres er ei syteræv, som har blitt bortskjemt med å få spille 90min uansett form. Nå blir han tatt ut før 90min fordi han spilte ræva. Og slikt skaper respekt for manageren, og får tilbake kampånden for å beholde plassen. Vi løper også helt til fløyta går. Selv om 90% av laget var sluttkjørte, så ga man ikke opp. United ville mer idag, og derfor vant de. Noen sier velfortjent, mnja, jeg vil si det var en helt grei seier. Ikke noe mer eller mindre.

Lenke til kommentar

Neppe at han er sur, men utrolig tåpelig at dere diskuterer den straffen enda. Om ikke dere ser at han får kakk på ankelen der så anbefaler jeg en optiker, selv om jeg vil påstå at Berbatov muligens spiller litt med. Men det har jo Gerrard og Torres gjort så ofte at det ikke er noe farlig at en annen spiller gjør det? :)

 

Offisielt sett så hdde dere aldri stått med CL trofeet hadde det ikke vært for Captain Dive.

Lenke til kommentar

Det positive er at 0-0 borte på Old Trafford er et ganske bra resultat. Men klart det føles kjipt slik kampen ble. Men tror nok laget vil vokse mer under Dalglish, så får vi ta det derfra resten av sesongen.

Hahaha, skal du ha det til at dere spilte 0-0 på Old Trafford, siden straffen var feildømt? I så fall, ta deg en bolle. Dere tapte 1-0, som fort kunne vært 2 eller 3 mer i vår fordel.

Klart det, den er jo klar. Dere står med 1-0 offisielt sett, men det skulle aldri vært et mål. Dere vant fortjent spillmessig, vi klarte ikke å komme opp der allerede nå og hvert fall ikke med ti mann, men det er vanskelig å kalle en seier fortjent når det ene målet kommer etter en kjempedive. Men gratulerer.

 

Hadde dere vært bedre så hadde dere reist dere å vunnet matchen, United gjorde ikke noe mer enn det de behøvde etter straffa og hadde full kontroll helt inn.

 

Ja, det var billig men det må Webb ta på sin kappe, at dere ikke klarer å heve dere og være en trussel må dere ta på deres og Gerrards kappe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Webb 1-0 Liverpool. Litt kjipt å avansere p.g.a. en dive kanskje, men snakkes. Go natt.

 

Dere vant cl pga en mye mindre klar straffe så jeg synes ikke jeg gjør noen noe urett i å være veldig godt fornøyd

Arsenal har da aldri vunnet Champions League.

 

Ingen hyller høyere når andre lag diver enn United-gutta, men idag var de stille gitt.

 

Pussig.

Lenke til kommentar

Det positive er at 0-0 borte på Old Trafford er et ganske bra resultat. Men klart det føles kjipt slik kampen ble. Men tror nok laget vil vokse mer under Dalglish, så får vi ta det derfra resten av sesongen.

Hahaha, skal du ha det til at dere spilte 0-0 på Old Trafford, siden straffen var feildømt? I så fall, ta deg en bolle. Dere tapte 1-0, som fort kunne vært 2 eller 3 mer i vår fordel.

Klart det, den er jo klar. Dere står med 1-0 offisielt sett, men det skulle aldri vært et mål. Dere vant fortjent spillmessig, vi klarte ikke å komme opp der allerede nå og hvert fall ikke med ti mann, men det er vanskelig å kalle en seier fortjent når det ene målet kommer etter en kjempedive. Men gratulerer.

Du får suge lenge på denne "karamellen". Liverpool var langt i fra noe god i dag. At vi ikke kjører på høygir på grunn av noen utskiftninger, er det som fører til at vi ikke feier over dere enda mere. Hadde vi puttet de to-tre store sjansene hadde dere fortsatt snakket i ring om hvor gode dere var, og at straffen ødela hele kampen.

 

"King Kenny is back. 0-0 på OT er veldig bra." Den tankegangen får følge dere videre på bortebane denne sesongen, også hjemme for den saks skyld. 0-0 mot Blackpool i nær framtid blir nok karakterisert som supert, da "gløden" i laget var tilbake. Kos dere videre på andre siden av tabellen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Webb 1-0 Liverpool. Litt kjipt å avansere p.g.a. en dive kanskje, men snakkes. Go natt.

 

Dere vant cl pga en mye mindre klar straffe så jeg synes ikke jeg gjør noen noe urett i å være veldig godt fornøyd

Arsenal har da aldri vunnet Champions League.

 

Ingen hyller høyere når andre lag diver enn United-gutta, men idag var de stille gitt.

 

Pussig.

 

ALLE LAG HAR SUPPORTERE SOM WHINER NÅR EN DIVER! United, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Real Madrid, Barcelona..............

 

OG ALLE LAG har supportere som klarer å lire ut av seg det du hyler ut nå.

 

Pussig?

Endret av olehenri
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Webb 1-0 Liverpool. Litt kjipt å avansere p.g.a. en dive kanskje, men snakkes. Go natt.

 

Dere vant cl pga en mye mindre klar straffe så jeg synes ikke jeg gjør noen noe urett i å være veldig godt fornøyd

Arsenal har da aldri vunnet Champions League.

 

Ingen hyller høyere når andre lag diver enn United-gutta, men idag var de stille gitt.

 

Pussig.

 

Jeg synes ikke Liverpool spillerene filmet jeg

Lenke til kommentar

Neppe at han er sur, men utrolig tåpelig at dere diskuterer den straffen enda. Om ikke dere ser at han får kakk på ankelen der så anbefaler jeg en optiker, selv om jeg vil påstå at Berbatov muligens spiller litt med. Men det har jo Gerrard og Torres gjort så ofte at det ikke er noe farlig at en annen spiller gjør det? :)

 

Offisielt sett så hdde dere aldri stått med CL trofeet hadde det ikke vært for Captain Dive.

 

Som om ikkje Manchester supportere ville gjort da samme

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neppe at han er sur, men utrolig tåpelig at dere diskuterer den straffen enda. Om ikke dere ser at han får kakk på ankelen der så anbefaler jeg en optiker, selv om jeg vil påstå at Berbatov muligens spiller litt med. Men det har jo Gerrard og Torres gjort så ofte at det ikke er noe farlig at en annen spiller gjør det? :)

 

Offisielt sett så hdde dere aldri stått med CL trofeet hadde det ikke vært for Captain Dive.

 

Som om ikkje Manchester supportere ville gjort da samme

 

Skal ikke dere være så sinnsykt mye bedre da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er synd at Berbatov klarer å raske med seg en straffe i den situasjonen, og ikke minst feildømt. Vinkelen gjorde det vanskelig for dommeren, og for det er han unnskyldt. Jeg er ikke like godhjertet når det kommer til linjedommerne, og mener at de gjorde en laber jobb i denne situasjonen. Det er forøvrig meget tilfredsstillende å høre den øredøvende lyden fra bortesupporterne, som til tider får det til å høres ut som om vi befinner oss på Anfield.

 

Alt i alt er det et skuffende resultat, og en helt "grei" forestilling, etter de nye forutsetningene vi hadde da Webb viste det røde. Det skal også sies at jeg har savnet tidlige og nødvendige bytter i noen år, nå. Jeg håper det fortsetter slik.

Lenke til kommentar

Neppe at han er sur, men utrolig tåpelig at dere diskuterer den straffen enda. Om ikke dere ser at han får kakk på ankelen der så anbefaler jeg en optiker, selv om jeg vil påstå at Berbatov muligens spiller litt med. Men det har jo Gerrard og Torres gjort så ofte at det ikke er noe farlig at en annen spiller gjør det? :)

 

Offisielt sett så hdde dere aldri stått med CL trofeet hadde det ikke vært for Captain Dive.

 

Som om ikkje Manchester supportere ville gjort da samme

 

Skal ikke dere være så sinnsykt mye bedre da?

 

Har eg aldri påstått

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...